1974-1976 Ford Gran Torino Starsky and Hutch
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
1974-1976 Ford Gran Torino Starsky and Hutch
1975-ben a TV-történet (azt mondják) legjobb és legszexibb párosa lépett színre az amerikai televíziókban. Starsky és Hutch, két igazi tökös zsaru, akik rendet próbáltak teremteni Bay City tolvajokkal, drog dílerekkel és más bűnözőkkel teli utcáin...
Két ennyire menő faszihoz természetesen elengedhetetlen egy igazán menő verda... így 1975ben megláthattuk a filmtörténelem egyik legmenőbb rendőrautóját: Starsky '75ös Ford Gran Torinóját, a Zebra3-at!!!
A sorozat azonnali sikere, a sorozatban szereplő autók hivatalos beszállitóját, a Fordot, arra ösztönözte, hogy 1976-ban egy korlátozott példányszámú szériával tegyen pontot a Torino-éra végére (a 77es modellévtől az LTD váltotta le a Torinot).
1976 február 9-én egy sajtóközleményt jelentettek meg, melyben bejelentették a limitált szériát.
"A Ford 1.000db Starsky és Hutch Gran Torinot gyárt, melyben minden megvan minden, ami izgalmas egy fiatal embernek. Örömmel tölt el minket, hogy egy ilyen autót is elérhetővé tudunk tenni a nagyközönség részére, mégha csak korlátozott darabszámabn is. Egy igazán különleges darab lesz, a szalonjaink "színes éke". A vevőinek nem csak a birtoklása de a vezetése is nagy örömet fog okozni.
A 2B Bright Red fényezés, az egyedi fehér csíkozás, 351 ci-s motor, a kétoldali sporttükrök és a DeLuxe lökhárítók mind a csomag alapfelszereltségét képezik.
A széria gyártását márciusban kezdjük meg, és a gyártásra kerülő autó a Ford kimelt autója lesz a Február 20-29-ig tartandó autókiállításon. "
A Ford összesen 1.002 Starsky és Hutch Gran Torinot gyártott, ebből 2 tesztelésre és promociós célokra volt készítve, és ezeket később be is zúzták.
A Starsky és Hutch széria egy opcionális csomagot jelentett, amihez természetesen egyedileg is minden extrát meg lehetett rendelni, ami a Gran Torinohoz kapható volt.
Ezek a Mag Slot kerekek egyszerűen gyö-nyö-rű-ek!!!!!!
Egy átlagos "csomag" kb. így nézett ki
- 351 Cleveland motor/Corning Englehard 400 katalizátorok
- Speciális Bright Red / fehér fényezés
- Egyedi szériajelzések belül
- Fekete műbőr kárpitozás
- C6 automata váltó
- Sportkormány
- Manuális légkondícionáló
- Lopásgátló csomag
- Sötétített üvegek
- Magnum kerekek
- Heavy-duty futómű
Az eredeti fekete műbőr belső
Az igazi "fanok" természetesen ennyivel nem elégedtek meg. Beszereztek egy "Zebra3" rendszámtáblát, villogót, korabeli rendőrségi rádiót... sőt, még Starsky szimbolummá vált kötött pullóverét is.
Nemtom figyelitek-e a bal képen a nacit, az Adidas csukát...
Az eredetiséget igazoló számla
A 351es motorhoz lehetett rendelni 4sebességes váltót, míg a 400as és 460as BigBlockokhoz csak automata volt kapható.
A motor specifikációk 76-ban ezek voltak
351-2V Cleveland (H kód)
152 LE @ 3800, 274 ft·lb @ 1600 ford., 2-torkú karburátor
400-2V 335 sorozatú V8 (S kód)
180 LE @ 3800, 338 ft·lb @ 1800 ford., 2-torkú karburátor
460-4V 385 sorozatú V8 (A kód)
202 LE @ 3800 rpm 352 ft·lbf @ 1600 ford., 4-torkú karburátor
Hát igen, nem fékevesztett erőgépek , de az olajválságnak ez lett az eredménye, a potenciál ott volt a motorokban, de jól eldugták
Asszem az én Starsky and Hutch Gran Torinom kapna egy 351es Windsort, 6 sebsséges váltóval azt szeva
De ha nagyon maradunk az eredeti alapoknál, akkor is egy kényelmes 300 lóerő bármelyikből kihozható.
A "The Cleveland Press" ujságírója, Bruno Bornino tesztelte az autót, és észrevételeit a lap 1976 augusztus 30.-ai számában tették közre:
" - Nemcsak a sorozat, de az autó is igazi nyertes. Bármerre is jártam, rögtön nagy feltünést keltettem, a reakciók többnyire pozitívak voltak. A hölgyek többnyire csalódottak voltak, hogy nem az ismert sztárok ülnek az autóban.
- Az 1.000 autóból 100db-ot a kanadai piacra gyárt a Ford.
- Azt nem mondanám, hogy olyan kaszkadőr mutatványokat próbáltam az autóval, mint Starsky és Hutch sorozatban láthatunk, de elégedett voltam az autó nyújtotta teljesítménnyel és kényelemmel. Az autó minden közlekedési helyzetben megfelelően viselkedett.
- A Starsky és Hutch Gran Torino nagy autó, és mégis 19mérföldet tehetünk meg vele 1 gallon benzinnel az autópályán, 13at városban. Igaz én az EPA által közétett adatoknál kedvezőbb fogyatsztást tapasztaltam, városban 15 mérföldet, országúton pedig 21 mérföldet tettem meg 1 gallon üzemanyaggal."
Hát nem gyönyörűűűűű...
A Car&Driver a 2007 júniusi számában letesztelt néhány klasszikus filmes autót, és egyikük volt egy Starsky és Hutch Gran Torino replika, amit Mike Walsh (Movie Mike) épített Ben Stiller és Owen Wilson közös Starsky és Hutch mozifilmjére.
Az autóval generálisan a Torinóság volt a bajuk, hogy ez egy eszméletlen példány,"but Torinos suck"....
Sajnos 1973ig állitólag annyi gond volt a Torinóval (műszaki problémák, masszív rozsdásodás), hogy a 68ban életre hívott széria a 77es modellévvel végleg nyugdíjba vonult.
A 74es modellfrissítés és a javuló minőség sem tudta megmenteni...
Ezért is látni olyan keveset belőlük, egyszerűen már nincsenek, szétrohadtak...
Manapság a Torinok talán nem a legkeresettebb klasszikus USA autók, de a Starsky és Hutch szériának megvan a maga gyüjtőtábora... mondani sem kell, hogy a vágyaim listáján egy ilyen Starsky and Hutch Gran Torino is szerepel
Két ennyire menő faszihoz természetesen elengedhetetlen egy igazán menő verda... így 1975ben megláthattuk a filmtörténelem egyik legmenőbb rendőrautóját: Starsky '75ös Ford Gran Torinóját, a Zebra3-at!!!
A sorozat azonnali sikere, a sorozatban szereplő autók hivatalos beszállitóját, a Fordot, arra ösztönözte, hogy 1976-ban egy korlátozott példányszámú szériával tegyen pontot a Torino-éra végére (a 77es modellévtől az LTD váltotta le a Torinot).
1976 február 9-én egy sajtóközleményt jelentettek meg, melyben bejelentették a limitált szériát.
"A Ford 1.000db Starsky és Hutch Gran Torinot gyárt, melyben minden megvan minden, ami izgalmas egy fiatal embernek. Örömmel tölt el minket, hogy egy ilyen autót is elérhetővé tudunk tenni a nagyközönség részére, mégha csak korlátozott darabszámabn is. Egy igazán különleges darab lesz, a szalonjaink "színes éke". A vevőinek nem csak a birtoklása de a vezetése is nagy örömet fog okozni.
A 2B Bright Red fényezés, az egyedi fehér csíkozás, 351 ci-s motor, a kétoldali sporttükrök és a DeLuxe lökhárítók mind a csomag alapfelszereltségét képezik.
A széria gyártását márciusban kezdjük meg, és a gyártásra kerülő autó a Ford kimelt autója lesz a Február 20-29-ig tartandó autókiállításon. "
A Ford összesen 1.002 Starsky és Hutch Gran Torinot gyártott, ebből 2 tesztelésre és promociós célokra volt készítve, és ezeket később be is zúzták.
A Starsky és Hutch széria egy opcionális csomagot jelentett, amihez természetesen egyedileg is minden extrát meg lehetett rendelni, ami a Gran Torinohoz kapható volt.
Ezek a Mag Slot kerekek egyszerűen gyö-nyö-rű-ek!!!!!!
Egy átlagos "csomag" kb. így nézett ki
- 351 Cleveland motor/Corning Englehard 400 katalizátorok
- Speciális Bright Red / fehér fényezés
- Egyedi szériajelzések belül
- Fekete műbőr kárpitozás
- C6 automata váltó
- Sportkormány
- Manuális légkondícionáló
- Lopásgátló csomag
- Sötétített üvegek
- Magnum kerekek
- Heavy-duty futómű
Az eredeti fekete műbőr belső
Az igazi "fanok" természetesen ennyivel nem elégedtek meg. Beszereztek egy "Zebra3" rendszámtáblát, villogót, korabeli rendőrségi rádiót... sőt, még Starsky szimbolummá vált kötött pullóverét is.
Nemtom figyelitek-e a bal képen a nacit, az Adidas csukát...
Az eredetiséget igazoló számla
A 351es motorhoz lehetett rendelni 4sebességes váltót, míg a 400as és 460as BigBlockokhoz csak automata volt kapható.
A motor specifikációk 76-ban ezek voltak
351-2V Cleveland (H kód)
152 LE @ 3800, 274 ft·lb @ 1600 ford., 2-torkú karburátor
400-2V 335 sorozatú V8 (S kód)
180 LE @ 3800, 338 ft·lb @ 1800 ford., 2-torkú karburátor
460-4V 385 sorozatú V8 (A kód)
202 LE @ 3800 rpm 352 ft·lbf @ 1600 ford., 4-torkú karburátor
Hát igen, nem fékevesztett erőgépek , de az olajválságnak ez lett az eredménye, a potenciál ott volt a motorokban, de jól eldugták
Asszem az én Starsky and Hutch Gran Torinom kapna egy 351es Windsort, 6 sebsséges váltóval azt szeva
De ha nagyon maradunk az eredeti alapoknál, akkor is egy kényelmes 300 lóerő bármelyikből kihozható.
A "The Cleveland Press" ujságírója, Bruno Bornino tesztelte az autót, és észrevételeit a lap 1976 augusztus 30.-ai számában tették közre:
" - Nemcsak a sorozat, de az autó is igazi nyertes. Bármerre is jártam, rögtön nagy feltünést keltettem, a reakciók többnyire pozitívak voltak. A hölgyek többnyire csalódottak voltak, hogy nem az ismert sztárok ülnek az autóban.
- Az 1.000 autóból 100db-ot a kanadai piacra gyárt a Ford.
- Azt nem mondanám, hogy olyan kaszkadőr mutatványokat próbáltam az autóval, mint Starsky és Hutch sorozatban láthatunk, de elégedett voltam az autó nyújtotta teljesítménnyel és kényelemmel. Az autó minden közlekedési helyzetben megfelelően viselkedett.
- A Starsky és Hutch Gran Torino nagy autó, és mégis 19mérföldet tehetünk meg vele 1 gallon benzinnel az autópályán, 13at városban. Igaz én az EPA által közétett adatoknál kedvezőbb fogyatsztást tapasztaltam, városban 15 mérföldet, országúton pedig 21 mérföldet tettem meg 1 gallon üzemanyaggal."
Hát nem gyönyörűűűűű...
A Car&Driver a 2007 júniusi számában letesztelt néhány klasszikus filmes autót, és egyikük volt egy Starsky és Hutch Gran Torino replika, amit Mike Walsh (Movie Mike) épített Ben Stiller és Owen Wilson közös Starsky és Hutch mozifilmjére.
Az autóval generálisan a Torinóság volt a bajuk, hogy ez egy eszméletlen példány,"but Torinos suck"....
Sajnos 1973ig állitólag annyi gond volt a Torinóval (műszaki problémák, masszív rozsdásodás), hogy a 68ban életre hívott széria a 77es modellévvel végleg nyugdíjba vonult.
A 74es modellfrissítés és a javuló minőség sem tudta megmenteni...
Ezért is látni olyan keveset belőlük, egyszerűen már nincsenek, szétrohadtak...
Manapság a Torinok talán nem a legkeresettebb klasszikus USA autók, de a Starsky és Hutch szériának megvan a maga gyüjtőtábora... mondani sem kell, hogy a vágyaim listáján egy ilyen Starsky and Hutch Gran Torino is szerepel
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2009.03.27 7:39-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ez remélem sokaknak tetszeni fog... Starsky és Hutch ... zene: Metallica
A klipp egy része abból a dupla részből van, amikor Starskyt úgy zsarolják, hogy Hutch-ot elkapják, jól bedrogozzák... megindul a keresés Starsky zsarolóiért... és az izgalom, hogy Hutch túléli-e a heroin bombát...
A klipp egy része abból a dupla részből van, amikor Starskyt úgy zsarolják, hogy Hutch-ot elkapják, jól bedrogozzák... megindul a keresés Starsky zsarolóiért... és az izgalom, hogy Hutch túléli-e a heroin bombát...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Movie Mike az egyik legismertebb filmes autósguru a nagyvizen túl...
A 2004-es Starsky és Hutch filmhez is ő készített két Gran Torinot. Az egyik a szép, külső belső felvételekre alkalmas autó volt, a másik a kivűl szép és egy 435lovas motorral "megáldott" üldözős
Hát... nem mondom, hogy nem fogadnám el...
A HotRod magazin természetesen lefotózta a csodát, és készült 1-2 parádés kép az autóról...
Képek: Movie Mike és HotRod
A 2004-es Starsky és Hutch filmhez is ő készített két Gran Torinot. Az egyik a szép, külső belső felvételekre alkalmas autó volt, a másik a kivűl szép és egy 435lovas motorral "megáldott" üldözős
Hát... nem mondom, hogy nem fogadnám el...
A HotRod magazin természetesen lefotózta a csodát, és készült 1-2 parádés kép az autóról...
Képek: Movie Mike és HotRod
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2009.03.27 7:40-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Nehogy azt higgyétek, hogy ennyi...
Van még egy igazi gonosz Gyilkos Piros Paradicsomom az érdeklődők számára...
Jim Williams 76os Starsky és Hutch Gran Torino replikája, a Killer Red Tomato.... ami asszem az összes zödlségest és vegetáriánust felfalja az úton....
A 15e dollárból épített gépezet igazi aszfaltszaggató ősállat, ami 11.52-öt fut 117mérföld/órával a 4ed mérföldön...!!!!
Csak hogy érzékeltessem... 11.52-öt gyorsul 187 km/h-ra... az olyan 15 mp 200ra...
Természetesen az autó sokak érdeklődését felkeltette, így történt, hogy a Popular Hot Rodding készített vele egy interjút és egy jó kis fotósorozatot... aminek egy válogatását láthassátok alább...
Ami rögtön feltűnik, az hogy a motorháztetőn levő beömlő és a kerekek nem autentikusak, de asszem ebben az esetben ez fikarcnyit sem zavar, mert maximálisan igényesek. És azok a "Torq-Thrust" kerekek, amúgy is kedvencek!!!
Nem kevés munka van benne... az utolsó állapot szerint a gyári 460as BigBlock helyén egy jól megdolgozott 545ös figyel (természetesen vannak részletek ha vkit érdekel). A jelenlegi állpotában a 850es Speed Demon karbi picit alulméretezett, ezért is a "gyenge 4ed mérföldes idő" .
A váltó az autó eredeti 75ös C6-osa, ami kapott egy TransGo shif-kitet, és egy 3500as Hipster konvertert.
Természetesen mindent meg kellett erősíteni. 9"-os Ford híd Moser féltengelyekkel, 3.56os véggel, egyedi kardán... Khm... úgymond itt már nem lehet szarral dobálni...
Képek: Popular Hot Rodding
Szép és ütős kis darab !!!
Van még egy igazi gonosz Gyilkos Piros Paradicsomom az érdeklődők számára...
Jim Williams 76os Starsky és Hutch Gran Torino replikája, a Killer Red Tomato.... ami asszem az összes zödlségest és vegetáriánust felfalja az úton....
A 15e dollárból épített gépezet igazi aszfaltszaggató ősállat, ami 11.52-öt fut 117mérföld/órával a 4ed mérföldön...!!!!
Csak hogy érzékeltessem... 11.52-öt gyorsul 187 km/h-ra... az olyan 15 mp 200ra...
Természetesen az autó sokak érdeklődését felkeltette, így történt, hogy a Popular Hot Rodding készített vele egy interjút és egy jó kis fotósorozatot... aminek egy válogatását láthassátok alább...
Ami rögtön feltűnik, az hogy a motorháztetőn levő beömlő és a kerekek nem autentikusak, de asszem ebben az esetben ez fikarcnyit sem zavar, mert maximálisan igényesek. És azok a "Torq-Thrust" kerekek, amúgy is kedvencek!!!
Nem kevés munka van benne... az utolsó állapot szerint a gyári 460as BigBlock helyén egy jól megdolgozott 545ös figyel (természetesen vannak részletek ha vkit érdekel). A jelenlegi állpotában a 850es Speed Demon karbi picit alulméretezett, ezért is a "gyenge 4ed mérföldes idő" .
A váltó az autó eredeti 75ös C6-osa, ami kapott egy TransGo shif-kitet, és egy 3500as Hipster konvertert.
Természetesen mindent meg kellett erősíteni. 9"-os Ford híd Moser féltengelyekkel, 3.56os véggel, egyedi kardán... Khm... úgymond itt már nem lehet szarral dobálni...
Képek: Popular Hot Rodding
Szép és ütős kis darab !!!
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2009.03.27 7:40-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
És végül egy komoly kis videó arról, hogy mit is művel ez a Gyilkos Piros Paradicsom a 4ed mérföldön...
http://www.dragtimes.com/1976-Ford-Tori ... 11133.html
Bruuuutáááálll !!!!!
http://www.dragtimes.com/1976-Ford-Tori ... 11133.html
Bruuuutáááálll !!!!!
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Gratulálok, nagyon jó cikkek lettek! :vállon veregetős jelStangMan írta:ez nálam alap... "just doin' my job"TomiTomi írta:Le a kalappal! Klasszul összeszedted.
Most az autókról pár szót. A S és H autó már gyerekkoromban is tetszett, bár nekem a 4 ajtós kivitel is tetszik formára (csak annak egy gondja van: a hátsó ajtó mérete annyira kicsi, hogy szűken lehet csak beesni). Jól néz ki a gép és még belül is egészen formás.
Sajnos a tuning nem hat meg és ráadásul (na ezért nem fogsz szeretni), de nekem nem tetszik "tuning" motorháztető. Valahogy nem illik ehhez a formához. Megtöri a külsejét.
A TT felni nem rossz (nem vagyok elfogult ugye tudod ) és mivel 1963 óta gyártják, így tökéletesen korhű is, bár a másik jobban illik ehhez a már kissé kocka formához.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nekem is az "eredeti" autó jobben tetszik, bár az tény, hogy nem semmi módon megy ez a "Gyilkos piros paradicsom".
Egy dologban vitatkoznék StangMannel. Az olvasmányaim szerint és papírforma szerint Starsky & Hutch Ford Gran Torino-ja 1976-os modellévű autó. Persze a filmben sokszor 74-es és 75-ös Torino játszotta el a 76-os szerepét, de ezek gazdasági megfontolások voltak.
Még egy érdekesség. Három fajta Ford Gran Torino Starsky & Hutch kiadás létezik:
1. az eredeti tévéfilmsorozat autója
2. a 76-os limitált széria a Ford-tól a nagyközönségnek
3. a 2004-es mozifilm autója
Mindhárom autón más alakú a fehér csík a hozzáértők szerint. (Nem igazán látom...) És a moziautó Ford piros helyett Viper piros szint kapott. Az sokkal világítobb piros.
Érdekes linkek:
1. a filmsorozat autója
2. a mozifilm autója
3. Rajongói oldal sok információval: http://www.starskytorino.com/
4. The Ford Torino Page
Ha valamelyikőtök kedvet kapott volna a géphez, akkor itt komoly információkhoz juthat. Termelési darabszámok éves bontásban, VIN és Data plate dekóder, eredeti árak, felszereltségek, képek, stb találhatóak ezen az oldalon.
Egy dologban vitatkoznék StangMannel. Az olvasmányaim szerint és papírforma szerint Starsky & Hutch Ford Gran Torino-ja 1976-os modellévű autó. Persze a filmben sokszor 74-es és 75-ös Torino játszotta el a 76-os szerepét, de ezek gazdasági megfontolások voltak.
Még egy érdekesség. Három fajta Ford Gran Torino Starsky & Hutch kiadás létezik:
1. az eredeti tévéfilmsorozat autója
2. a 76-os limitált széria a Ford-tól a nagyközönségnek
3. a 2004-es mozifilm autója
Mindhárom autón más alakú a fehér csík a hozzáértők szerint. (Nem igazán látom...) És a moziautó Ford piros helyett Viper piros szint kapott. Az sokkal világítobb piros.
Érdekes linkek:
1. a filmsorozat autója
2. a mozifilm autója
3. Rajongói oldal sok információval: http://www.starskytorino.com/
4. The Ford Torino Page
Ha valamelyikőtök kedvet kapott volna a géphez, akkor itt komoly információkhoz juthat. Termelési darabszámok éves bontásban, VIN és Data plate dekóder, eredeti árak, felszereltségek, képek, stb találhatóak ezen az oldalon.
én a vitát értem, de nem szeretem...TomiTomi írta:Egy dologban vitatkoznék StangMannel. Az olvasmányaim szerint és papírforma szerint Staryky & Hutch Ford Gran Torino-ja 1976-os modellévű autó.
Szóval akkor a tőkéletesen pontos adatok, mivel Tomi olvasgatott... igaz némileg felületesen...
Szóval, az egyetlen HIVATALOSAN IS KAPHATÓ és Ford Gran Torino Starsky and Hutch Limited Edition 1976-os.
A sorozatot 1975 márciusától játszotta kint az ABC televízió, és a sorozat első évadában 1975ös Gran Torino játszotta a "szerepet", utána lépett a helyére a 76os.
A 2004es Starsky és Hutch filmhez Movie Mike gyártotta az autókat, egy 1974es és egy 1976os Gran Torinoból (egyik sem volt eredeti Limited Edition).
A színeltérés elképzelhető... ahogy én látom, mintha a 2004esen nagyobb felni és peresebb gumi lenne...
Mivel hivatalosan is kapható autóról beszélünk, a 75-76ot, 76-ra módositom...
És a konklúzió: 1 igazi Starsky és Hutch Limited Edition (vagyis 1002 ... izé létezett ) autó létezik, a többi is igazi, csak azok Gran Torinóból gyártott ótók.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
nem azt mondom, hogy odavagyok érte, de jelen esetben, mivel nem diszkós-parádézós autóról van szó, a cél szentesíti az eszközt... kicsit Buick GSX-es külsöt kölcsönöz neki... ott sem töri meg a formát... kell... evvan... szeretném, ha ilyen gondjaim lennénekLeMans67 írta:de nekem nem tetszik "tuning" motorháztető. Valahogy nem illik ehhez a formához.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ebben is egyet értünk, csak nekem nem illik a kockológia kezdeti autójára a hullámkorszak motorháztetője. Amúgy rengeteg 1970-1974 közötti GM termékre rátették ezt a formát, pont ezért nem tetszett a Fordon. Ők inkább a két oldalt lévő Scoopot alkalmazták és az ehhez a formához jobb is lenne...szvsz.StangMan írta:nem azt mondom, hogy odavagyok érte, de jelen esetben, mivel nem diszkós-parádézós autóról van szó, a cél szentesíti az eszközt... kicsit Buick GSX-es külsöt kölcsönöz neki... ott sem töri meg a formát... kell... evvan... szeretném, ha ilyen gondjaim lennénekLeMans67 írta:de nekem nem tetszik "tuning" motorháztető. Valahogy nem illik ehhez a formához.
Amúgy szívesen beülnék egy padlóváltós kicsikébe, jó lenne napira..
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Asszem a célomat elértem.StangMan írta:Mivel hivatalosan is kapható autóról beszélünk, a 75-76ot, 76-ra módositom...
Néhány műszaki adattal kiegészíteném.StangMan írta:Movie Mike az egyik legismertebb filmes autósguru a nagyvizen túl...
A 2004-es Strusky és Hutch filmhez is ő készített két Gran Torinot. Az egyik a szép, külső belső felvételekre alkalmas autó volt, a másik a kivűl szép és egy 435lovas motorral "megáldott" üldözős
Hát... nem mondom, hogy nem fogadnám el...
Ford Gran Torino Starsky & Hutch a 2004-es mozifilmből
Gépkocsi típusa
- orr motoros, hátsókerék hajtású, 5 személyes, 2 ajtós kupé
Saccolt értéke
- 50 000 $
Motor
- Típusa: nyomórudas 16-szelepes V-8-as, öntöttvas blokk és aluminum hengerfejek, 1x4-torkú Holley porlasztó
- Motortérfogat: 360 ci, 5899 ccm
- Teljesítmény: 435 LE @ 4500 ford/min
- Nyomaték: 450 lb-ft (610 Nm) @ 3500 ford/min
Erőátvitel
- 3-sebességes automata
Méretek
- Tengelytáv: 114.0 in (290 cm)
- Hossz: 213.6 in (543 cm)
- Szélesség: 79.3 in (201 cm)
- Magasság: 52.6 in (134 cm)
- Tömeg: 4040 lb (1830 kg)
C/D mérési eredményei
- 0 - 60 mph: 5,6 s
- 0 - 100 mph: 13,7 s
- Negyedmérföld: 14,1 s @ 102 mph (164 km/h)
- Fékezés: 70–0 mph: 281 ft (84 m)
Forrás: Car & Driver
Azért ennek a menetteljesítményével sem kéne szégyenkezni.