2010-2014 Ford Mustang GT
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Mondjuk egy kb. 70-80 e gépért 300 e-t adni tényleg nem semmi, de azért ez a gép gondolom 1 alvázszámú lesz, ami mindig sokat fog érni, ha nem is ennyit
Más részt gondolom itt inkább az adakozás volt a lényeg és nem az autó...hiszen még is csak egy Fordról beszélünk, ahol már a 70 e is sok, mivel Corvette (vagy bármi más komolyabb gép) ára, amivel ugye nem veszi fel a versenyt technikailag ...
Azért a Ford mindig eltudta adni a léggömbjeit jó áron, ehhez valahogy nagyon értenek...
Más részt gondolom itt inkább az adakozás volt a lényeg és nem az autó...hiszen még is csak egy Fordról beszélünk, ahol már a 70 e is sok, mivel Corvette (vagy bármi más komolyabb gép) ára, amivel ugye nem veszi fel a versenyt technikailag ...
Azért a Ford mindig eltudta adni a léggömbjeit jó áron, ehhez valahogy nagyon értenek...
GT egy igazi idűlt kövület (megtartották a régi formát szinte teljesen, így nem volt nehéz jót csinálni, hisz anno is siekres volt), de legalább tényleg jó gép. Bármikor átveszem a kulcsaitHenry F írta:Hasonlítgatásra ott van a FORD GT Amúgy az új Mustang sokkal szebb mint a corvette!!
A 2010 Corvette-2010 Mustang kérdés, már szubijektív. Nekem egyik sem tetszik különösebben, de nem egy ligában játszanak, kivévr most az árakat hisz egy sportautó egy muscle-val, az alma-körte esete.
Én a kalsszikus autóknál leragadtam, ha RETRO akkor CHARGER vagy Camaro és igen most sokan nevetni fognak (de szerintem a legjobban sikerült RETRO gép) a Fiat 500 . Igazi régi és modern dolgok egyvelege.
Most olvastam:
"Hot Rod magazine states that the new 2011 5.0 motor will have 11.0:1 compression ratio with a forged crank.....I'm worried about how much boost this motor can handle if you applied a blower?....."
Szóval 11.0:1-es sűrítési arány többekben felvetette a kérdést, hogy kompresszorral mekkora nyomást lehet majd ráengedni...
6lbs körül max, az olyan 100-150 ló... ennek azért nem örülnek... és szerintem is jogos.
Afelett verseny benzin???
Szóval egy kis üröm az örömben...
"Hot Rod magazine states that the new 2011 5.0 motor will have 11.0:1 compression ratio with a forged crank.....I'm worried about how much boost this motor can handle if you applied a blower?....."
Szóval 11.0:1-es sűrítési arány többekben felvetette a kérdést, hogy kompresszorral mekkora nyomást lehet majd ráengedni...
6lbs körül max, az olyan 100-150 ló... ennek azért nem örülnek... és szerintem is jogos.
Afelett verseny benzin???
Szóval egy kis üröm az örömben...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Tomi, de tudod jól, hogy lóerőből sosem elég... 5-600 lovas meg van bőven a régi HO-ból is... és az csak 225ló gyárilag... szóval 412lóból egy max 560ló az lófasz
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ez a modern motoroknál (értsd gyújtásoknál) ez így szokott lenni...
Öcsém kocka Corsájában volt egy kapcsoló a motortérben, hogy milyen oktánszámmal használod (95 vagy kisebb)
Az Audinak pl. a kompjutere állítja, ha 98as-tól (Super) eltérő oktánszámú a benzin... szóval ez nem nagy szám, de jó ha van ilyen
De pl. a 87-88as Thunderbird Turbo Coupe kompjutere is alkalmazkodot az oktánszámhoz...
Öcsém kocka Corsájában volt egy kapcsoló a motortérben, hogy milyen oktánszámmal használod (95 vagy kisebb)
Az Audinak pl. a kompjutere állítja, ha 98as-tól (Super) eltérő oktánszámú a benzin... szóval ez nem nagy szám, de jó ha van ilyen
De pl. a 87-88as Thunderbird Turbo Coupe kompjutere is alkalmazkodot az oktánszámhoz...
'87-'88 Ford Thunderbird Turbo Coupe írta:Ritkának számiított, hogy a kompjuter "alkalmazkodott" a regular vagy a premium benzinhez, így aki olcsóbban akart járni, vagy nem kapott premiumot, annak sem kellett megijednije.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22143
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
És hivatalos fogyasztási adatok:
2010 Mustang GT (4,6 l V8, 305 LE)
- kézi váltóval: ( város\ országút): 15,7 / 10,2 l / 100 km
- automata váltóval ( város\ országút): 15,7 / 10,7 l / 100 km
2011 Mustang GT (5.0 l V8, 412 LE)
- kézi váltóval: ( város\ országút): 13,8 / 9,0 l / 100 km
- automata váltóval ( város\ országút): 13,1 / 9,4 l / 100 km
Jó mérleg: +105 LE és -1,5 l / 100 km
2010 Mustang GT (4,6 l V8, 305 LE)
- kézi váltóval: ( város\ országút): 15,7 / 10,2 l / 100 km
- automata váltóval ( város\ országút): 15,7 / 10,7 l / 100 km
2011 Mustang GT (5.0 l V8, 412 LE)
- kézi váltóval: ( város\ országút): 13,8 / 9,0 l / 100 km
- automata váltóval ( város\ országút): 13,1 / 9,4 l / 100 km
Jó mérleg: +105 LE és -1,5 l / 100 km