Futómű
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Futómű
Ezen a 8.8" Explorer hídon már gondolkodott valaki?
http://www.mustangii.net/forums/topic.a ... C_ID=14902" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangii.net/forums/topic.a ... C_ID=14902" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1972 Chevy Nova 6.0
- burnoczky
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 628
- Csatlakozott: 2010.01.13 23:11
- Tartózkodási hely: Hatvan / Délpest
Re: Futómű
ez mennyit változtat a végsebességen???
menyivel szélesebb a híd mint ami benne van??
menyivel szélesebb a híd mint ami benne van??
Ford Mustang SN95 1996
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Futómű
Miben tud ez többet, mint a mienk? Eléggé sok vele a munka, megéri?medbali írta:Ezen a 8.8" Explorer hídon már gondolkodott valaki?
Remek tárcsafék konverziók vannak M II-re is, limited slip belső is kapható.
Tényleg, a mienkbe belemegy a 8.8 belső?
Na meg ennek a haza talicskázása sem 2 forint lenne!
Re: Futómű
Rengeteg Ford explorer van itthon. 95-től tárcsafékes.(11 1/4" tárcsa fék) Nem kell v8-ast találni, a V6-ban is a 8.8 híd van.Szóval nem kell kintről illetve messziről hozatni ha kell. A legtöbb híd gyárilag limited slip-es 3.73-as de van többféle áttétel akár 4.10 is. 31 ricnis a féltengely, masszív az egész híd úgy ahogy van. Jóval erősebb mint a mi 8" hidunk szerintem.
Ha minimum ilyen szintre akarod a jelenlegi 8" hidadat megépíteni a sok pénz lenne. Nagyon sok pénz. A mondeo fékeinek beszerelése szerintem macerásabb mint ez. Egy ügyes lakatosnak ez szerintem nem kihívás.
A rajta vagyok a témán, majd rakok fel képeket ha megvan a híd.
Ha minimum ilyen szintre akarod a jelenlegi 8" hidadat megépíteni a sok pénz lenne. Nagyon sok pénz. A mondeo fékeinek beszerelése szerintem macerásabb mint ez. Egy ügyes lakatosnak ez szerintem nem kihívás.
A rajta vagyok a témán, majd rakok fel képeket ha megvan a híd.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Futómű
A 3.73 pl. már elég rövid, a végsebességen nem javít csak a gyorsuláson.burnoczky írta:ez mennyit változtat a végsebességen???
menyivel szélesebb a híd mint ami benne van??
Nem értem melyik hídra gondolsz szélességre. A Mustang II 8" hídjátol ez az Explorer 8.8" kb. 2 3/4"-lal hosszabb eredeti formájában.
- 1972 Chevy Nova 6.0
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Futómű
3.73al már elég kemény lesz hosszabb távra menni, ha az eredeti váltó marad benne és nem kap overdrive-ot.
Re: Futómű
Opcióban van egy 5 sebességes tremec váltó is a Mustang-hoz. De egyébként áttételt lehet cserélni ha szükséges, és nem is drága.TomiTomi írta:3.73al már elég kemény lesz hosszabb távra menni, ha az eredeti váltó marad benne és nem kap overdrive-ot.
- 1972 Chevy Nova 6.0
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Futómű
Engem nem győztél meg.
Hány száz lóerőre méretezett hidat akarsz?
A gyári is elbír 3-400- at simán. Az explorer hidak féltengelyei C clip rögzítésűek, ezektől óvva intenek tuning körökben!
Azt ne kérdezd miért!
Nekem van egy 3.55-ös áttételű hátsó hidam M II-höz, Én inkább azt tárcsásítom és limited slip-esítem.
Hány száz lóerőre méretezett hidat akarsz?
A gyári is elbír 3-400- at simán. Az explorer hidak féltengelyei C clip rögzítésűek, ezektől óvva intenek tuning körökben!
Azt ne kérdezd miért!
Nekem van egy 3.55-ös áttételű hátsó hidam M II-höz, Én inkább azt tárcsásítom és limited slip-esítem.
Re: Futómű
Nem is igazán a lóerő a lényeg. Nem akarok 300-nál többet, sőt szerintem 250 is bőven elég ebbe a kisautóba. A mindennapi használhatóságon lenne a hangsúly és ott nekem a fék az egyik legfontosabb, na és a sperr se egy utolsó dolog. Az hogy erősebb mint a 8" és olcsóbbak hozzá a cuccok az csak plusz jóság.Silver Ghia írta:Engem nem győztél meg.
Hány száz lóerőre méretezett hidat akarsz?
A gyári is elbír 3-400- at simán. Az explorer hidak féltengelyei C clip rögzítésűek, ezektől óvva intenek tuning körökben!
Azt ne kérdezd miért!
Nekem van egy 3.55-ös áttételű hátsó hidam M II-höz, Én inkább azt tárcsásítom és limited slip-esítem.
Kicsit számolgassunk.
Hátsó tárcsafék: a Summit-on a legolcsóbb kit 8" hídhoz kb 470$ 10.5" rotorral, a Wilwood-nál egy 11" hátsó kit 755$-tól
Limited slip support: ebay-en kb 400$ a 8" hídhoz (sokkal drágább mint a 8.8"-hoz)
Pinion ring: 100-200$ között
Szóval pikk-pakk 1000$ körül járunk + szállítási költség + vámáfa( ha nem vagy szerencsés)
Szerintem 250ezerből nincs itthon ez a cucc.
Ennek a töredékéért találhatsz jó állapotú Explorer hidat ha szerencsés vagy
Erről a C clip dologról nem olvastam sehol semmit, pedig rengeteg fórumon találtam leírást erről a diffiről.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Futómű
És nem utolsó sorban az a híd 5 tőcsavaros. Én személy szerint utálom ezt a 4 tőcsavaros futóművet ami alatta van gyárilag. Képtelenség fasza felnit venni hozzá.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Futómű
Természetesen az első 4 csavaros cucc is le lesz dobva.TomiTomi írta:Akkor hátul klassz felnijeid lesznek?
- 1972 Chevy Nova 6.0