Fox belső
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Fox belső
Tudtok mutatni képet ilyen stangok belsejéről?Milyen opciók voltak,műszerfal,ajtókárpit stb?
na maj este... még estébb teszek fel neked képeket...
igazandiból sok variáció nincs... 2 féle belső van 79-86-ig és 87-93ig...
minimális, de tényleg minimális apróságok vannak pl 91-től, de azt laikusok abszolút nem veszik észre...
igazandiból sok variáció nincs... 2 féle belső van 79-86-ig és 87-93ig...
minimális, de tényleg minimális apróságok vannak pl 91-től, de azt laikusok abszolút nem veszik észre...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Nah... szóval 79ben újratervezték a Mustang belsejét. A mőszere egység nekem még mindig a 70es évek "rally stílusára" hajaz.
Változatlan volt 87-ig, apró módosítások voltak (felület, számok a műszereken, de az alapvető stílus ugyanaz volt.
A mőszeregység esetén kozépen két nagy kerek műszer (fordulatszámmérő és sebességmérő), és körülötte 4 kis kerek műszer (olajnyomás, voltmérő, vízhőfok és benzinszintjelző).
A vezető előtt helyet kaptak még a visszajelző lámpák és két légrostély is, illetve középen a fűtés/klíma kezelőszervei is.
Ilyen a műszerfal 79 és 86 között
Ilyenek a műszerek
87-ben egy európai tervező teljesen újratervezte a Mustang belsejét, ezért európais vonásokat kapott, szakított az "amerikai stílussal".
A műszergység felépítése azonos maradt, csak nem különálló műszerek kerültek bele, hanem egy "nagy egységbe" tervezték bele azokat.
Ilyen a belső tér 87 és 93 között
És ilyen a műszeregység
Vannak persze eltérések pl. a V8-as és kisebb motorok között (fordulatszámmérő skálázása), vagy apróságok évjáratok között, de nem számottevő... ha érdekel majd írhatok róla.
Változatlan volt 87-ig, apró módosítások voltak (felület, számok a műszereken, de az alapvető stílus ugyanaz volt.
A mőszeregység esetén kozépen két nagy kerek műszer (fordulatszámmérő és sebességmérő), és körülötte 4 kis kerek műszer (olajnyomás, voltmérő, vízhőfok és benzinszintjelző).
A vezető előtt helyet kaptak még a visszajelző lámpák és két légrostély is, illetve középen a fűtés/klíma kezelőszervei is.
Ilyen a műszerfal 79 és 86 között
Ilyenek a műszerek
87-ben egy európai tervező teljesen újratervezte a Mustang belsejét, ezért európais vonásokat kapott, szakított az "amerikai stílussal".
A műszergység felépítése azonos maradt, csak nem különálló műszerek kerültek bele, hanem egy "nagy egységbe" tervezték bele azokat.
Ilyen a belső tér 87 és 93 között
És ilyen a műszeregység
Vannak persze eltérések pl. a V8-as és kisebb motorok között (fordulatszámmérő skálázása), vagy apróságok évjáratok között, de nem számottevő... ha érdekel majd írhatok róla.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ízlések és pofonok. Forma? Hmm... a 80'as években elég dögös volt. II-es Golf, Camaro/Firebird, LADA ezek tuti nem szebbek. De ez tényleg ízlés dolga.trafo2000 írta:Az egész autó tipp topp állapotra,a belseje az viszont gyárilag tré.(anyagok és forma)
Anyagok? Ki az aki folyton taperálja a műszerfal tetejét, meg arra figyel, hogy tompítottan nyílik, csukódik-e a hamutartó, kapaszkodó és a kesztyűtartó?
Bocs de, ettől mindig készen vagyok. Totalcar, Autómánia és egyéb médiumok hipe-olják a műszerfal tetejét. Mert a gyártók azt tolják előtérbe. Biztos akad akinek merevedése támed az új Góf műszerfalától. Pedig az meg cipőtalpgumiból van, így még büdös is.
Ráadásul az új közép konzolok kifelé szélesednek. Egyszerűen nem tudod kényelmesen megtámasztani a térded hosszútávon. Könyöklő alapáron járt (persze ez amerika).
Ne felejtsd el a biztonsági övet, ami nem akad be hiába rángatod mert kényelmes laza marad mind addig, amíg a szerkezetben lévő himba el nem mozdul. Utána meg tart mint állat. Ez egy kiválló extra.
Ha szép belterekről beszélünk akkor ott a Bentley, Rolls, Aston, Lambo quartett. Ugye mennyire más értelmezést nyer a szép?
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
(Bocs Somi. A szétválasztásnál rossz topikban maradt ez a hozzászólás. )somi írta:Ha már így fennforog a téma, tényleg, mit lehet kezdeni ezekkel a kopogós műanyag szar belső kárpitokkal? Ajtó, ugye, meg a hátsó ülés melletti rész. Be lehet ezt húzni valamivel? Vagy macera? Festés, oszt jóvan? Jobb minőség nem lesz tőle, de egy fokkal szebb talán