Érdekes lehet... eladó autók
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha ilyen irányból jön, akkor biztos hogy érdemesebb egy jobban felszerelt modellbe beülni, ott legalább egy-két helyen eltakarják az ócska műanyagot.
Azon viszont csodálkozom, hogy egy 911es után úgy érezte, hogy jól gyorsul. Egyszer voltam versenypályán a GTmmel, de ott a Carrerak köröket autóztak a Mustangom körül. (Persze ha hatvanas évekbeli Porsche volt, akkor visszavonom. )
Azon viszont csodálkozom, hogy egy 911es után úgy érezte, hogy jól gyorsul. Egyszer voltam versenypályán a GTmmel, de ott a Carrerak köröket autóztak a Mustangom körül. (Persze ha hatvanas évekbeli Porsche volt, akkor visszavonom. )
Ez trafo tényleg marhaság... nem azt nem hiszem amit te mondasz, hanem ahogy a barátod a minőséget megítéli...trafo2000 írta:Állítása szerint a 30év előtti taunusa is igényesebb volt.Az autó javára legyen mondva,még a porke után is jól gyorsul a v6,szép a hangja és kívülről nagyon szép.
A belső minősgében az új Mustang bőven hozza a jó középkategóriás autók színvonalát...
Szerintem az a baj, hogy még nem volt USA autója, és nagyon magasra tette a lécet. Nem tudta mit várjon... Egy új 911 után, tényleg silány, de nem csak egy 70es évekbeli Taunusnál különb fényévekkel, hanem bőven megállja a helyét a 21. században is...
De amit tudomásúl kell venni, hogy egy középkategóriás autó áránal valamelyest magasabb áron kapsz egy dögösen kinéző, jól összerakott, sportos autót V6 vagy V8 motorral... ezért cserébe, a belső minőség többnyire középkategóriás...
Az más dolog, hogy mire ideér, ilyen sokba kerül...
De ha megnézed, már Európában is jellemző, hogy a dizájn és motorizáltság oltárán áldozó autók belső anyagminősége sokkal silányabb, az előző generációkhoz képest.
Viszont javul az összeszerelés minősége, a műanyagok is mások... így tapintásra gyenge, látszatra pofás és nem zörög...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Az a baj, hogy senkit sem érdekel, hogy ott mennyi csak az, hogy itt mennyi
Itt az árához képest erősen gyenge a belső sajnos. Igen, egy jól felszerelt Japán autó veri kényelmi és belső anyag használatban (belső méretben nem, mert én mindig szorulok a japán autókban), Porschéval meg nem vetném össze (árban sem hasonlóak). Motor teljesítményben is szintén teljesen két eltérő autóstílus. Futómű, fék már meg sem említendő, hisz az egyik híresen jó mindkét téren a másik meg az olcsóság oltárán feláldozta ezeket. Megjegyzem, akinek Porschéja van ne akarjon olcsó kategóriában HASONLÓT találni. Drágábban találhat, de a drágább megbízhatósága miatt fog sikítózni...
Itt az árához képest erősen gyenge a belső sajnos. Igen, egy jól felszerelt Japán autó veri kényelmi és belső anyag használatban (belső méretben nem, mert én mindig szorulok a japán autókban), Porschéval meg nem vetném össze (árban sem hasonlóak). Motor teljesítményben is szintén teljesen két eltérő autóstílus. Futómű, fék már meg sem említendő, hisz az egyik híresen jó mindkét téren a másik meg az olcsóság oltárán feláldozta ezeket. Megjegyzem, akinek Porschéja van ne akarjon olcsó kategóriában HASONLÓT találni. Drágábban találhat, de a drágább megbízhatósága miatt fog sikítózni...
2001 es a porkéja.Nem egy usa fan,szerinte mind elavult technika de a mustang tetszett neki.hasonlítani egyébként nem hasonlította a porkéhoz,napiban egy új puntót használ.Ami nem tetszett neki,a futómű,a kormány,a kapcsolók,a belső anyagok,a karosszéria minősége.Azt mondta az ajtó úgy csukódik mint egy wartburgon(hang)és hogy nincs benne anyag.Azon volt fenn akadva hogy túl könnyű a motortető.
De azt mondja jól megy,ez meglepte és hogy szép a hangja.Meg szép a formája.
A kereskedő azt mondta neki a vényóc sem gyorsul jobban,a végsebessége nagyobb csak kicsit.Állítólag 250 ló az autó.A kipuff rendszer az kompletten cserés,valami tuning cucc,meg elektronika tuning.Hát ennyi.Eddig ugye én hasonszőrüekkel beszéltem csak a ford és amerikai autó mániámról,meglepett hogy valakinek ennyire nem jött át a filingje.Evvan.
De azt mondja jól megy,ez meglepte és hogy szép a hangja.Meg szép a formája.
A kereskedő azt mondta neki a vényóc sem gyorsul jobban,a végsebessége nagyobb csak kicsit.Állítólag 250 ló az autó.A kipuff rendszer az kompletten cserés,valami tuning cucc,meg elektronika tuning.Hát ennyi.Eddig ugye én hasonszőrüekkel beszéltem csak a ford és amerikai autó mániámról,meglepett hogy valakinek ennyire nem jött át a filingje.Evvan.
a kereskedők 80%-a továébbra is nepper... nem tudja mit árul, nem tudja mit tud amit árul, nem tud viszonyítani... azt mondja ami ahhoz kell, hogy eladja a portékáját...trafo2000 írta:A kereskedő azt mondta neki a vényóc sem gyorsul jobban,a végsebessége nagyobb csak kicsit.
Magazin tesztek alapján a GT 5.2-5.3 mp-t gyorsul 100-ra, a V6 olyan 7.5-öt... az több, mint 2mp... 2mp 100ig pedig egy fényév
öööööö.... hát azt a szintet megüti ... nem azért mondom, de az olaszok a mai napig is csak tervezni tudnak... minőséget gyártani nem... a tartósságról ne is beszéljünk...trafo2000 írta:napiban egy új puntót használ
de végül is mindegy, autóvásárlás tök szubjektív... teccik, nem teccik... neki nem tetszett... evvan
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Na!!!! OFF-OT LEZZÁRNI!!!!! Menjetek a kávéházba!!!
Érdekes eladó autó: 1992-es Ford Mustang LX, 80.000.-ért, Kazincbarcikán, 1.5 év műszakival. Lehet keresgélni a hasznaltauto-n :-)
Kis sérüléssel, de szerintem 250.000.-ben csili vili, hibátlan autót lehet belőle csinálni, névre írva. Inkább ezzel járjon egy U.S. fan napiban, mint egy "újpunto"-val :-)
Ha valaki beleszeret, akkor van hozzá ingyé egy hűtőm... (illetve egy 1990-es hűtőm van, ami nem is tudom, hogy milyen állapotú, de ha kell, és jó bele, akkor szívesen odaadom. Jobbos első lámpa, és irányjelző sérülés ami látszik, meg egy dísz"rács")
UFFF. Én beszéltem.
Érdekes eladó autó: 1992-es Ford Mustang LX, 80.000.-ért, Kazincbarcikán, 1.5 év műszakival. Lehet keresgélni a hasznaltauto-n :-)
Kis sérüléssel, de szerintem 250.000.-ben csili vili, hibátlan autót lehet belőle csinálni, névre írva. Inkább ezzel járjon egy U.S. fan napiban, mint egy "újpunto"-val :-)
Ha valaki beleszeret, akkor van hozzá ingyé egy hűtőm... (illetve egy 1990-es hűtőm van, ami nem is tudom, hogy milyen állapotú, de ha kell, és jó bele, akkor szívesen odaadom. Jobbos első lámpa, és irányjelző sérülés ami látszik, meg egy dísz"rács")
UFFF. Én beszéltem.
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Merthogy ez egy 72-es. Kettő évvel korábbi lenne,......LeMans67 írta:Ezeknek valahogy nincs annyira magas áruk, 14.400 dodo légkondival:
Két évvel fiatalabb pedig jó esetben is csak pár ezer dollarosz.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
72 volt az első év, amikor már a nettó teljesítmény adatokat adták meg.LeMans67 írta:Igen, pedig ez is egy jó forma még szerintem, eléggé klasszikus és 351-es, jól felszerelt db..MrMach1 írta:Merthogy ez egy 72-es. Kettő évvel korábbi lenne,......
Két évvel fiatalabb pedig jó esetben is csak pár ezer dollarosz.
Ez a H kódú 351 is már "csak" 177 ló. Egy évvel korábban még 240 lett volna.
Megaztán sima fehér kupé. A legpuritánabbak közül. 57000 darabot gyártottak 72-ben. A boltban akkor $2700-t kellett érte leszurkolni, bár a csúcs Mach1 is csak $3000-be került. (alapmotorral)
A légkondi $367, a szervókormány $102, a rádió $59, a matricázás $23 volt pluszban. Műbőr belsőt nem találtam, de talán a Decor Group $70-ért lehetett az.
Szóval csak egyszerűen nem annyira különleges. Még jó, hogy nem a 4.1-es sor hatos van benne. Akkor lehet hogy már a roncstelepen lenne.
Ráadásul azok a rusnya aftermarkec felnik...
Pedig tényleg jó formájú generáció ez is.
Pár éve Komáromban láttam egy kabriót. Arra már nem emlékszem mikori volt, de mintha az is 72-es lett volna. Korábban nem annyira tetszett ez a kaszni forma, de élőben egész más volt!
Volt a V8-on egy cikk a "Pusztuló értékeink" vagy valami hasonló címmel. Abban is van az egyik fólia alatt egy piros kabrió 72 körüli Mustang még a régi 2 betű 4 szám rendszámmal.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Igen, én is így gondoltam, de Mustangra csak nem mondunk már ilyet.StangMan írta:hát szerintem a 71-72 már nagyon elszart forma...LeMans67 írta:Igen, pedig ez is egy jó forma még szerintem...
Viszont élőben meglepődtem. Korántsem volt annyira szörnyű.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]