TechPeti írta:Sziasztok!
TechPeti vagyok és most találtam rá az oldalatokra.
Mint szakértőknek,kiváncsi lennék a véleményetekre:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lincoln ... ii-3259047
Ismeri valaki az autót, esetleg általánosságban a típust? Nagyon tetszik az autó és lehet,hogy most végre nekem is lehetne V8!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Éppen most szedtem szét egy Mark VII-et. (upssz. Ez véletlenül nem maradt az úton...)
5.0 HO, azaz 220LE-s motor figyelt benne. 1988-as modell volt, minden egyes dátum, ami benne volt arra utalt, hogy 1987 szeptemberében rakták össze a kocsit. A konkrét autó 10 éve egy centit sem mozdult, a tulajnak elege lett a légrugós rendszer hibáiból. Az autón viszont ennek ellenére sehol egy rozsda folt (Voltak arra utaló jelek, hogy a jobb oldla korábban sérült volt az autónak) sehol egy berohadt csavar.
Az autó luxuskocsi. Olyan helyeken is rezgés csillapítók, hangfogók vannak benne, ahol talán semmi értelmük sincs, de benne van, és a kocsi belső terében sezrintem semmi oda nem illő hang nem hallatszódhat.
Mivel az általad kinézett autó megjelenése alapján egy LSC, ezért ebben széria a fordulatszámmérős kilométeróra. Az általunk szétszedettben digit műszerfal volt, ez kimondottan randa.
Ami a kocsiban fának néz ki, az alumínium lemez, a faminta vagy tapéta, vagy festés. Nem siekrült a szétszerelés során sem megállapítanom, hogy ténylegesen micsoda, mert nem volt sehol egy repedés, vagy egy sérülés rajta.
Az én ismereteim szerint a típust AOD automata váltóval szerelték, azaz gyakorlatilag 4 sebességes váltó van alatta.
A hátsó híd a Ford legendás 8,8-as hátsó hídja, tán a legerősebb, amit személyautóba tettek. A szétbontott példányban 3.08.-as végáttétel volt, és nyitott híd volt alatta. Úgy tudom, hogy ezen kívül még 3.27.-es végáttétellel szerelték a típust, és volt sper difi is alatta. (Lehet, hogy az LSC-k alatt az volt???)
Sajnos működésről, menettulajdonságokról nem tudok mi írni, mivel közlekedni a jószág csak egy AVIA automentő segítségével tudott, illetőleg a légrugók hiábja miatt, amikor önerejéből kellett beállnia az emelőre, abban nem sok köszönet volt.
Érdemes megnézni a kocsit, ha jó állapotban van, nem fogsz nagyot csalódni benne. Szerintem.
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4