Érdekességek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Akkor hírestrafo2000 írta:Gyártotta a matchbox,nekem vót is ilyen
Kicsit utánaolvastam, a Reliant gyártotta, 1968-75-ig, Ford 2.5 és 3.0 V6 motorokkal. Ahogy elnéztem, kábé az összes akkori capri/granada alkatrész kompatibilis hozzá. Az angol ebay tele van vele. Egyébként valami trabant kategória lehet, mert szaréhugyé árulják őket, 100-300 angol fontba kerülnek
Voltak export darabok is, Hollandia, Svájc, Belgium célállomással, ezek legalább balkormányosak. Bár mindegy, mert többnyire automaták.
Szóval ez afféle lowcost sportkombi, vagy mi a szösz. Az alváz és a felfüggesztés tervezője ugyanaz a valaki (nem emlékszem), aki az F1 és Indy kocsikba is tervezte ezeket.
Legnagyobb példányszámban készült generációja az 1972-75, ekkor 5000 darabot gyártottak belőle. Kézi gyártásúak egyébként.
Vicces lenne egy ilyen.
Ez a kompatibilitás itt nem sokat segít,ugyanis gondolom hogy angol Capri és granada cuccokból építkezik ami nem azonos a némettel amiből nálunk sok van.Tudni kell hogy több V6 motor létezik,eu ban van a Cologne,ez a német és elég jó az alkatrész ellátottsága.De pl a 3,0 moci az Essex,ez az angol,elég nehéz hozzá bármit szerezni,bontva szinte reménytelen,elég egzotikusnak számít az nálunk.Javítottam essex motoros angol transitot,hát kalandos hozzá minden.somi írta:Akkor hírestrafo2000 írta:Gyártotta a matchbox,nekem vót is ilyen
Kicsit utánaolvastam, a Reliant gyártotta, 1968-75-ig, Ford 2.5 és 3.0 V6 motorokkal. Ahogy elnéztem, kábé az összes akkori capri/granada alkatrész kompatibilis hozzá. Az angol ebay tele van vele. Egyébként valami trabant kategória lehet, mert szaréhugyé árulják őket, 100-300 angol fontba kerülnek
Voltak export darabok is, Hollandia, Svájc, Belgium célállomással, ezek legalább balkormányosak. Bár mindegy, mert többnyire automaták.
Szóval ez afféle lowcost sportkombi, vagy mi a szösz. Az alváz és a felfüggesztés tervezője ugyanaz a valaki (nem emlékszem), aki az F1 és Indy kocsikba is tervezte ezeket.
Legnagyobb példányszámban készült generációja az 1972-75, ekkor 5000 darabot gyártottak belőle. Kézi gyártásúak egyébként.
Vicces lenne egy ilyen.
Miért nem néz ki így az utcai gép?
Szárny nem kell a szélesítés picit lehet kevesebb utcára...
http://ladarevolution.atw.hu/
Szárny nem kell a szélesítés picit lehet kevesebb utcára...
http://ladarevolution.atw.hu/
bigblockchevy,720 cui http://axisofoversteer.blogspot.com/200 ... 68mph.html
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
65-ös bogár STi motorral
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WSR-roNVhX0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WSR-roNVhX0&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WSR-roNVhX0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WSR-roNVhX0&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>