doGmAI írta:No kérem. Ez akkor egy 1992-es Ford Thuderbird LX 3.8 V6, otómata, hátsó kerék hajtás.
Mióta a kocsi hozzánk került:
- leszedtünk róla egy rakat tükör fóliát, hogy lássuk mi van alatta. Szerencsére semmi baj.
- eltávolítottunk belőle egy off (GM) fűtéskapcsolót, amit gondos kezek világítás kapcsolóvá alakítottak. Ügyes munka volt a szakitól, de mi azért tettünk bele egy eredeti FORD világítás kapcsolót.
- Megjavítottam a Passive Restraint System-et. Így már motorozik a biztonsági öv a kocsiban. (Érdekes emberek vannak, akik inkább elvágják a vezetéket, ha gond van valamivel, és nem megjavítják...)
- Megjavítottam a központi zár kapcsolóját a bal oldalon
- Kicseréltük a gyári rádió-magnó fejegységet, aminek vélhetőleg végfok baja van. Kapott helyette egy 1992-es Mercury Sable fejegységet, ami jobban kezelhető (Nincsenek elpusztuló potméterek) és valamivel jobban is szól. Azért csodát ne várjatok, a Ford gyári hang rendszerei akkoriban csak a JBL támogatásával voltak élvezhetőek. Ebben az meg nincs.
- políroztam az első lámpákat, így már nem csak valami halovány fény dereng a kocsi előtt, hanem valamit lehet is látni az útból.
A kocsi igény szerint friss műszaki vizsgával eladó, azaz, ha vevő jön, akkor kerül rá műszaki vizsga.
A kocsit november óta használom. Mondhatom, hibátlan.
Felszereltsége:
- szürke plüss
- szervó kormány
- szervó fék
- OD automata váltó
- hátsó kerék hajtás
- klíma (manuális)
- motoros biztonsági övek elől
- méretes csomagtér
- gyári alufelnik (5*108, 15"*6") közepekkel
- 225/70R15 fehér csíkos gumik
- 13 l körüli városi fogyasztás
- 140 LE (luxus adó mentes (jelenleg, ha a jövő héten kitalálják, hogy 24 LE fölött luxus adó van, akkor természetesen luxus adót kell utána fizetni.)
- törzskönyv
- központi zár (Ajtókról belülről üzemeltethető)
- elektromos ablakok
- elektromos türök
Érdeklődni lehet, minden nap 11h. után
Skulónál: nullahat30 négy9218ötven.
Ja, az ár: 650.000-Ft.