Steve Saleen & Parnelli Jones
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Steve Saleen & Parnelli Jones
További fényképek megtekintése: http://picasaweb.google.hu/wasseristvan ... 5183834178
THE „BOSS”
LEGEND IS BACK…………..
The 2007 Saleen Parnelli Jones Mustang Limited Edition
A 2006 New York-i Autókiállításon mutatták be a Parnelli Jones Limited Edition Mustang-ot. Az autót a Saleen készítette, amely az S7 szupersportautó mellett átalakított Ford Mustangokat is gyárt. Érdekes módon a kocsi egy még élő autóversenyzőről kapta a nevét.
Parnelli Jones az ötvenes, hatvanas, hetvenes években sikert sikerre halmozott. 1970-ben egy Ford Mustang volánja mögött nyerte meg az SCCA Trans Am Széria bajnoki címét. A Saleennel 1987-ben kezdett együtt dolgozni, amikor is ugyanebben a sorozatban megnyerte a csapat első bajnoki címét.
A legújabb Saleen 302 modellből mindössze 500 darabot gyártottak, emléket állítva Parnelli 1963-as Indy 500-as győzelmének. Egyetlen színben, narancssárgában kerül forgalomba az autó, ami Parnelli 1970-es versenyautójához hasonlít. A kocsit az akkori modelléhez hasonló szárnnyal és a hátsó üvegen lévő ráccsal látták el, ezenkívül egyedi első és hátsó lökhárítókat kapott.
A versenyautós érzéshez hozzájárul az alumínium benzinbetöltő-nyílás és Parnelli 15-ös rajtszámának felfestése is. A sportosra hangolt futómű mellett az egyedi 19 colos felnik is részei a csomagnak, ezekre elöl 275/40, hátul 285/40-es gumik kerültek. A kerekek mögött 14 colos fékek bújnak meg. Nem véletlen a fekete díszcsíkok felett trónoló 302-es szám sem. Parnelli 1970-es Boss 302 Mustangjához hasonlóan, itt is egy 302 köbinches (4.9 literes) V8-as motor rejtőzik az átalakított motorháztető alatt.
A motor 390 lóerős, legnagyobb nyomatéka pedig 500 newtonméter. Ezt kovácsolt dugattyúk, hajtókarok, speciális főtengely és az új Saleen 302-es szelepfedél alkalmazásával érték el.
Az utastérben a külsőhöz passzoló fekete-narancs bőrkárpitozást találunk. A sportülések mellé egyedi váltógomb és műszerek, valamint bőrborítású kormány is társul. A műszerfal tetejére a motorolaj állapotát jelző órák kerültek. A Saleen 302 járgányáért, a magyarországi tulajdonos regisztrációs adó nélkül 12.500.000. HUF kér, ami magyar szemmel soknak tűnik, Európában azonban kifejezetten kedvezményesnek hat, tekintve az autó exkluzivitását és tudását.
Hzzzzbmmmmm izé... nem teljesen értem
A típusnak már van saját topicja, részletesen be van mutatva...
Az adatok sem pontosak... szóval ez itten mi?
Ha a típushoz van valami hozzászólásod, akkor sztem írd a topicjába, ha a képtárad akarod hozzá beszúrni, szúrjuk be... De ez így itten, olyan nem kell ide
Szal, egyenlőre hagyom, hogy lásd mi a gond vele, azt ha visszanéztél, és beírtad a topicjába amit akartál, akkó törlöm is.
A típusnak már van saját topicja, részletesen be van mutatva...
Az adatok sem pontosak... szóval ez itten mi?
Ha a típushoz van valami hozzászólásod, akkor sztem írd a topicjába, ha a képtárad akarod hozzá beszúrni, szúrjuk be... De ez így itten, olyan nem kell ide
Szal, egyenlőre hagyom, hogy lásd mi a gond vele, azt ha visszanéztél, és beírtad a topicjába amit akartál, akkó törlöm is.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: