
Miért nem élhetünk digitklima nélkül?
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22177
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Miért nem élhetünk digitklima nélkül?
Hogy a GT500KR topikot egy picit tehermentesítsem, nyitottam egy topikot ennek. Győzzetek meg, digitklíma rajongók, hogy mért kell szégyellnie Fordnak magát a kézi klíma miatt. 

de különben az atuoamtikus vezérlés opcionális volt a ford néhány kényelem orientált modeljében... Thunderbird, Taurus.. és valszeg most is van...
de egy muscle car-nál nem lényeges pont...
... természetesen azok között, akik a muscle és nem a kényelem meg az idióta parádézás miatt veszik az autót
de egy muscle car-nál nem lényeges pont...
... természetesen azok között, akik a muscle és nem a kényelem meg az idióta parádézás miatt veszik az autót

-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Undokok, egy presztízs autó igen is legyen színvonalas minden téren. A Ford Mustang legmenőbb gépe ne legyen semmiben sem kevesebb, mint egy gyengébb kivitel.
Aston Martin az etalon. Teljes kényelem és megy városban és pályán is (amikor megy
) . Tudom sokkal drágább, de akkor most én is mondom: ott a nevet kell megfizetni 
Elvileg a GT500 KR az olyan, mint a Mercinél egy AMG55, hát el nem tudnám képzelni, hogy abban ne legyen minden kényelem meg. Tudom ez is drágább.
És akkor most jön a kegyelem döfés:
Civic Type-R
DUAL automata klíma
(hűtött kesztyűtartó és minden más ami már tényleg felesleges egy sport autóba, de kényelmes amikor a párunkkal elmegyün autókázni a hegyekbe és élvezzük az életet és a hideg üdítőt....)
Aston Martin az etalon. Teljes kényelem és megy városban és pályán is (amikor megy


Elvileg a GT500 KR az olyan, mint a Mercinél egy AMG55, hát el nem tudnám képzelni, hogy abban ne legyen minden kényelem meg. Tudom ez is drágább.
És akkor most jön a kegyelem döfés:
Civic Type-R
DUAL automata klíma
(hűtött kesztyűtartó és minden más ami már tényleg felesleges egy sport autóba, de kényelmes amikor a párunkkal elmegyün autókázni a hegyekbe és élvezzük az életet és a hideg üdítőt....)
de baszki, az a sima civic-be is rendelheto!!!! mirol beszelunk???? a honda meg vegkepp nem fog egyedit fejleszteni egy szeria autoba... amibol raadasul nem is 1000db keszul...LeMans67 írta:Civic Type-R
DUAL automata klíma
(hűtött kesztyűtartó és minden más ami már tényleg felesleges egy sport autóba, de kényelmes amikor a párunkkal elmegyün autókázni a hegyekbe és élvezzük az életet és a hideg üdítőt....)
A GT500KR-be minden van, ami a simaban rendelheto... vagyis adott tipusbol beletettek a maximumot...
khm... es ebbol is latni egy viszik tajp er-ben mi fogja meg a vevot... a hutott kesztyutarto bakker, meg a dualzonas klima...

ha ez kell, ezert hutoszekrenyt veszek, nem autot
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Így vicc, hogy a TE GT-d jobban felszerelt. Ennyi!!! Számomra csak ez a gond. Nekem A TE GT-d az etalon, mert:
... - ennek ellenére benne van minden, amit egy MAI autótól elvárhatok.
- igen legyen benne navigáció és digit klíma, ha már drága autó...
- igen, ha egy új durva autóm van szeretnék vele elmenni nyaralni és ne kelljen már keresgélni a térképen és tekergetni a klímán. Azért csúcs, hogy ezt tudja. Főleg, ha 1/4 áras gépek istudják ezt, igaz azok stílustalanok...
Stang úr a Civic-hez a kesztyűtartót azért tettem be, hogy lásd nem sajnálják a tömeg növelését...
... - ennek ellenére benne van minden, amit egy MAI autótól elvárhatok.
- igen legyen benne navigáció és digit klíma, ha már drága autó...
- igen, ha egy új durva autóm van szeretnék vele elmenni nyaralni és ne kelljen már keresgélni a térképen és tekergetni a klímán. Azért csúcs, hogy ezt tudja. Főleg, ha 1/4 áras gépek istudják ezt, igaz azok stílustalanok...
Stang úr a Civic-hez a kesztyűtartót azért tettem be, hogy lásd nem sajnálják a tömeg növelését...
Jezusom mennyit tudtok irni 1-1 dologrol
Ha ugy vesszuk, hogy oke a manualis klima, akkor pl minek az elektromos ablakemelo? vagy az elektromos ules? mert gondolom az is van benne, ami plusz suly, meg kenyelem. Es mennyivel kerulne tobbe egy digitalis automata klima, amit ha belovok egyszer 22 fokra, akkor 22 fokot csinal, nehogy mar megizzadjak gepeszkedes kozben
off: az en sc-mben manualis klima van. biztos, hogy az szeria volt a jubileumikban? (ha jol emlexem irtad vhol)

Ha ugy vesszuk, hogy oke a manualis klima, akkor pl minek az elektromos ablakemelo? vagy az elektromos ules? mert gondolom az is van benne, ami plusz suly, meg kenyelem. Es mennyivel kerulne tobbe egy digitalis automata klima, amit ha belovok egyszer 22 fokra, akkor 22 fokot csinal, nehogy mar megizzadjak gepeszkedes kozben

off: az en sc-mben manualis klima van. biztos, hogy az szeria volt a jubileumikban? (ha jol emlexem irtad vhol)
1990 Ford Thunderbird SC 35th Anniversary Edition 5 spd
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
A ROHATT DURVA ÉLETBE!!!!!! MEGINT SZERKESZTETTEM LEMANS-t... 
Tomi!!!! Szeretném ha építettnéál egy mikrót a hátsóúlésre, mert akkor már a világon is egyedülálló autód lehetne...
Tényleg nem értelek.... Felélesztenk egy limitált szériát, ami az erő megtestesítője... az erő rendben is van... erre te azt kifogásolod, hogy nincs benne vasalódeszka.. ?????
komolyan, ha lenne egy luxus Mustang... fabetét, digitklíma, navigáció, 42"-os plama tv 12 hangszóró, selyemfüggöny... pont a lényeget veszítené el, hogy Muscle car... nem luxuskrúzer, nem szedán, a fzsom tudja mi... egy Mustang, egy modern muscle car, ennek megfelelő imázzsal... a többi le van szarva...
Különben meg a navigció-idiotizmust soha nem fogom tudni megérteni...
Próbálom megfelelően hangsúlyozni: Ez a szar kapható az alap Civic-be, opcionáis extraként... a Type-R-ben nincs semmi, a technikából adódó upgrade-en kívül, amit ne lehetne kapni az 1.4es fostalicskába! Vagyis nem fejlesztettek bele semmi különleges extrát...
Akkor miért várod el pont a GT500KR esetében???

Nem értelek, a Tomi azt utólag tetette bele, nem gyári Ford extra... még mindig nem értem miről beszélünk, amit a Ford az, az benne van..LeMans67 írta:Így vicc, hogy a TE GT-d jobban felszerelt. Ennyi!!! Számomra csak ez a gond. Nekem A TE GT-d az etalon, mert:
... - ennek ellenére benne van minden, amit egy MAI autótól elvárhatok.

Tomi!!!! Szeretném ha építettnéál egy mikrót a hátsóúlésre, mert akkor már a világon is egyedülálló autód lehetne...


nemtom, asszem engem raktak össze rosszul, az erős autót az ereje miatt veszem, a luxus autót a luxus miatt.... vannak átmenetek is pl. Aston Martin... Mercedes CLS... de nem 50e dollárért..LeMans67 írta:- igen legyen benne navigáció és digit klíma, ha már drága autó...
- igen, ha egy új durva autóm van szeretnék vele elmenni nyaralni és ne kelljen már keresgélni a térképen és tekergetni a klímán. Azért csúcs, hogy ezt tudja. Főleg, ha 1/4 áras gépek istudják ezt, igaz azok stílustalanok...
Tényleg nem értelek.... Felélesztenk egy limitált szériát, ami az erő megtestesítője... az erő rendben is van... erre te azt kifogásolod, hogy nincs benne vasalódeszka.. ?????

komolyan, ha lenne egy luxus Mustang... fabetét, digitklíma, navigáció, 42"-os plama tv 12 hangszóró, selyemfüggöny... pont a lényeget veszítené el, hogy Muscle car... nem luxuskrúzer, nem szedán, a fzsom tudja mi... egy Mustang, egy modern muscle car, ennek megfelelő imázzsal... a többi le van szarva...
Különben meg a navigció-idiotizmust soha nem fogom tudni megérteni...

LeMans67 írta:Stang úr a Civic-hez a kesztyűtartót azért tettem be, hogy lásd nem sajnálják a tömeg növelését...
Próbálom megfelelően hangsúlyozni: Ez a szar kapható az alap Civic-be, opcionáis extraként... a Type-R-ben nincs semmi, a technikából adódó upgrade-en kívül, amit ne lehetne kapni az 1.4es fostalicskába! Vagyis nem fejlesztettek bele semmi különleges extrát...
Akkor miért várod el pont a GT500KR esetében???
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Huh már néztem, hogy kezdek skizó lenni és egyből meg is válaszolom magam Stang Man nevében, de most már rend és fegyelem van
Én szerintem ezt a témát lassan kibeszéltük. Komolyan elbeszélünk egymás mellett!!
Én egyszerűen nevetségesenek tartom, hogy 2007-ben egy utoljára hangsúlyozom CSÚCSmodellbe nem teszik be azt, ami lassan a legolcsóbb autókban is alap felszereltségű kényelmi dolog. 50e feletti gépnél KISPÓROLNAK 50 dodo nagyságrendű összeget, mondván, hogy a matrica mindent elfed. A teljes technika adott, mert még egy Fiestában is létezik, tehát nem gond a Mustangba betenni, mert nem kell fejleszteni (abban az országban, ahol már a 60-as években rengeteg klímás gép volt és a 80-as évekre szinte nem volt klíma néklüli autó). Nem az a lényeg, hogy kell vagy nem a digit, hanem hogy NINCS, amikor lassan egy Megane alap modellben széria. Ha azt modom, hogy régi autót építek, akkor gyártsanak ilyen 1970-es gépeket katalizátorral és széttépik a boltokat a vevők (megjegyzem már ezekben is volt légkondi, tehát akkor a mostani digit a minimum, hisz eltelt 30 év).
Schmidi gépében komolyabb a klíma szabályozás!!!! Ez komolyan nem zavar titeket? Csúcs modell a motor, de kőkorszaki a többi berendezés? Akkor nem fejlődtünk semmit csak amit kötelező. Sajnos pont ezért halnak meg az amerikai gyártók sorban...
Más véleményen vagyunk és kész, ez jó szerintem, mert különben nem lenne miről vitázni. Így elszórakozunk ezen.
Na térjünk a topic témájára: digit klíma. Szerintem ez végre az első igazán hasznos és praktikus fejlesztés, ha mér elektromos dolgok tömegével teszik tele a gépeket. A többiért nem adnék két forintot. Én az ABS-t nem szeretem, a kipörgésgátlót feleslegesnek tartom (nőknél hasznos kényelmi felszerelés), de ezt jónak és kényelmesnek tartom. Beülök az autóba és 2 pec alatt a megszokott kényelmi állapotba hozza a környezetemet és ez elősegíti a biztonságos közlekedést. Kérdezzünk meg egy sokat autózót mit mond? Miért szereltetnek a fuvarozó cégek külföldön digitet a teherautókba? Mert növeli a biztonságot és a komfort élményt a vezetésben. A legfontosabb, NEM terheli állandóan amotort, kevesebbet fogyaszt. Nehezebben gombásodik, mert:
1 állandóan használatban van, nincs pangási idő
2 mivel nem állanó maximális hűtésen dolgozik, nem hül át annyira és nem csapódik le annyi víz a rendszeren belül = kevesebb víz, kevesebbgomba lhetőség...
Ezért jó a digit szerintem...
A '90-es évek végére a komolyabb gyártók már mind árulták , pár évvel késöbb, pedig jobb autógyártó rendes modellje nem is készülhetett nélküle! Lehet leszólni sok mindent, de ettől még így van. Subaruba miért teszik be?
Audiba minek? 10 évvel ezelött nem is volt légkondi szinte az Audikban, ma meg szinte mind digit! Manuálist nem is lehet csak elvétve találni a németeknél, akik köztudottan nem adnak pénzt hülyeségre, csak aminek haszna van.
Uff én beszlétem

Én szerintem ezt a témát lassan kibeszéltük. Komolyan elbeszélünk egymás mellett!!
Én egyszerűen nevetségesenek tartom, hogy 2007-ben egy utoljára hangsúlyozom CSÚCSmodellbe nem teszik be azt, ami lassan a legolcsóbb autókban is alap felszereltségű kényelmi dolog. 50e feletti gépnél KISPÓROLNAK 50 dodo nagyságrendű összeget, mondván, hogy a matrica mindent elfed. A teljes technika adott, mert még egy Fiestában is létezik, tehát nem gond a Mustangba betenni, mert nem kell fejleszteni (abban az országban, ahol már a 60-as években rengeteg klímás gép volt és a 80-as évekre szinte nem volt klíma néklüli autó). Nem az a lényeg, hogy kell vagy nem a digit, hanem hogy NINCS, amikor lassan egy Megane alap modellben széria. Ha azt modom, hogy régi autót építek, akkor gyártsanak ilyen 1970-es gépeket katalizátorral és széttépik a boltokat a vevők (megjegyzem már ezekben is volt légkondi, tehát akkor a mostani digit a minimum, hisz eltelt 30 év).
Schmidi gépében komolyabb a klíma szabályozás!!!! Ez komolyan nem zavar titeket? Csúcs modell a motor, de kőkorszaki a többi berendezés? Akkor nem fejlődtünk semmit csak amit kötelező. Sajnos pont ezért halnak meg az amerikai gyártók sorban...
Más véleményen vagyunk és kész, ez jó szerintem, mert különben nem lenne miről vitázni. Így elszórakozunk ezen.
Na térjünk a topic témájára: digit klíma. Szerintem ez végre az első igazán hasznos és praktikus fejlesztés, ha mér elektromos dolgok tömegével teszik tele a gépeket. A többiért nem adnék két forintot. Én az ABS-t nem szeretem, a kipörgésgátlót feleslegesnek tartom (nőknél hasznos kényelmi felszerelés), de ezt jónak és kényelmesnek tartom. Beülök az autóba és 2 pec alatt a megszokott kényelmi állapotba hozza a környezetemet és ez elősegíti a biztonságos közlekedést. Kérdezzünk meg egy sokat autózót mit mond? Miért szereltetnek a fuvarozó cégek külföldön digitet a teherautókba? Mert növeli a biztonságot és a komfort élményt a vezetésben. A legfontosabb, NEM terheli állandóan amotort, kevesebbet fogyaszt. Nehezebben gombásodik, mert:
1 állandóan használatban van, nincs pangási idő
2 mivel nem állanó maximális hűtésen dolgozik, nem hül át annyira és nem csapódik le annyi víz a rendszeren belül = kevesebb víz, kevesebbgomba lhetőség...
Ezért jó a digit szerintem...
A '90-es évek végére a komolyabb gyártók már mind árulták , pár évvel késöbb, pedig jobb autógyártó rendes modellje nem is készülhetett nélküle! Lehet leszólni sok mindent, de ettől még így van. Subaruba miért teszik be?
Audiba minek? 10 évvel ezelött nem is volt légkondi szinte az Audikban, ma meg szinte mind digit! Manuálist nem is lehet csak elvétve találni a németeknél, akik köztudottan nem adnak pénzt hülyeségre, csak aminek haszna van.
Uff én beszlétem

Ez nem kérdés... automata klíma jó... de ha nincs nincs... evvan... Nem ez a szempont vezérel az autó kiválasztásában... Ha lenne, és választható lenne, választanám...
a 88as Tbird Turbo Coupe-ba is volt automata klíma... Hogy a Mustangba miért nem teszik nemtom... de a Mustangot másért szeretem, és leszarom a digitklímát...
Részemről az utóbbi évek legnagyobb találmánya a xenongázkisüléses fényszóró... imádok este vezetni, és nagyon jó érzés mindent belátni... szóval ha a kettő között kéne választanom, akkor xenon...
a 88as Tbird Turbo Coupe-ba is volt automata klíma... Hogy a Mustangba miért nem teszik nemtom... de a Mustangot másért szeretem, és leszarom a digitklímát...

Részemről az utóbbi évek legnagyobb találmánya a xenongázkisüléses fényszóró... imádok este vezetni, és nagyon jó érzés mindent belátni... szóval ha a kettő között kéne választanom, akkor xenon...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Látod pont ezt írtam, hogy kispórolták és most pont.StangMan írta: a 88as Tbird Turbo Coupe-ba is volt automata klíma... Hogy a Mustangba miért nem teszik nemtom... de a Mustangot másért szeretem, és leszarom a digitklímát...![]()
Na nyithatunk egy xenon topicot?StangMan írta: Részemről az utóbbi évek legnagyobb találmánya a xenongázkisüléses fényszóró... imádok este vezetni, és nagyon jó érzés mindent belátni... szóval ha a kettő között kéne választanom, akkor xenon...
Mert én ha nem látom jól az út szélét simán ködlámpát kapcsolok és már ki is van viklágítva. Nincs részeg az árokban, lehet látni. Nem is értem éjjel miért nem lehet használni...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22177
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Azért érdekes, hogy a digitklima hiányzik a Mustangból, de merevhátsóhíd az teljesen az idei évezred.
Drága LeMans67, itt csúszik el az értékrended valahol.
Próbáltál már pözsot vagy sziviket 304 LEval venni? Pedig itt ebben az évezredben már ez sem olyan nagy szám.
Digitklima: nektek mindegy, hogy kint 40 vagy 18 fok van, mindig 22-ön áll? Én ha meleg van, feljebb állítom, ha hideg lejjebb. Nem szeretem, ha túl nagy a különbség a kinti és a benti hőmérséklet között. Ez egy normál nyári napon azt jelenti, hogy munkába és haza menet máshová állítom... Ugyanezt teszem a kézi klimával is...
A 2008as Mustangba lehet venni Xenont, de digitklima továbbra sincs.


Próbáltál már pözsot vagy sziviket 304 LEval venni? Pedig itt ebben az évezredben már ez sem olyan nagy szám.

Digitklima: nektek mindegy, hogy kint 40 vagy 18 fok van, mindig 22-ön áll? Én ha meleg van, feljebb állítom, ha hideg lejjebb. Nem szeretem, ha túl nagy a különbség a kinti és a benti hőmérséklet között. Ez egy normál nyári napon azt jelenti, hogy munkába és haza menet máshová állítom... Ugyanezt teszem a kézi klimával is...

A 2008as Mustangba lehet venni Xenont, de digitklima továbbra sincs.

- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22177
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Gondolkodtam rajta. Szerintem titeket is a Mustang megjelenése zavar meg. Sokkal többnek látszik mint ami. A valóságban egy nép-GT, amelynél az ár az egyik legfontosabb kritérium. Ezért nagyon megtisztelő, mikor Aston Martinnal, Ferrarival, Cadillackel vagy valamilyen német "prémium" márkával hasonlítjátok össze. De valóságban a Focus & co-val vesenyez árban. (2005ben a V6os 20 000 $ alattról indult) És ebben a kategóriában kompromisszumokat kell kötni.
Láthatólag fontos volt a tervezőknek:
- a lélegzet elállító dizájn. Belül is, ami USÁban egyáltalán nem magától értetődő
- a viszonylag nagy teljesítményű motor és egy erőátviotel, ami bírja is ezt a teljesítményt
A többinél egyértelmüen spóroltak:
- a futóműnél, azért kapott merevhidat
- a felhasznált anyagoknál. (Műszerfal kopogós, a bőrbelsőnél már régóta vitatkozom egy svájci ismerősömmel, hogy egyáltalán van-e benne eredeti bőr, az 1000 w-os Hifinél is dominál a műanyag)
- hang- és hőszigeteléseknél. (Részban klassz, mert olyan hangja van mint kevés más autónak, részben fárasztó, mert pl a kardánház 10 km után sugározza a meleget)
A digitklíma is a nem fontos kategóriába esett.
Nekem az ülésfűtés télen sokkal jobban hiányzik, azt 2007től lehet venni. És a fényszórók is igen gyengék, ott pedig 2008tól van gyári megoldás.
Láthatólag fontos volt a tervezőknek:
- a lélegzet elállító dizájn. Belül is, ami USÁban egyáltalán nem magától értetődő
- a viszonylag nagy teljesítményű motor és egy erőátviotel, ami bírja is ezt a teljesítményt
A többinél egyértelmüen spóroltak:
- a futóműnél, azért kapott merevhidat
- a felhasznált anyagoknál. (Műszerfal kopogós, a bőrbelsőnél már régóta vitatkozom egy svájci ismerősömmel, hogy egyáltalán van-e benne eredeti bőr, az 1000 w-os Hifinél is dominál a műanyag)
- hang- és hőszigeteléseknél. (Részban klassz, mert olyan hangja van mint kevés más autónak, részben fárasztó, mert pl a kardánház 10 km után sugározza a meleget)
A digitklíma is a nem fontos kategóriába esett.
Nekem az ülésfűtés télen sokkal jobban hiányzik, azt 2007től lehet venni. És a fényszórók is igen gyengék, ott pedig 2008tól van gyári megoldás.