Motorcraft 2700VV/7200VV carburátor felújító készlet
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Motorcraft 2700VV/7200VV carburátor felújító készlet
Sziasztok Fordosok!
Már megint figyelmetlen voltam, amikor az E-bay-en rendeltem. És, hát szóval vettem egy Hygrade Jiffy Kit-et (#1589) ami a Motorcraft két torkú 2700 VV illetve 7200 VV típusához való. Haza is szállíttattam, ki is vártam, és erre kiderül, hogy az én vasamon 2150-es van. És főleg nem VV-s...
Az én balszerencsém, a Ti szerencsétek! Portéka az áru 10.000.- HUF-ért nálam átvehető, esetleg postázva is megszerezhető.
Elméletileg jó lehet:
1977-78 2.8 V6 171
5.0 V8 302
(figyeljetek, mert csak a VV-s karbikról (variable Venturi) van szó)
1979 2.8 V6
5.0 V8 (carb.no: D9EA-AZA)
D9PE-BDA
5.8 V8 (car.no: D9ZE-AFA)
1980-81 5.0 V8 (Carb no: D9AE-AZA, D9AE-ADA, D9AE-ATA)
5.8 V8 (Carb. no: E2PE-ALA)
A cuccról el lehet mondani, hogy NOS, sajna gyártási időpontot nem találtam rajta, de tippem szerint a '80-as évek elejéről származhat.
A Hygrade Jiffy Kit-eket a Standard Motor Products gyártja N.Y-ban, Long Islanden, szóval: Made in USA!!!!
Részletes szerelési útmutató is van a dobozban. (az adatokat én abból vettem.)
A képek VGA-k, hogy ne töltsön órákig. Ezért én kérek elnézést....
Már megint figyelmetlen voltam, amikor az E-bay-en rendeltem. És, hát szóval vettem egy Hygrade Jiffy Kit-et (#1589) ami a Motorcraft két torkú 2700 VV illetve 7200 VV típusához való. Haza is szállíttattam, ki is vártam, és erre kiderül, hogy az én vasamon 2150-es van. És főleg nem VV-s...
Az én balszerencsém, a Ti szerencsétek! Portéka az áru 10.000.- HUF-ért nálam átvehető, esetleg postázva is megszerezhető.
Elméletileg jó lehet:
1977-78 2.8 V6 171
5.0 V8 302
(figyeljetek, mert csak a VV-s karbikról (variable Venturi) van szó)
1979 2.8 V6
5.0 V8 (carb.no: D9EA-AZA)
D9PE-BDA
5.8 V8 (car.no: D9ZE-AFA)
1980-81 5.0 V8 (Carb no: D9AE-AZA, D9AE-ADA, D9AE-ATA)
5.8 V8 (Carb. no: E2PE-ALA)
A cuccról el lehet mondani, hogy NOS, sajna gyártási időpontot nem találtam rajta, de tippem szerint a '80-as évek elejéről származhat.
A Hygrade Jiffy Kit-eket a Standard Motor Products gyártja N.Y-ban, Long Islanden, szóval: Made in USA!!!!
Részletes szerelési útmutató is van a dobozban. (az adatokat én abból vettem.)
A képek VGA-k, hogy ne töltsön órákig. Ezért én kérek elnézést....
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára doGmAI 2007.10.19 21:23-kor.
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
Ja, és még annyit, hogy úszó nincs a KIT-ben. Azt külön kell(ene) rendelni. Már ha kell.
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
Karburátoron a tag-et tessék leolvasni. Sajnos igen kicsi az esély, hogy ez a karbi legyen rajta...trafo2000 írta:Hű,de jó lenne ha passzolna,megsasolom az enyémet hátha.79 évjárat és 5,8.
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Megnézem már én is, hátha mégis gyári a karbim, és akkor jó lenne bele. Biztos ki van már kopva rajta minden.
Kiborítanám az ebédlőasztalra a zacskó tartalmát, a meglévő karbiból akkurátusan és egyesével kitekernék mindent, aztán beletekerném, amiről úgy néz ki, hogy beleillik helyette.
Aztán visszaraknám a karbit a gépre. Szerintetek beindulna?
Kiborítanám az ebédlőasztalra a zacskó tartalmát, a meglévő karbiból akkurátusan és egyesével kitekernék mindent, aztán beletekerném, amiről úgy néz ki, hogy beleillik helyette.
Aztán visszaraknám a karbit a gépre. Szerintetek beindulna?
Akkó kimarad a nitróval pucolós levegővel kifujatós fázis.somi írta:Megnézem már én is, hátha mégis gyári a karbim, és akkor jó lenne bele. Biztos ki van már kopva rajta minden.
Kiborítanám az ebédlőasztalra a zacskó tartalmát, a meglévő karbiból akkurátusan és egyesével kitekernék mindent, aztán beletekerném, amiről úgy néz ki, hogy beleillik helyette.
Aztán visszaraknám a karbit a gépre. Szerintetek beindulna?