2003-2004 Ford Mustang SVT Cobra
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2003-2004 Ford Mustang SVT Cobra
Az izomautó feltámasztása felé megtett első igazi nagy lépés volt a Ford Mustang SVT Cobra. Ford ebben a Mustangban szállított ki először gyárilag kompresszort. S a vásárlók 390 LE-t kaptak 35 000, $-ért. Tulajdonosai előszeretettel "Terminator"-ként emlegetik a gépet.
2003-2004 Ford Mustang SVT Cobra specifikációi:
Erőátvitel
4.6-liter, V8, vasblokk, alu hengerfej, Eaton kompresszor
395 LE @ 6000 ford/min, 529 Nm @ 3500
6-sebességes kézi váltó (T-56)
hátsó kerékhajtás, kikapcsolható kipörgésgátló
Karosszéria
Tengelytáv: 257 cm
Hossz: 466 cm
Szélesség: 186 cm
Magasság: 133 cm (Coupe)
Súly: kb. 1660 kg (Coupe)
Súlyelosztás (e/h): 57% / 43%
Menetteljesítmény
Gyorsulás: 0-60 mph 4,9 s
Végsebesség: 155 mph (250 km/h) leszabályozva
1/4 mérföld: 13,4 s @ 109 mph (175 km/h)
Cikkek:
Motor Trend: Speeding Shootout: 2003 Ford Mustang SVT Cobra
Automobile: 2003-2004 Ford Mustang SVT Cobra
2003-2004 Ford Mustang SVT Cobra specifikációi:
Erőátvitel
4.6-liter, V8, vasblokk, alu hengerfej, Eaton kompresszor
395 LE @ 6000 ford/min, 529 Nm @ 3500
6-sebességes kézi váltó (T-56)
hátsó kerékhajtás, kikapcsolható kipörgésgátló
Karosszéria
Tengelytáv: 257 cm
Hossz: 466 cm
Szélesség: 186 cm
Magasság: 133 cm (Coupe)
Súly: kb. 1660 kg (Coupe)
Súlyelosztás (e/h): 57% / 43%
Menetteljesítmény
Gyorsulás: 0-60 mph 4,9 s
Végsebesség: 155 mph (250 km/h) leszabályozva
1/4 mérföld: 13,4 s @ 109 mph (175 km/h)
Cikkek:
Motor Trend: Speeding Shootout: 2003 Ford Mustang SVT Cobra
Automobile: 2003-2004 Ford Mustang SVT Cobra
na, ez 1 kúvajó darab!!!
Természetesen ebből is kupé kellene
Érdekes mondjuk, hogy a független hátsó futómű végre valóra vált, mindenki ezt várta, végre lett is a Mustangban, de mégis nagyon sokan kidobálják belőle...
A tesztek alapján épphogy csak jobban teljesít, mint a merevtengely, viszont kényelemre azért jelentős a javulás.
Jók az ülései is! tetszik a bőr/alcantara kombó!!!
Sokan mondjak, hogy a kompresszor hangja elnyomja a motorét, de szerintem nagyon dögös... imádom!!!! Szeretnék majd egy ilyet is
Természetesen ebből is kupé kellene
Érdekes mondjuk, hogy a független hátsó futómű végre valóra vált, mindenki ezt várta, végre lett is a Mustangban, de mégis nagyon sokan kidobálják belőle...
A tesztek alapján épphogy csak jobban teljesít, mint a merevtengely, viszont kényelemre azért jelentős a javulás.
Jók az ülései is! tetszik a bőr/alcantara kombó!!!
Sokan mondjak, hogy a kompresszor hangja elnyomja a motorét, de szerintem nagyon dögös... imádom!!!! Szeretnék majd egy ilyet is
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A független kerékfelfüggesztés valahogy nem bírja a gyorsulási versenyeket. "Wheel hopping" (kerék ugrálás) a kulcsszó.
Ettől függetlenül a Ford Mustang SVT Cobra tulajdonosai azt állítják, hogy a gépük jobban megy mint a 2007-es GT500-as.
Egy kabriót láttam egyszer tartosan közelről. Közösen krúzingoltunk a svájci hegyekben. Nyüglődött a vízhőfokkal. Állítólag típusgond.
Ettől függetlenül a Ford Mustang SVT Cobra tulajdonosai azt állítják, hogy a gépük jobban megy mint a 2007-es GT500-as.
Egy kabriót láttam egyszer tartosan közelről. Közösen krúzingoltunk a svájci hegyekben. Nyüglődött a vízhőfokkal. Állítólag típusgond.
Állitólag 500lóig nem nagyon van gond...TomiTomi írta:A független kerékfelfüggesztés valahogy nem bírja a gyorsulási versenyeket. "Wheel hopping" (kerék ugrálás) a kulcsszó.
Az a szuper benne, hogy $1200 körül kompletten meg lehet kint kapni a hátsó futónűvet, és gyakorlatilag minimális módosításokkal felmegy a 79-93 Mustang alá...
Az azért elég
Nekem nem is kéne más... 450ló körüli kompresszoros motor, 6 gangos Viper spec T56, 13"/12" fék kombó, független felfüggesztés hátúl, elől Bullit átalakítás, és körbe coil-over... ennyi
Nah, akkor most gyorsan kérném LeMans-ot, hogy erre mondjon nekem egy árat (még mindig nem tudom megemészteni azt az idióta vitát a drága Shelby GT500KR vitáról... )
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
az ilyeneket nem bírom.... egyáltalán minek oda az a matrica... ?????TomiTomi írta:(Nézted a matricát a kocsi fenekén? )
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Szerintem 6-8 e dodo max...
Legalább is pl a miénkhez egy teljes váltó, kardán.. szett T56 2.700 dodo, futóműre 1200-t mondtál, fékek 1200, a többi így már belefér. Ezek üzleti árak és nem gyáriak (amin a gyár szerzi be magának a gyártáshoz, mert akkor osszuk el 6-8-al minimum, de ha ezt tudnád, hogy mennyi akkor sírnál. Szerintem egy 40 millios autó költsége max 2-3M tehát elég haszon van rajta. Minden alkatrészre ez igaz...).
Legalább is pl a miénkhez egy teljes váltó, kardán.. szett T56 2.700 dodo, futóműre 1200-t mondtál, fékek 1200, a többi így már belefér. Ezek üzleti árak és nem gyáriak (amin a gyár szerzi be magának a gyártáshoz, mert akkor osszuk el 6-8-al minimum, de ha ezt tudnád, hogy mennyi akkor sírnál. Szerintem egy 40 millios autó költsége max 2-3M tehát elég haszon van rajta. Minden alkatrészre ez igaz...).
hehe... azért nem... több, igaz nem sokkal, de akkor is...
amit mondtam úgy is van... mondok jó árakat (ami azt jelenti, hogy ezeken a helyeken le kell ra csapni, mert viszik)....
Viper spec T56 3000
kardan, harang, kinyomo, bowden, sebesseg bowden, szerelék ~500
hatsó független futomű (bontott, és ki kell fogni) ~$1200
Coil over körbe.. $1000
Bullit átalakitás előre (bontott) $600
Fék előre hátra új $2000, használt $1000
Kompresszor kit új $3000
injektorok, maf: $500
Hengerfej, veztengely, szivosor új: $1900
vagyis anyagáron jó esetben is majd $13000 (bontott dolgokkal).. kint... és itt a régi HO motorról beszélek...
az újakhoz azért minden hatványzottan drágább...
nekem ott van fent amit szeretnék... majd egyszer... ha még leszek.. itt...
amit mondtam úgy is van... mondok jó árakat (ami azt jelenti, hogy ezeken a helyeken le kell ra csapni, mert viszik)....
Viper spec T56 3000
kardan, harang, kinyomo, bowden, sebesseg bowden, szerelék ~500
hatsó független futomű (bontott, és ki kell fogni) ~$1200
Coil over körbe.. $1000
Bullit átalakitás előre (bontott) $600
Fék előre hátra új $2000, használt $1000
Kompresszor kit új $3000
injektorok, maf: $500
Hengerfej, veztengely, szivosor új: $1900
vagyis anyagáron jó esetben is majd $13000 (bontott dolgokkal).. kint... és itt a régi HO motorról beszélek...
az újakhoz azért minden hatványzottan drágább...
nekem ott van fent amit szeretnék... majd egyszer... ha még leszek.. itt...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Komolyan mondom a fék nagyon drága akkor a Fordhoz!
Én teljes korr.acél csövezéssel minden alkatrésszel (a dob helyett tárcsák+plusz szervos féktök) csomagot a legdrágább csomagban 1400 dodo! Uezt az ebay-en 1100-ért is ellehet csípni...Üzletek első készletet 700-900-ért árulják ebay-en 300-600, attól függ milyen alkatrészekből válogatod össze!
Elnézést, de én GM árakon gondolkoztam. Amúgy az 5 seb váltó 2400, a 6 sebességes 2700 dodo a miénkhez (kardán, kereszt minden benne, csak csavarozni kell a kézi váltó helyére! )...
Én teljes korr.acél csövezéssel minden alkatrésszel (a dob helyett tárcsák+plusz szervos féktök) csomagot a legdrágább csomagban 1400 dodo! Uezt az ebay-en 1100-ért is ellehet csípni...Üzletek első készletet 700-900-ért árulják ebay-en 300-600, attól függ milyen alkatrészekből válogatod össze!
Elnézést, de én GM árakon gondolkoztam. Amúgy az 5 seb váltó 2400, a 6 sebességes 2700 dodo a miénkhez (kardán, kereszt minden benne, csak csavarozni kell a kézi váltó helyére! )...
Te biztos jobban ismered a Mustang árakat, mint én, mert én csak a régi gépek (1965-1970) vételi árát nézegettem. Én a miénk alkatrész áraiból indultam ki. Ezek szerint A Ford keményen lehúzza a népet... igaz általában a GM-nél az alkatrészek sok típusban egyeznek, tehát hihetetlen eladott autó mennyiséghez adják az alkatrészt, így olcsóbb lehet gondolom...
Figy amiket írok azok profi cuccok, ha ilyenre szánnám magam, nem kukáznék eBayről... vagy ha igen akkor is csak Baer cuccokat...
Csak hogy lásd, a különbséget... OEM 13" tárcsa $100/db, Baer EradiSpeed $300/db, sima betét $60, Baer $120...
És ez nem Ford... ez mindenre ennyi nagyságrendileg... ha van egy 450lovas kompresszoros motrom, akkor ahhoz már nem aprózok "szarra"
A cső meg nem oszt, nem szoroz, az $100....
És azt is mondom a T56 Viper spec... vagyis az erősebb, de abból is a régebbi, mert ott bowdenes a km jeladó, az újnál elektromos... az nagyjaból plusz $700-$800
És azt it is kiemelem, hogy ha már ilyenre szánom magam, és van rá pénzem, nem kukázok, akkór mindenből új kéne, és akkor még egy picit hozzá lehet tenni...
Nem nagy számokkal szeretek dobálozni, meg nem az a jó, ha drága, de ami bizonyítottan jó, AZ DRÁGA...
A 13"-os, elől 6dugós, hátul 4 fék szett ~$7000... nem Fordhoz mindenhez... és aki épít egy 6-700lovas autót, megveszi... mert tudjon is megállni...
És akkor visszamegyek a SuperSnake-hez, ami $27e-el több mint a sima GT500.... de egy bizonyos lóerő felett, kell mindenbe ölni... ez van, és ha nagyker áron veszik is, be kell szerelni.... az átlagos Lada szerelő nem tudja magabiztosan, ezért vannak a specialisták nem olcsón, és utána adja a nevét és nemi hasznot is tesz rá...
Vagyis amit kapsz egy profi cucc, egy jó név, és az ezzel garantált gyűjtő érték... ez nem rossz...
De természetesen erre lehet mondani, ha ezt megvenném az eBayen 5ezerért, és a Gazsi berakná, akkor csak 5ezer lenne...
Tudom, ezért van csak "minimális 2-300e dolláros" árkülönbség egy valódi 429es Boss és egy Boss alkatrészekből épített szuper replika között... az igazi, a másik nem
Ez egy szélsőség... a KR és a SuperSnake esetén ugyanerről van szó, csak nem olyan nagyban... ennyi...
Én abszolút így vagyok nagyon kicsiben... nem kötök kompromisszumot... ha van pénzem arra a profira amit kinéztem megveszem, ha nincs és nem muszáj, akkor nem... példa a futómű cuccaim, csak Maximum Motorsports... a legdrágábbak, de megérte...
Fékre nem volt pénzem, ezért vettem bütyti tárcsát jó betétekkel... működik, fog rendesen, de nyikorog... majd lesz jobb is... de nem adok picit tobbet picit jobbert, amikor tervbe van véve a részemre csúcs...
Csak hogy lásd, a különbséget... OEM 13" tárcsa $100/db, Baer EradiSpeed $300/db, sima betét $60, Baer $120...
És ez nem Ford... ez mindenre ennyi nagyságrendileg... ha van egy 450lovas kompresszoros motrom, akkor ahhoz már nem aprózok "szarra"
A cső meg nem oszt, nem szoroz, az $100....
És azt is mondom a T56 Viper spec... vagyis az erősebb, de abból is a régebbi, mert ott bowdenes a km jeladó, az újnál elektromos... az nagyjaból plusz $700-$800
És azt it is kiemelem, hogy ha már ilyenre szánom magam, és van rá pénzem, nem kukázok, akkór mindenből új kéne, és akkor még egy picit hozzá lehet tenni...
Nem nagy számokkal szeretek dobálozni, meg nem az a jó, ha drága, de ami bizonyítottan jó, AZ DRÁGA...
A 13"-os, elől 6dugós, hátul 4 fék szett ~$7000... nem Fordhoz mindenhez... és aki épít egy 6-700lovas autót, megveszi... mert tudjon is megállni...
És akkor visszamegyek a SuperSnake-hez, ami $27e-el több mint a sima GT500.... de egy bizonyos lóerő felett, kell mindenbe ölni... ez van, és ha nagyker áron veszik is, be kell szerelni.... az átlagos Lada szerelő nem tudja magabiztosan, ezért vannak a specialisták nem olcsón, és utána adja a nevét és nemi hasznot is tesz rá...
Vagyis amit kapsz egy profi cucc, egy jó név, és az ezzel garantált gyűjtő érték... ez nem rossz...
De természetesen erre lehet mondani, ha ezt megvenném az eBayen 5ezerért, és a Gazsi berakná, akkor csak 5ezer lenne...
Tudom, ezért van csak "minimális 2-300e dolláros" árkülönbség egy valódi 429es Boss és egy Boss alkatrészekből épített szuper replika között... az igazi, a másik nem
Ez egy szélsőség... a KR és a SuperSnake esetén ugyanerről van szó, csak nem olyan nagyban... ennyi...
Én abszolút így vagyok nagyon kicsiben... nem kötök kompromisszumot... ha van pénzem arra a profira amit kinéztem megveszem, ha nincs és nem muszáj, akkor nem... példa a futómű cuccaim, csak Maximum Motorsports... a legdrágábbak, de megérte...
Fékre nem volt pénzem, ezért vettem bütyti tárcsát jó betétekkel... működik, fog rendesen, de nyikorog... majd lesz jobb is... de nem adok picit tobbet picit jobbert, amikor tervbe van véve a részemre csúcs...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: