Milyen lesz a 2010-es Mustang?
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
ügyesen meg lehet csinálni, hogy hátul jól el lehessen férni benne...
A Mustangokban mindig nagyobb volt a belső tér a kisebb méret ellenére is, mint az F-Bodykban...
Az 5ös BMW-ben példáúl az űlések vannk megsüllyesztve és a kis lábtér ellnére is jól el lehet férni benne...
Szóval vmi ilyesmit tudok elképzelni...
De az is biztos, hogy amúgy sem túl világos hátsó traktus még "nyomasztóbb" lesz...
De azért tetszene
A Mustangokban mindig nagyobb volt a belső tér a kisebb méret ellenére is, mint az F-Bodykban...
Az 5ös BMW-ben példáúl az űlések vannk megsüllyesztve és a kis lábtér ellnére is jól el lehet férni benne...
Szóval vmi ilyesmit tudok elképzelni...
De az is biztos, hogy amúgy sem túl világos hátsó traktus még "nyomasztóbb" lesz...
De azért tetszene
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
The Mustang News már azon filozofál, hogy lesz -e ismét 4 hengeres Mustang. Többek között írja, hogy Ford is emleget turbofeltöltött 2l-es, 275 LE-s motort. De szerintük számítani lehet 2,5-ös szívóra is 170 LE-vel. Azt írják, hogy ha a váltót, futóművet hozzákönnyitík, akkor a szívó 4 hengeres is mehetne úgy mint a mai V6-os.
Hááát, nemtom...
Hááát, nemtom...
Ha jobban belegondolunk, az újabb motorvariáciok nem jelentenének gondot, hiszen amikor kijött a típus, akkor is voltak alapmotorok, ill. nagy az eltérés még a Foxnál is a 105lovas 2.3-as és a 225lovas GT között... és igazandiból a 4literes és a 4.6os között különbség sem számottevő... az autó gazdaságosságát tekintve.TomiTomi írta:Ford is emleget turbofeltöltött 2l-es, 275 LE-s motort. De szerintük számítani lehet 2,5-ös szívóra is 170 LE-vel.
Én csak akkor tudom elképzelni az economy motorokat, hogy ha megmarad az opcionális V8 is a megfelelő erővel...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Hét nemtom... ez nekem kevésnek tűnik az erősödő konkurenciához...TomiTomi írta:Júniusi Car and Driver szerint ilyen lesz.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ford az új Mustang-ot kisebbnek akarja látszatni
Egy világban, ahol a a nagy kocsik benzinzabálónak számítanak, FoMoCo célja, hogy a Mustang kisebbnek hasson, politikailag korrekt. "Azt gondolom, hogy a mi kocsik jobban beleillik a korba mint a Camaro vagy a Challenger" - mondta Peter Horbury, Ford észak-amerikai dizájnigazgatója. Az újrarajzolt 2010-es Mustang jövőre kerül a kereskedésekbe.
Forrás: Automotive news
Egy világban, ahol a a nagy kocsik benzinzabálónak számítanak, FoMoCo célja, hogy a Mustang kisebbnek hasson, politikailag korrekt. "Azt gondolom, hogy a mi kocsik jobban beleillik a korba mint a Camaro vagy a Challenger" - mondta Peter Horbury, Ford észak-amerikai dizájnigazgatója. Az újrarajzolt 2010-es Mustang jövőre kerül a kereskedésekbe.
Forrás: Automotive news
Nagyon, nagyon, nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz....
Eddig szerintem a Ford a sok koncepció közül, mindig sikeresen választotta ki a legjobb verziót.
Az is tény, hogy egyre nagyobbak az autók, és méretre tényleg elburjánzottak ezek az új "muszklik"... döbbenet, hogy a Challenger 1900 kiló... régen ez a megaluxus autók kiváltsága volt... most meg egy Opel Corsa 1300 kiló (volt 950), egy Rolls 2500.... és egy Challenger 1900...
Nagyon kiváncsi vagyok az "újra"... és remélem megint jól döntenek
Eddig szerintem a Ford a sok koncepció közül, mindig sikeresen választotta ki a legjobb verziót.
Az is tény, hogy egyre nagyobbak az autók, és méretre tényleg elburjánzottak ezek az új "muszklik"... döbbenet, hogy a Challenger 1900 kiló... régen ez a megaluxus autók kiváltsága volt... most meg egy Opel Corsa 1300 kiló (volt 950), egy Rolls 2500.... és egy Challenger 1900...
Nagyon kiváncsi vagyok az "újra"... és remélem megint jól döntenek
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: