2010-2014 Ford Mustang GT

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2009.12.02 8:16

TomiTomi írta:2010 Mustang vs. profi gördeszkások
Hm, nem tudom számomra két dolog van ami nem jön be ebben a filmben:
- gyenge maga a film, állandóan látszódó számítógépes vágásokkal (ezt azért ma már meglehetne csinálni rendesen) és marha nagy blődségekkel :D , ami még mindig kisebb gond,
- ami a nagyobb, hogy aki ezt csinálta az nem nagyon szeretheti a Mustangot, mert ennél rosszabb reklámot: egy gördeszkás gyerek folymatosan nyílt utcán lenyom egy állandóan füstölő kerekekkel menő Mustangot... :evil:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.12.16 23:22

2010 Mustang és a varázsló

Szereplők: Steve Wyrick, Vaughn Gittin Jr.


Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.12.18 16:06

Megerősítették a hírt:

Jön az 5.0-ás Mustang GT

A 2011es Mustang GT-ben az 5.0-es motor 412 LE-t fog teljesíteni. :burnrubber:

Avatar
szireta68
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1229
Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: szireta68 » 2009.12.18 20:12

TomiTomi írta:Megerősítették a hírt:

Jön az 5.0-ás Mustang GT

A 2011es Mustang GT-ben az 5.0-es motor 412 LE-t fog teljesíteni. :burnrubber:
:taps: na az már talán ellenfele lesz a Challengernek is végre :klassz:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.12.21 9:26

TomiTomi írta:Megerősítették a hírt:

Jön az 5.0-ás Mustang GT

A 2011es Mustang GT-ben az 5.0-es motor 412 LE-t fog teljesíteni. :burnrubber:
További kiszivárgott adatok:

- 412 LE @ 6500 ford / min
- 529 Nm
- 4 szelep hengerenként, variálható szelepvezérlés
- alumínium blokk
- automata váltó: 6R80 (6 sebességes)
- kézi váltó: MT82 (6 sebességes)
- fogyasztás. 9,4 l / 100 km (nem részletezték, hogy hogyan mérték.)

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.12.21 9:27

+ 100 Nm nem semmi. Már csak az a kérdés, hogy milyen lesz a nyomatékgörbe...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.12.25 22:27

Első képek a 2011-es Mustang GT-ről:

Kép

Kép

További képek a kocsiról és a motorról.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2009.12.29 11:10

2011 Ford Mustang 5.0l V8





Fékpadon az 5.0-ás V8-as


Avatar
szireta68
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1229
Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: szireta68 » 2009.12.29 21:48

:leesettall:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2010.01.04 22:23

TomiTomi írta:
TomiTomi írta:Megerősítették a hírt:

Jön az 5.0-ás Mustang GT

A 2011es Mustang GT-ben az 5.0-es motor 412 LE-t fog teljesíteni. :burnrubber:
További kiszivárgott adatok:

- 412 LE @ 6500 ford / min
- 529 Nm
- 4 szelep hengerenként, variálható szelepvezérlés
- alumínium blokk
- automata váltó: 6R80 (6 sebességes)
- kézi váltó: MT82 (6 sebességes)
- fogyasztás. 9,4 l / 100 km (nem részletezték, hogy hogyan mérték.)
És még további adatok:
- 11:1-es sűrítés a hengerekben
- az 5.0-ás motor csak 4,5 kg-al nehezebb mint a 4.6-os
- 16 ezer km-enként kell majd olajat cserélni

Avatar
szireta68
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1229
Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: szireta68 » 2010.01.04 22:29

TomiTomi írta: - fogyasztás. 9,4 l / 100 km (nem részletezték, hogy hogyan mérték.)
autópályán, tréleren, hátszélben, lejtőn!!! :monokli:

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2010.01.05 11:01

Szép, szép, de azért Szireta gépe mindig sokkal szebb lesz nála.

Amúgy meg van oldva a komprsszor kérdés is. A régi GT-ket vagy új GT-re kell cserélni, vagy venni egy komplett motort, váltót :D

Persze, ettől meg majd játszik az emberrel a gondolat: ha a 4.6-os 430 LE lehet kompresszorral, akkor mit tudhat az 5.0, ha rákerül a Roush, vagy a Kenne Bell feltöltő :o

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2010.01.05 11:34

GTPeti írta:Szép, szép, de azért Szireta gépe mindig sokkal szebb lesz nála.
Más a kettő, normál esetben nem az a két modell között döntesz. Ez az új modell napira alkalmas. 8)

GTPeti írta:Persze, ettől meg majd játszik az emberrel a gondolat: ha a 4.6-os 430 LE lehet kompresszorral, akkor mit tudhat az 5.0, ha rákerül a Roush, vagy a Kenne Bell feltöltő :o
Erre a 2011-es (?) GT500as fog felelni. Előzetes pletykák szerint az is a Coyote motort kapja és továbbra is feltöltött lesz. :rrr:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2010.01.13 10:35

Ford 5.0 a detroit-i autokiállításon

Kép

További képek a motorrol itt és a 2011-es Stangről itt.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22147
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2010.01.13 10:41

2011 Ford Mustang GT/CS

Detroitban bemutatták az új GT/CS csomagot is.

Kép

A részletek még nem ismertek, annyi látszik, hogy optikai csomagot tartalmaz.

További képek itt találhatóak.

Válasz küldése