1959 Ford Galaxie
![Kép](http://www.postimage.org/aV1Kfgw9.jpg)
Valójában az autó neve ekkoriban még Ford Fairlane 500 Galaxie volt, de ez késöbb már csak a Galaxie-re rövidült. Igen, egyszerűen a Fairlane 500, mint Galaxie jelent meg a piacon. Egy szép nagy hátsóablakos gépet készítettek a kor divatjának megfelelő csillagos hűtőráccsal. A hátsó ablak rész a Thunderbird testvérre hasonlított. Az árában is megpróbáltak versenyképesek lenni így 10 dollárral kevesebbet írtak az árcédulára, mint amennyibe került a Chevrolet Impala.
![Kép](http://www.postimage.org/aV1Kf6xA.jpg)
![Kép](http://www.postimage.org/Pq1Yp57r.jpg)
Létezett Convertible modell és a különleges kivitel a Skyliner Retractable volt, amely a csomagtartóba tette a kemény tetőt. Általában két tónusú festést kapott az autó, de létezett egyszínű kivitel is.
![Kép](http://www.postimage.org/Pq1YmXqJ.jpg)
Galaxie Club Victoria. Ezért a csomagért 166,9 dollárt kellett pluszban letenni és cserébe a tulajdonos megkapta a Thunderbird Special V8-asát. Ez a motor 1958-ban mint újdonság jelent meg és a '60-as évekre ebből a motorból nőtt ki a 428 Cobra Jet motor.
![Kép](http://www.postimage.org/Pq1YofKr.jpg)
Adatok:
- sor6 223 cui (3,7 L) 135 bhp
- sor6 223 cui (3,7 L) 145 bhp
- V8 292 cui (4,8 L) 175 bhp
- V8 292 cui (4,8 L) 185 bhp
- V8 352 cui (5,8 L) 300 bhp 515 Nm,
- V8 352 cui (5,8 L) 360 bhp.
- Autolite F4100 4 torkú 600 cfm karburátor
- váltó Cruise-O-Matic
- 2,69:1 végáttétel (non lock)
![Kép](http://www.postimage.org/Pq1Ypf60.jpg)