Első Hell of a BIG Cruise és Family Fest - 2007. Október 6
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
nézem mit írnak (ugye tudjuk, hogy az időjárásjelentés nem egzakt tudomány ), és levileg tökéletes kiránduló időnk lesz...
holnap de. : Észak-Dunántúl: közepesen felhős, élénk északi szél, 14, 16 fok.
holnap du. : Észak-Dunántúl: közepesen felhős, erős északi szél, 17, 19 fok.
így legyen!
holnap de. : Észak-Dunántúl: közepesen felhős, élénk északi szél, 14, 16 fok.
holnap du. : Észak-Dunántúl: közepesen felhős, erős északi szél, 17, 19 fok.
így legyen!
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
A kornyeken lathattal volna meg tobb hasonlo alakot is.
Sajnalom, hogy csak rovid ideig tudtam a csapattal maradni. Remelem, minden rendben volt es jol ereztetek magatokat, es nem rontotta betonkevero auto a tajkepet a nap folyaman. Legkozelebb mindenkepp veletek megyek.
Irjatok, hogy mi volt.
Tomi, hetfon kuldom a kepeket, bar eleg benak lettek a napsutes miatt. Majd azt mondjuk, nem en csinaltam.
Sajnalom, hogy csak rovid ideig tudtam a csapattal maradni. Remelem, minden rendben volt es jol ereztetek magatokat, es nem rontotta betonkevero auto a tajkepet a nap folyaman. Legkozelebb mindenkepp veletek megyek.
Irjatok, hogy mi volt.
Tomi, hetfon kuldom a kepeket, bar eleg benak lettek a napsutes miatt. Majd azt mondjuk, nem en csinaltam.
Alien
tisztelt egybegyültek, hét án is itthon vagyok vagy fél órája...
Nekem háztól-házig 321km volt
Asszem az első és legnagyobb RISZPEKT bajanguminak megy, aki Nyíregyháza mellöl jött fel (Újfehértóról), így neki ez nem csak túra volt, hanem igazi Teljesítmény túra! Ő kb. egy 800ast tolt a gépbe!
A program a következő volt:
Találkoztunk a Csillagvár parkolójában, és egy jó kis dumálással el is odáztuk a 10es indulást 10.40-re!
Komolyan nagyon örülök, hogy személyesen is megismerhetem Alient, bajangumit, revet... Ez 1 bazi jó csapat!!!
Sajnos Alien nem jött velünk, de maj legközelebb!!!
Szóval mi tervezünk, a sors meg végez.... kissé módosult az útvonal
... szerencsére az időjárás nem, 10pontos kiránduló idő volt!!!
Szóval odafele először is megálltunk Csákvár után egy bazi jó kis helyen, ahol sokan kövekből raktak ki üzeneteket a domboldalba... Gyönyörű hely, mi is megálltunk azt raktunk...
Az út odafele egyszerűen parádés volt, autós terep... a merevetengelyesek 1-2szer elnézést kértek, mert már nekik volt kellemetlen, de asszem ez megbocsátható volt, hisz bazi jó kis út volt.
Tetszett az ÚTELLENŐRZÉSes autó, szó nélkül cserélném őket ÚTHIBAELLENŐRZÉSre, mert ha utakkal nem is, de úthibákkal igen gyakran találkoztunk
Itt vagy 1 órát elszórakoztunk, majd mentünk Csókakőre, ahol rögtön bevettük a várat, majd miután jól kidumáltuk magunk, Schmidi képzeletbeli testét bevetettük a vár kútjába és és iszonyatos kőzáport zúditottunk rá!!! Miért nemtom (de, mert nem jött), de mi már csak ilyen állatok vagyunk Természetesen kép készült róla...
Séta le, majd elnéztük haveromat, meg "gengszter nevelést kapott" fiát, hogy egy 3lovas benzines modellel őrültködnek egy jó kis placcon... majd Fölesz cimborája kinyírta LeMans kedvesét
Aztán mikor a nyugdíjas társaság már azzal fenyegetett, hogy nem csak engem, de a kutyámat is megeszik, elindultunk Veszprémvarsányba, ahol egy jó ki kajálást terveztünk! Itt volt az a pont, ahol az égiek beleszóltak a jól megtervezett programba, és elkezdett nyúlni az egész, mint a rétestészta
Veszprémvarsány vagy egy 40esre volt onnan jó kis tájakon át, de el..szott szar utakon!!! Megérkezünk, Tomi már megette az automata váltója váltókarját, és kikaparta a szönyegéből a korábbi utazásokon letévedt morzsákat, LeMans az "Opel is GM kérem szépen" könyvét ette meg, bajangumi pedig ledöntött fél üveg fagyállót, mondva, hogy neki már mindegy, és úgy legalább kenése lesz
Megálltunka szent helyen, majd jól elolvastam (nem kis erölködések árán), hogy okt. 5-től okt. 12-ig zárva
tominál előkerült a svájci zsebórájának lánca, LeMans a "Minden, amit az Opelről tudni kell" 24 kötetével közeledett, bajangumi meg egy rohatt nagy égő fáklyával, hogy most valakit megpörköl és megesz
Félelmemben, a helyi benzinkutastól megtudtam, hogy 10km-re van egy jó kis étterem, de ha az nem, akkor 15re is van... necces volt, de ezt még bevették...
Ez első étteremben nem fogadtak, mert rendezvény volt (valszeg Pista bácsi a délutáni vodkáját szolgálták fel), egy fő meg azért már rendezvény
A második meg nem 5 km-re volt hanem 10re, így gyakorlatilag Győrtől kb 10km-re kajáltunk egy jót (mondjuk a VV-i étterem árának duplájáért)... na mindegy, ettünk, megmenekültem... a kutya is
De kiderült, hogy egy "bizonyos" társaság keményen fajgyűlölő... 4 cigánypecsenyét pusztítottak el 3.5 perc alatt
Ekkor Tomit hívták, hogy ha nem lesz 3perc múlva pizsiben a gyerkőcök ágya mellett, akkor holnaptól már csak Tomi néni lehet , ő ekkor elnézést kért, majd Warp9-nal elhúzott haza az autópályán... de mi kemények vagyunk és NO AUTÓPÁLYA programot hírdettünk, így nem is mentünk azon.
A második gordiuszi csomó ekkor kezdett gabalyodni, mert hogy 2en tankolni akartak, és győrben már későn vettem észre, hogy csak Fölesz állatkodik mögöttem, így itt a csapat két felé vált... LeMansék Bábolna felé bénáztak, mi meg az 1es út felé próbáltunk átvergődni Győrön át
Ekkor abban maradtunk, hogy Komáromban, az erőd parkolójában találkozunk. A mi konvojunk (Föleszék és mi) ért oda előbb, így egy kis prezentációt tartottam Föleszéknek a 2.3 és az 5.0 közötti különbségből.
Ebből két tanulságot szűrtem le:
- Este, sötétben, nem tartok prezentációkat az autó képességeiből
- Nagyon jó az első futóművem, mert a 15centis padkánátugratás meg sem kottyant neki, ezért nyugodtan tarthatok este is prezentációkat
Amennyiben a második pont kezdene elhatalmasodni rajtam, akkor kiszállok, és a fejemet az első lámpaoszlopba ütöm háromszor, hogy az első pont szabályozása lépjen hatályba
Itt dumáltunk még egy picit, majd lájtos tempóban (mert rev fékszervója inkább akart "nem működni", mint működni), hazajöttünk a Pilisen át, Esztergomnál...
Nah, röviden, tömören és színesen-ízesen előadva ennyi.
Nagyon jó volt, remélem a többieknek is bejött, de majd ők elmondják (természetesen brutálisan cenzúrázok )
Nekem háztól-házig 321km volt
Asszem az első és legnagyobb RISZPEKT bajanguminak megy, aki Nyíregyháza mellöl jött fel (Újfehértóról), így neki ez nem csak túra volt, hanem igazi Teljesítmény túra! Ő kb. egy 800ast tolt a gépbe!
A program a következő volt:
Találkoztunk a Csillagvár parkolójában, és egy jó kis dumálással el is odáztuk a 10es indulást 10.40-re!
Komolyan nagyon örülök, hogy személyesen is megismerhetem Alient, bajangumit, revet... Ez 1 bazi jó csapat!!!
Sajnos Alien nem jött velünk, de maj legközelebb!!!
Szóval mi tervezünk, a sors meg végez.... kissé módosult az útvonal
... szerencsére az időjárás nem, 10pontos kiránduló idő volt!!!
Szóval odafele először is megálltunk Csákvár után egy bazi jó kis helyen, ahol sokan kövekből raktak ki üzeneteket a domboldalba... Gyönyörű hely, mi is megálltunk azt raktunk...
Az út odafele egyszerűen parádés volt, autós terep... a merevetengelyesek 1-2szer elnézést kértek, mert már nekik volt kellemetlen, de asszem ez megbocsátható volt, hisz bazi jó kis út volt.
Tetszett az ÚTELLENŐRZÉSes autó, szó nélkül cserélném őket ÚTHIBAELLENŐRZÉSre, mert ha utakkal nem is, de úthibákkal igen gyakran találkoztunk
Itt vagy 1 órát elszórakoztunk, majd mentünk Csókakőre, ahol rögtön bevettük a várat, majd miután jól kidumáltuk magunk, Schmidi képzeletbeli testét bevetettük a vár kútjába és és iszonyatos kőzáport zúditottunk rá!!! Miért nemtom (de, mert nem jött), de mi már csak ilyen állatok vagyunk Természetesen kép készült róla...
Séta le, majd elnéztük haveromat, meg "gengszter nevelést kapott" fiát, hogy egy 3lovas benzines modellel őrültködnek egy jó kis placcon... majd Fölesz cimborája kinyírta LeMans kedvesét
Aztán mikor a nyugdíjas társaság már azzal fenyegetett, hogy nem csak engem, de a kutyámat is megeszik, elindultunk Veszprémvarsányba, ahol egy jó ki kajálást terveztünk! Itt volt az a pont, ahol az égiek beleszóltak a jól megtervezett programba, és elkezdett nyúlni az egész, mint a rétestészta
Veszprémvarsány vagy egy 40esre volt onnan jó kis tájakon át, de el..szott szar utakon!!! Megérkezünk, Tomi már megette az automata váltója váltókarját, és kikaparta a szönyegéből a korábbi utazásokon letévedt morzsákat, LeMans az "Opel is GM kérem szépen" könyvét ette meg, bajangumi pedig ledöntött fél üveg fagyállót, mondva, hogy neki már mindegy, és úgy legalább kenése lesz
Megálltunka szent helyen, majd jól elolvastam (nem kis erölködések árán), hogy okt. 5-től okt. 12-ig zárva
tominál előkerült a svájci zsebórájának lánca, LeMans a "Minden, amit az Opelről tudni kell" 24 kötetével közeledett, bajangumi meg egy rohatt nagy égő fáklyával, hogy most valakit megpörköl és megesz
Félelmemben, a helyi benzinkutastól megtudtam, hogy 10km-re van egy jó kis étterem, de ha az nem, akkor 15re is van... necces volt, de ezt még bevették...
Ez első étteremben nem fogadtak, mert rendezvény volt (valszeg Pista bácsi a délutáni vodkáját szolgálták fel), egy fő meg azért már rendezvény
A második meg nem 5 km-re volt hanem 10re, így gyakorlatilag Győrtől kb 10km-re kajáltunk egy jót (mondjuk a VV-i étterem árának duplájáért)... na mindegy, ettünk, megmenekültem... a kutya is
De kiderült, hogy egy "bizonyos" társaság keményen fajgyűlölő... 4 cigánypecsenyét pusztítottak el 3.5 perc alatt
Ekkor Tomit hívták, hogy ha nem lesz 3perc múlva pizsiben a gyerkőcök ágya mellett, akkor holnaptól már csak Tomi néni lehet , ő ekkor elnézést kért, majd Warp9-nal elhúzott haza az autópályán... de mi kemények vagyunk és NO AUTÓPÁLYA programot hírdettünk, így nem is mentünk azon.
A második gordiuszi csomó ekkor kezdett gabalyodni, mert hogy 2en tankolni akartak, és győrben már későn vettem észre, hogy csak Fölesz állatkodik mögöttem, így itt a csapat két felé vált... LeMansék Bábolna felé bénáztak, mi meg az 1es út felé próbáltunk átvergődni Győrön át
Ekkor abban maradtunk, hogy Komáromban, az erőd parkolójában találkozunk. A mi konvojunk (Föleszék és mi) ért oda előbb, így egy kis prezentációt tartottam Föleszéknek a 2.3 és az 5.0 közötti különbségből.
Ebből két tanulságot szűrtem le:
- Este, sötétben, nem tartok prezentációkat az autó képességeiből
- Nagyon jó az első futóművem, mert a 15centis padkánátugratás meg sem kottyant neki, ezért nyugodtan tarthatok este is prezentációkat
Amennyiben a második pont kezdene elhatalmasodni rajtam, akkor kiszállok, és a fejemet az első lámpaoszlopba ütöm háromszor, hogy az első pont szabályozása lépjen hatályba
Itt dumáltunk még egy picit, majd lájtos tempóban (mert rev fékszervója inkább akart "nem működni", mint működni), hazajöttünk a Pilisen át, Esztergomnál...
Nah, röviden, tömören és színesen-ízesen előadva ennyi.
Nagyon jó volt, remélem a többieknek is bejött, de majd ők elmondják (természetesen brutálisan cenzúrázok )
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Kicsit feltem az idojaras miatt, de tenyleg jo tura ido volt.
Odafele nagyjabol elfogyott egy fel tankom, de mar azt sem hiszem el, hogy felig volt. Miutan tankoltam az ures tankra 50 litert, azt mutatta, hogy tele van
Visszafele ut volt meg erdekes. Miutan elindultunk nem sokkal egve maradt az ANTILOCK es a kezifek jelzoje, es azzal egyutt elment a fekszervo, aztan par masodperc mulva visszajott. Aztan megint elment, de nagyon nem akart visszajonni. Probaltam valtott labbal taposni, mert mar nem kicsit fajt a talpam Aztan mikor epp volt fekszervom, akkor mindig tartogattam egy nagy fekezesre, hogy ott megtudjak allni. Az is problema volt, hogy nem volt sok motorfekem, mivel a 2es nagyon hosszu, 1esbe meg kb csak allo helyzetben tudom betolni.
Ennek ellenere nagyon jo tura volt, jo tarsasaggal, es Fordokkal, meg sok ilyet a kozeljovoben
Odafele nagyjabol elfogyott egy fel tankom, de mar azt sem hiszem el, hogy felig volt. Miutan tankoltam az ures tankra 50 litert, azt mutatta, hogy tele van
Visszafele ut volt meg erdekes. Miutan elindultunk nem sokkal egve maradt az ANTILOCK es a kezifek jelzoje, es azzal egyutt elment a fekszervo, aztan par masodperc mulva visszajott. Aztan megint elment, de nagyon nem akart visszajonni. Probaltam valtott labbal taposni, mert mar nem kicsit fajt a talpam Aztan mikor epp volt fekszervom, akkor mindig tartogattam egy nagy fekezesre, hogy ott megtudjak allni. Az is problema volt, hogy nem volt sok motorfekem, mivel a 2es nagyon hosszu, 1esbe meg kb csak allo helyzetben tudom betolni.
Ennek ellenere nagyon jo tura volt, jo tarsasaggal, es Fordokkal, meg sok ilyet a kozeljovoben
1990 Ford Thunderbird SC 35th Anniversary Edition 5 spd
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
De csak azert mert 10 percig cenzuraztam es vagdostam a 3 oldalas szoveget, es csak ennyi lett emesztheto a nep szamaraStangMan írta:ez OK, megfelelt
Legkozelebb ha zarva lesz 2 etterem zsinorban, akkor kompresszoron sult tacskoporkoltet fogunk enni
1990 Ford Thunderbird SC 35th Anniversary Edition 5 spd
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22147
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Végre felkerültek a képek a képtárba. Nagy menet volt.
Kezdeném azzal, hogy köszönöm mindenkinek a részvételt és StangMannek a szervezést. Nagyon kellemes napunk volt, kimondottam jól éreztem magam. Mivel az urak már mindent elmeséltek, pár képet teszek ide a képtárunkból.
Betonkeverő felvezető
Ford-ok egymás mögött
Legkisebb Ford a krúzingon
Az éheztetés nyomot hagyott rajtnk...
Kezdeném azzal, hogy köszönöm mindenkinek a részvételt és StangMannek a szervezést. Nagyon kellemes napunk volt, kimondottam jól éreztem magam. Mivel az urak már mindent elmeséltek, pár képet teszek ide a képtárunkból.
Betonkeverő felvezető
Ford-ok egymás mögött
Legkisebb Ford a krúzingon
Az éheztetés nyomot hagyott rajtnk...