2008-2009 Ford Shelby GT500KR "King of the Road"
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Jó cikk.... 2 napig autóztak a GT500KR-ekkel a pályán és a városban... így azért némi "tapasztalatot" írhatnak le....
De semmi újat nem hallottam...
a Ford Shelby GT500KR kúúúúva jó autó!!!
A motor tekintetében írják is, hogy az új motorháztető nem csak könnyebb, dögösebb, hanem szükséges is. Mivel alapból is komoly hőt termel a kompresszor, a töltőnyomás megemelésével nem csak a teljesítménye nőtt volna az autónak majd 10%-al, de a kompresszor által kibácsott hő is...
Ezért született az meg ez a csoda (modern szobrászati remekműként emelegetik
). Az elején található beomlők a friss levegőt egy a motortértől leválasztott rekeszbe vezetik, ahol a direktszűrő is van. Illetve a levegő egy része tovább halad a kompresszor főlé, ahol a tetőn található légrostélyokon kiszippantja magával a kompresszortól érkező meleg levegőt.
Ilyenkor felmerülhet a kérdés az ilyen kivágott motorháztetőkkel kapcsolatban, hogy mi a helyzet esős időben... akkor ugyanis a visszajára fordulhat a a kivágás, mert nem csak a levegő érkezik kintről... de az esővíz is.
Ebben a tetőben okosan vízlecsapató csatornákat képeztik ki, ahonnan a bejutott víz simán kifolyik, és nem jut el a kényes helyekre. Okos... azért ezt a 300dolláros műanyag motorháztetőknél biztosan nem teszik meg.
40lóerő.... az 40 lóerő
Nem tűnik olyan soknak, de az összes futómű módosítással (elől 2cm, hátúl 1.5cm ültetés, keményebb gátlók, átdolgozott futóműgeometria, jobban tapadó gumik, rövidebb diffi áttétel) komolyan érezhető.
Lehet, hogy csak 2 tized másodpercet dolgozik le 0-60-ra a GT500-al szemben (GT500KR: 4.3 mp, GT500: 4.mp), de 1/4ed mérföldön ez az űr, már 7tized (GT500KR: 12.1mp@115mph, GT500: 12.8mp@112mph).
A célvonali sebességből látni, hogy az erőkülönbség nem jelentős, viszont a többi változtatásnak köszönhetően jobb a tapadás és sokkal rugalmasabb az autó...
Szóval eme pár mondattal továbbra is csak "csodálatomat" szerettem volna kifejezni a Ford Shelby GT500KR iránt
De semmi újat nem hallottam...
A motor tekintetében írják is, hogy az új motorháztető nem csak könnyebb, dögösebb, hanem szükséges is. Mivel alapból is komoly hőt termel a kompresszor, a töltőnyomás megemelésével nem csak a teljesítménye nőtt volna az autónak majd 10%-al, de a kompresszor által kibácsott hő is...
Ezért született az meg ez a csoda (modern szobrászati remekműként emelegetik
Ilyenkor felmerülhet a kérdés az ilyen kivágott motorháztetőkkel kapcsolatban, hogy mi a helyzet esős időben... akkor ugyanis a visszajára fordulhat a a kivágás, mert nem csak a levegő érkezik kintről... de az esővíz is.
Ebben a tetőben okosan vízlecsapató csatornákat képeztik ki, ahonnan a bejutott víz simán kifolyik, és nem jut el a kényes helyekre. Okos... azért ezt a 300dolláros műanyag motorháztetőknél biztosan nem teszik meg.
40lóerő.... az 40 lóerő
Nem tűnik olyan soknak, de az összes futómű módosítással (elől 2cm, hátúl 1.5cm ültetés, keményebb gátlók, átdolgozott futóműgeometria, jobban tapadó gumik, rövidebb diffi áttétel) komolyan érezhető.
Lehet, hogy csak 2 tized másodpercet dolgozik le 0-60-ra a GT500-al szemben (GT500KR: 4.3 mp, GT500: 4.mp), de 1/4ed mérföldön ez az űr, már 7tized (GT500KR: 12.1mp@115mph, GT500: 12.8mp@112mph).
A célvonali sebességből látni, hogy az erőkülönbség nem jelentős, viszont a többi változtatásnak köszönhetően jobb a tapadás és sokkal rugalmasabb az autó...
Szóval eme pár mondattal továbbra is csak "csodálatomat" szerettem volna kifejezni a Ford Shelby GT500KR iránt
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2008.06.01 10:41-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Akkó néhány fasza kép, a Winding Road képei közül...
















A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2009.03.26 23:16-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:

Az "5.0 Mustang & Super Fords" magazin lemért egy KRt és ledöbbenve tapasztalták, hogy 509 LE-t és 634 Nm-t mértek a hátsó keréken. 15 %-os veszteséggel számolva ez 590 LE és 746 Nm a lendkeréken, azaz kereken 50 LEvel és 54 Nm-rel több mint amit Ford megadott. Úgy látszik, a teljesítmény megadása is nosztalgikus...
Ford Mustang GT500KR vs. Chevrolet Corvette Z06
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WIPBP-9TUnQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WIPBP-9TUnQ&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ilyen is kell... az Edmunds.com a Z06-ost hozza ki jobbank a tesztben.
Részemről a kettőnek egy kategória, max erőben... A Corvette a pályára lett optimalizálva, és ott nagyon ütős. A Mustang továbbra is az, aminek anno tervezték, egy ponycar bazi erős motorral...
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WIPBP-9TUnQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WIPBP-9TUnQ&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ilyen is kell... az Edmunds.com a Z06-ost hozza ki jobbank a tesztben.
Részemről a kettőnek egy kategória, max erőben... A Corvette a pályára lett optimalizálva, és ott nagyon ütős. A Mustang továbbra is az, aminek anno tervezték, egy ponycar bazi erős motorral...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Shelby Ford Mustang GT500KR Burnout Testing Mix
<object width="660" height="525"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_TTalJLLy6E&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_TTalJLLy6E&hl ... b&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="525"></embed></object>

<object width="660" height="525"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_TTalJLLy6E&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_TTalJLLy6E&hl ... b&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="525"></embed></object>
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Érdemes nagyon vigyázni a KR-re, hogy nehogy törjön. 

A lényeg röviden: az USÁban valaki picit megtörte a a KRét és azt saccolta, hogy kb 5000 $-os javítás lesz a kocsin. Aztánc Shelby művek adott egy 31 ezer $-os árajánlatot. Csak a karbon motorháztető 18 ezer + 5 ezer szállítási költség.... És természetesen máshonnan nincs alkatrész. A legjobb az egészben, hogy a biztosító sem hajlandó kifizetni ezeket az összegeket az alkatrészekért.mustangblog.com írta: came across an interesting post over on SpokenTorque.com about a Shelby GT500KR owner who had a minor accident with a four-legged animal. The damage to the GT500KR included a crumpled right front fender, a door slightly misaligned from the fender, minor hood damage and a dislocated mirror among other things. The owner was thinking the minimal damage maybe somewhere in the range of $5K to fix the GT500KR but ended up getting a price quote for $31,000 in replacement parts from the manufacturer. Who did this ridiculous quote come from, well it can only come from one of two places, Shelby Automobiles or Ford Racing and I have a good feeling it did not come from the Blue Oval.
What makes this interesting is the insurance company involved and the manufacturer are unable to come to an agreement on how to price the replacement parts which is holding up the repair process. One of the parts needing to be replaced is the Carbon Fiber Hood which the manufacturer wants an astounding $18,000 for, yes you read that right $18K for a hood. Talk about price gauging, you can buy a whole car for that kind of money.
This has been going on for two months while the GT500KR sits idle waiting to be fixed and an owner unable to drive his dream car. If you think this story is false think again as it was verified by the site owner from actual documentation before it was posted up. Below I have listed the parts needing to be replaced with the price quote the owner received.
Read more about this story over at SpokenTorque.com.
- Grille Bezels - $690/pair
- Headlight - $650/pair
- Wheel - $1753.55
- Emblem/Badge Kit - $201.25
- Front Spoiler - $3392.50
- Carbon Fiber Hood - $18,400 + $5K shipped to your door
- Carbon Fiber Mirror - $400
- Hood Pins - $632.50
- Hood Vents - $661.25
- Bumper Stripes - $530
- Hood Stripes - $575
Azt azért nehezen tudom elképzelni, hogy ott a biztosító nem fog fizetni (az elég komoly pereskedés lesz). Mondjuk nevetséges összeg a 18e (finoman számolba 3,4 millióTomiTomi írta:Érdemes nagyon vigyázni a KR-re, hogy nehogy törjön.
A lényeg röviden: az USÁban valaki picit megtörte a a KRét és azt saccolta, hogy kb 5000 $-os javítás lesz a kocsin. Aztánc Shelby művek adott egy 31 ezer $-os árajánlatot. Csak a karbon motorháztető 18 ezer + 5 ezer szállítási költség.... És természetesen máshonnan nincs alkatrész. A legjobb az egészben, hogy a biztosító sem hajlandó kifizetni ezeket az összegeket az alkatrészekért.
Shelby keményen lehúzós, mint mindig...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Azért nem hiába volt a balhé. Shelby csökkenti az árait! Most a géphéztető már csak 9700 $... 
- szireta68
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1229
- Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
- Tartózkodási hely: Budapest
Knight Rider újratöltve
nem, nem
Pontiac Trans Am,
2009 Shelby Mustang GT500KR

forrás:
http://www.americar.de/news/news_artikel/id=828
nem, nem
2009 Shelby Mustang GT500KR

forrás:
http://www.americar.de/news/news_artikel/id=828



