![Mosoly :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vannak jó képek is.
![Kép](http://index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/kugaeubem//.gdata/gp_kuga_005.jpg)
![Kép](http://index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/kugaeubem//.gdata/gp_kuga_008.jpg)
![Kép](http://index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/kugaeubem//.gdata/gp_kuga_014.jpg)
![Kép](http://index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/kugaeubem//.gdata/gp_kuga_023.jpg)
![Kép](http://index.hu/cikkepek/totalcar/tesztek/kugaeubem//.gdata/gp_kuga_024.jpg)
A galériájuk itt található.
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Amilyen nagy, olyan szűkös, de legalábbis olyan a beltere, mintha kétszáz évvel ezelőtt egy durva lagziban annyira agyonzabáltuk volna magunkat, és a házigazda beásott volna a földbe, hogy magunkhoz térjünk. A középkonzol, illetve a váltófélsziget nem egyszerűen bejön a lábterünkbe, hanem magasan öblösödve uralkodik a színen. Magasan van a műszerfal is, kicsit olyan az összhatás, mintha kajakban ülnénk, és magunkra cipzáraztuk volna a műbőrt. Mintha a Rover 75 filozófiáját vitték volna tovább: kívülről méltóságteljes méret, belül egy magánzárka a Jedikulából, és mintha még egy régi doboz-Pandában is jobban elférnénk.