2009-2014 Ford F-150
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Igazából mindegy, én elvárok az autóktól egy minőségi fejlődést, az emberek nagy része meg nem. Sajnos ezért lehet eladni az eyre silányabb autókat a mai világban. Az élettertalmuk rohamosan esik és senki nem nyög érte. Egy Régi Ford pick up mai napig megy és még javában működni fog, amikor 8-10 év múlva ez az új F150 már nem, mert nem éri meg a fenntartása...Engem ez az eldobható buta szöveg zavar és hogy ezt más nem veszi és nem zavarja.
Akkor az új GTO annyival jobb mint a régi? Vagy nem? Vagy most mi van?
Az anyagminőség romlásával kapcsolatosan pedig csak annyit, hogy már jó ideje száműzték a gagyi PVC-bőrt, hála az égnek.
Szerintem ilyen téren stagnálás van. De nem tudom mit vársz el? Ugyan az a fos mint 20 éve. Nem a simizés a legfontosabb egy műszerfalnál, meg a kocogtatás, hanem, hogy a nap ne fakítsa, ne repessze. Ennyi.
Azt pedig most hagyjuk, hogy új autók élettartama, meg régié. Az más miatt van.
Az anyagminőség romlásával kapcsolatosan pedig csak annyit, hogy már jó ideje száműzték a gagyi PVC-bőrt, hála az égnek.
Szerintem ilyen téren stagnálás van. De nem tudom mit vársz el? Ugyan az a fos mint 20 éve. Nem a simizés a legfontosabb egy műszerfalnál, meg a kocogtatás, hanem, hogy a nap ne fakítsa, ne repessze. Ennyi.
Azt pedig most hagyjuk, hogy új autók élettartama, meg régié. Az más miatt van.
Az 1969-70-es GTO-ba rendelhető extrák már teljesen máshova vitték el az autót: úgy hívják kényelmi felszerelések...(mivel ekkor már minden cégnek volt muscle-ja, valamivel megkellett fogni a vevőket, ezért elkezdték karácsonyfázni a gépeket, spoiler...). Amúgy az 1967 és 1969 kiemelkedő év volt a GTO-knál motor téren, utánna meg megjött a 455-t de ennek van saját topicja..Bandit írta:Akkor az új GTO annyival jobb mint a régi? Vagy nem? Vagy most mi van?.
Hát nem tudom, ez 1964-es, nem ment tönkre, talán ezt várom el nem többet...(mielött belekötsz, igen a dizájn változhat, bár ez a belső forma még ma is elmenne kicsit korszerübb műszerekkel, bár én a régi nem elromlóakat jobban szeretem, igaz itt krómot, bőrt használtak, míg ma műanyagot a bőrrel, na az a gusztustalan...)Bandit írta: Az anyagminőség romlásával kapcsolatosan pedig csak annyit, hogy már jó ideje száműzték a gagyi PVC-bőrt, hála az égnek.
Amúgy nekem a régi puha (!) és nem kopogó kicsit emberibb burkolat jobban tetszett, mint az igénytelen teljesen sima, kopogós mai, amire ráteszik mindenhova a messziről jól látszódó ezüst színűre festett műanyagot...Erre van egy szó: gagyi, de ilyet ugye nem használunk több milliós gépekre...
Beltér, ne motorozz itt nekem, nem vagy te Talmácsi! B E L T É R csakhogy értsd.LeMans67 írta:
Az 1969-70-es GTO-ba rendelhető extrák már teljesen máshova vitték el az autót: úgy hívják kényelmi felszerelések...(mivel ekkor már minden cégnek volt muscle-ja, valamivel megkellett fogni a vevőket, ezért elkezdték karácsonyfázni a gépeket, spoiler...). Amúgy az 1967 és 1969 kiemelkedő év volt a GTO-knál motor téren, utánna meg megjött a 455-t de ennek van saját topicja..
Amerika pont x@r példa. Sosem volt a beltér toppon.LeMans67 írta: Hát nem tudom, ez 1964-es, nem ment tönkre, talán ezt várom el nem többet...(mielött belekötsz, igen a dizájn változhat, bár ez a belső forma még ma is elmenne kicsit korszerübb műszerekkel, bár én a régi nem elromlóakat jobban szeretem, igaz itt krómot, bőrt használtak, míg ma műanyagot a bőrrel, na az a gusztustalan...)
Amúgy nekem a régi puha (!) és nem kopogó kicsit emberibb burkolat jobban tetszett, mint az igénytelen teljesen sima, kopogós mai, amire ráteszik mindenhova a messziről jól látszódó ezüst színűre festett műanyagot...Erre van egy szó: gagyi, de ilyet ugye nem használunk több milliós gépekre...
Mondjuk a Te kocsidban is kesztyű az össz bőr - na meg ami képeden van.
Nem ciki az előző Mustang-omban is ez az agresszív linóleum ülés volt. Csak ne tegyél már úgy mintha a tevebőrüléseid sírnád vissza. Ugyan azt a sorjás műanyagot rugdossuk a pedáloktól balra. Ráadásul láthatsz egy-két elálló panelt, vagy gombot a kocsidban. Hidd el nem használat során vetemedtek el, így rakták be. Max egy kicsit jobban eláll pár év használat után.
Ezért van, hogy egy átlag amcsi könnyedén vehet új autót fél-egy évnyi béréből.
Ahogy régebben, gondolom most is lesz fullosabb F-150 a yuppie-knak mondjuk bőrrel.
Eh....ott írtam, de most már piros...Bandit írta:Beltér, ne motorozz itt nekem, nem vagy te Talmácsi! B E L T É R csakhogy értsd..LeMans67 írta:
Az 1969-70-es GTO-ba rendelhető extrák már teljesen máshova vitték el az autót: úgy hívják kényelmi felszerelések...(mivel ekkor már minden cégnek volt muscle-ja, valamivel megkellett fogni a vevőket, ezért elkezdték karácsonyfázni a gépeket, spoiler...).
Ezt pont azért tettem be, mert a színét leszámítva egészen eltalált volt, anno sem értette senki, hogy lehet ami...Bandit írta:Amerika pont x@r példa. Sosem volt a beltér toppon.
Eltértél a témától, én nem jöttem a pontival, mert leírom neked 6x-ra is: az egy fém doboz egy erős motorral = muscle. Ez pont nem a belsőről szólt...(ráadásul műanyag "szinte" nincs is a gépben. A műszerfal fém, és csak a tetetjén van vynil borítás...puritán igénynek megfelelő kivitel.Bandit írta:Mondjuk a Te kocsidban is kesztyű az össz bőr - na meg ami képeden van.
pont itt vannak an agy eltérések: régebbi ('70-90 évek) gépeinél a műanyag patentok nem nagyon törtek (sok karika, kis csillag...) nem öregedtek el, nem zörögtek. Mai gépen leakarsz venni valamit és legalább 1 dei nkább több patent törik azonnal. TZermészetesen nem véletlen, vásárolj, ez itt alé nyeg... Nekem ez nem tetszik...Bandit írta:Ugyan azt a sorjás műanyagot rugdossuk a pedáloktól balra. Ráadásul láthatsz egy-két elálló panelt, vagy gombot a kocsidban. Hidd el nem használat során vetemedtek el, így rakták be. Max egy kicsit jobban eláll pár év használat után.
F150 ami meg elvileg strapabíró vagyok, nem kell hozzám nyúlni hisz én vagyok a vidék ördöge, átkelek mindenen kategória, na ott ne legyen már ócska minden.. Engem nem a bőr izgat (bár szép és igényes) hanem a jól kinéző lágy felület, amire jó ránézni és így öröm beleülni... amúgy a családunk gépeiben egészen 2000 utáni gépekig nem volt ismert ez az elálló műanyag elem, mert minden a helyén volt és nem volt bennük ócska sorjás műanyag...Ez a lötyögök, letörök sajnos a modern gépek kispórolásos korszaka óta fut...
ez a műszerfal van a bőrös másodiknak feltett változatban és ott is igénytelen az ezüstre kent műanyag...
Flex 100x jobban sikerült és nem zavaróak a műanyagok, mert nem látszik rajtuk ennyire, hogy ócska... Nem akarok olyan bőröket és fabetéteket, mert szerintem nevetséges lenne, de ez az ezüst ...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Lömi, az ára is annak megfelelő, amilyen a belseje. Így nézve összhangban van és mivel ez Amerika legsikeresebb autója, így mondhatjuk, hogy az ottani igényeket kielégíti.
Mondjuk engem annyira nem zavar az a belső, amit bekarikázgattál. Ha V8 vagy zongora lakkal bevont műszerfal között kell választanom, akkor a V8at választom. A kettő együtt csak prémium áron van.
Mondjuk engem annyira nem zavar az a belső, amit bekarikázgattál. Ha V8 vagy zongora lakkal bevont műszerfal között kell választanom, akkor a V8at választom. A kettő együtt csak prémium áron van.
Gagyi? Kamu? Buzis?TomiTomi írta:Ilyet már évtizedek óta árulnak...somi írta:Jó ez a felni. A V8 meg maradjon csak nyugodtan. Az elektromotort kiszedhetik felőlem.
somi írta:Milyen már egy pikáp, ami suhan, mint egy trolibusz?
Környezetbarát?!
A környezetbaráttól eltekinthetünk. Nem vagyok meggyőződve róla.