Ezaz. Lehet, hogy az új pici Tata ilyen.LeMans67 írta:Ha csak nem akarnak a indiai piacon is nyomulni..StangMan írta:1et értek... ma már ilyen nem lesz...
FoMoCo hírek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Az olyan autók, amikben sok elektromos kütyü van (az ABS, elektromos ablak, tükör még haggyán), ASR, EDS, ESP, EBD, elektronikus diffizár, légzsák, vészfékező, digitklíma, szintszabályozás, űlésfűtés, űléshűtés, parkolást segítő automatika, távolságtarto automatika, xenon, fűthető első szélvédő, automata ajtóbehuzó, navigáció, fedélzeti számítógép, elektromos űlésállítás, 24 légzsák, 32 hangszórós hifi.... még mittudomén mennyi minden
és ezek nagy része a kiskategóriás autókba is rendelhető...
na ezt állj neki szerelni a kis szerszámos ládával a sivatag közepén...
és ezek nagy része a kiskategóriás autókba is rendelhető...
na ezt állj neki szerelni a kis szerszámos ládával a sivatag közepén...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
USA Ford: nagy terepjárók helyett európai modellek
A Focus, a Kuga és a C-Max veheti át az F sorozatú pick-upok és az Explorer terepjárók helyét az amerikai Ford-gyárak egy részében, még az évtized vége előtt. A detroiti óriásvállalat így lekötheti a nagy fogyasztású modellek iránti igény csökkenése miatt kihasználatlanná váló gyártókapacitásait, és olyan modelleket dobhat piacra Észak-Amerikában, amelyek felvehetik a versenyt a japán és dél-koreai konkurencia sikermodelljeivel.
A Ford korábban többször is próbálkozott egyes európai modelljeinek amerikai bevezetésével, változó sikerrel. Az első generációs Mondeón alapuló Ford Contour és Mercury Mistique típusok nem tudtak megkapaszkodni az Atlanti-óceán túlpartján, viszont az első generációs Ford Focust az amerikai közönség is hamar elfogadta. Most azonban kényszerhelyzetben van a Ford. A jelenlegi amerikai modellpaletta jelentős részét kitevő nagy, V8-as motorokkal hajtott, alvázas terepjárói és pick-upjai eladhatatlanná váltak, ami hatalmas veszteséget jelent hónapról hónapra, így nincs idő sok éves fejlesztésekbe fogni: a lehető leggyorsabban kell kelendő újdonságokat bevetni. Nem marad más hátra, meg kell próbálni mihamarabb beindítani az Európa számára kialakított kisebb típusok helyi gyártását. Elvben persze az import is megoldást jelenthetne, ha az alacsony dollárárfolyam miatti átváltási veszteség nem nyelné el a profitiot.
Az első fecske az új Ford Fiesta lesz, amely Mexikóban készül majd az észak-amerikai piac számára, később pedig a Mondeót és a Mazda6 alapú amerikai Fusiont is egyetlen modell válthatja fel a két kontinensen. Ha emellett valóban megkezdődik a Focus, a Kuga és a C-Max amerikai gyártása is, akkor valóban a két modellpaletta egyesítéséről beszélhetünk. Maradnak persze piac-specifikus típusok is, mint a Flex crossover Amerikában, vagy az S-Max és a Galaxy Európában, de a legnagyobb példányszámban készülő típusok 2012-re gyakorlatilag azonosak lehetnek a két kontinensen.
Forrás: Totalcar
A Focus, a Kuga és a C-Max veheti át az F sorozatú pick-upok és az Explorer terepjárók helyét az amerikai Ford-gyárak egy részében, még az évtized vége előtt. A detroiti óriásvállalat így lekötheti a nagy fogyasztású modellek iránti igény csökkenése miatt kihasználatlanná váló gyártókapacitásait, és olyan modelleket dobhat piacra Észak-Amerikában, amelyek felvehetik a versenyt a japán és dél-koreai konkurencia sikermodelljeivel.
A Ford korábban többször is próbálkozott egyes európai modelljeinek amerikai bevezetésével, változó sikerrel. Az első generációs Mondeón alapuló Ford Contour és Mercury Mistique típusok nem tudtak megkapaszkodni az Atlanti-óceán túlpartján, viszont az első generációs Ford Focust az amerikai közönség is hamar elfogadta. Most azonban kényszerhelyzetben van a Ford. A jelenlegi amerikai modellpaletta jelentős részét kitevő nagy, V8-as motorokkal hajtott, alvázas terepjárói és pick-upjai eladhatatlanná váltak, ami hatalmas veszteséget jelent hónapról hónapra, így nincs idő sok éves fejlesztésekbe fogni: a lehető leggyorsabban kell kelendő újdonságokat bevetni. Nem marad más hátra, meg kell próbálni mihamarabb beindítani az Európa számára kialakított kisebb típusok helyi gyártását. Elvben persze az import is megoldást jelenthetne, ha az alacsony dollárárfolyam miatti átváltási veszteség nem nyelné el a profitiot.
Az első fecske az új Ford Fiesta lesz, amely Mexikóban készül majd az észak-amerikai piac számára, később pedig a Mondeót és a Mazda6 alapú amerikai Fusiont is egyetlen modell válthatja fel a két kontinensen. Ha emellett valóban megkezdődik a Focus, a Kuga és a C-Max amerikai gyártása is, akkor valóban a két modellpaletta egyesítéséről beszélhetünk. Maradnak persze piac-specifikus típusok is, mint a Flex crossover Amerikában, vagy az S-Max és a Galaxy Európában, de a legnagyobb példányszámban készülő típusok 2012-re gyakorlatilag azonosak lehetnek a két kontinensen.
Forrás: Totalcar
Ezen gondolkodtam sokat én is,valamit bénán kellett csinálniuk,vagy a reklám vagy nem tudom mit,ha itt a finnyás európaiaknál a Fordok versenyképesek az ázsiai és egyéb konkurenciával szemben akkor az Usában miért nem voltak?Érdekes például hogy usában nem árultak Fiestát,pedig a kategóriájában komoly kis autó,holott tudjuk milyen fostenger kiskocsikat adnak el az usákoknak.Gondolom kényelmes volt árulni a pick upokat és nem csinálni semmi érdemlegeset.TomiTomi írta:Régebben állítólag nem vették meg az amerikaiak az európai modelleket. Amúgy az USA autós magazinok már egy ideje keseregtek, hogy új Mondeo, S-Max nincs náluk.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Expedition és Navigator gyártást leállítják 9 hétre
Wayne-ben (MI) a Michigan Truck Plant (~michigani teherautógyár) dolgozóit jövő héttől szabadságra küldik és augusztus végéig vissza sem kell jönniük dolgozni. Az utóbbi időben a Lincoln Navigator eladások 47 %-kal estek vissza, a Ford Expedition-é pedig 43 %-kal. És ahelyett, hogy raktárra gyártanának, leállítják a termelést, mert kicsi a remény, hogy a közeljövőben ismét nagy igény legyen ezekre a járművekre. Még nem dőlt el, hogy mi lesz ennek a gyárnak a sorsa, de azt tervezik, hogy a truck gyárakban a jövőben kisebb SUV-okat vagy személygépkocsikat fognak gyártani.
Forrás: Auto Blog Green
Wayne-ben (MI) a Michigan Truck Plant (~michigani teherautógyár) dolgozóit jövő héttől szabadságra küldik és augusztus végéig vissza sem kell jönniük dolgozni. Az utóbbi időben a Lincoln Navigator eladások 47 %-kal estek vissza, a Ford Expedition-é pedig 43 %-kal. És ahelyett, hogy raktárra gyártanának, leállítják a termelést, mert kicsi a remény, hogy a közeljövőben ismét nagy igény legyen ezekre a járművekre. Még nem dőlt el, hogy mi lesz ennek a gyárnak a sorsa, de azt tervezik, hogy a truck gyárakban a jövőben kisebb SUV-okat vagy személygépkocsikat fognak gyártani.
Forrás: Auto Blog Green
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Egyesülhet a Ford és a GM
A Ford és a General Motors esetleges egyesüléséről szóló piaci pletykák kaptak szárnyra a Business Week írásának megjelenését követően, mely szerint a két cég vezetősége tárgyalásokat folytatott egymással a fúzióról. Jelenleg mindkét vállalat problémákkal küszködik, amit a jelenlegi iparági környezet tovább súlyosbít.
A teljes cikk az indexen itt olvasható.
A Ford és a General Motors esetleges egyesüléséről szóló piaci pletykák kaptak szárnyra a Business Week írásának megjelenését követően, mely szerint a két cég vezetősége tárgyalásokat folytatott egymással a fúzióról. Jelenleg mindkét vállalat problémákkal küszködik, amit a jelenlegi iparági környezet tovább súlyosbít.
A teljes cikk az indexen itt olvasható.
Nemtom... Nem működött a Chrysler-MB sem... igaz, a Chrysler csak profitált belőle...
Talán két amerikai márkánál működhet.... de nemtom...
Talán két amerikai márkánál működhet.... de nemtom...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: