FoMoCo hírek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
2.0-2.5 liter + kisnyomású turbo, gyakrolatilag 0 turbolyuk (mint pl. a Volvokban... valszeg onnan jön a technológia)... viszonylag nagy nyomaték...
elképzelhető... de kivancsi vagyok azért egy 1700-2000 kg nagyobb autó, vagy egy F-150 megmozdítasat hogyan végezné... mer ugye mindig a megmozdítás ami energia igényes, a gurulgatás már nem...
elképzelhető... de kivancsi vagyok azért egy 1700-2000 kg nagyobb autó, vagy egy F-150 megmozdítasat hogyan végezné... mer ugye mindig a megmozdítás ami energia igényes, a gurulgatás már nem...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ford ismét megnyitja a cleveland-i motorgyárat
A 2007-ben bezárt gyárba Ford invesztált 55 m$-t és ott gyártja most az új 3,5 l-es EcoBoost motorokat. Az üzem 250 embernek ad munkát, melyeket más gyárakból irányítanak ide. A gyár olyan rugalmas, hogy képes lesz az EcoBoost család többi tagját is gyártani.
További képek a motorgyártásról itt.
A 2007-ben bezárt gyárba Ford invesztált 55 m$-t és ott gyártja most az új 3,5 l-es EcoBoost motorokat. Az üzem 250 embernek ad munkát, melyeket más gyárakból irányítanak ide. A gyár olyan rugalmas, hogy képes lesz az EcoBoost család többi tagját is gyártani.
További képek a motorgyártásról itt.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Fordnak sikerült megegyeznie a szakszervezetekkel
Az volta Ford egy fő gondja, hogy a dolgozói óránként 70 $-ba kerültek, míg a japán márkák dolgozóit csak 50-be óránként. Ez komoly versenyhátrányt jelentett. Most sikerült megegyezni a szakszervezettel (UAW), hogy ezentúl 55 $-ba kerülnek a dolgozók óránként.
Az volta Ford egy fő gondja, hogy a dolgozói óránként 70 $-ba kerültek, míg a japán márkák dolgozóit csak 50-be óránként. Ez komoly versenyhátrányt jelentett. Most sikerült megegyezni a szakszervezettel (UAW), hogy ezentúl 55 $-ba kerülnek a dolgozók óránként.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Totalcar: Amerikában tervezik a Ford Mondeo utódját
Új, globálisan eladható modell veszi át az európai Mondeo és az amerikai Fusion szedánok helyét a Ford kínálatában.
hát igen, amint globális platformok lesznek cserélgetett nevekkel és hűtőrácsokkal, akkor azt hiszem egy új fejezet nyílik az autózás nagy könyvében... sajnos nem feltétlenül lesz szép az a fejezet
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: