A Lincoln Versailles/Ford Granada hátsó hídja bolt-on a M-II-re. Az is tárcsás, ráadásul a legendás 9"-es. (Persze hol találsz Versailles-t) Granadát meg tavaly lehetett nyerni például tombolán...
http://www.mustangmonthly.com/techartic ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Futómű
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Futómű
Igen ismerem azt a verziót is. Több gond is van vele. Ebay-en már néztem, alapból nagyon magas az ára (800-1000$) egy komplett használt darabnak. Az tény hogy teljesen "bolt on", de szerintem olyan hidat képtelenség lenne találni amit ne kellene felújítani. Azt meg itt is írják hogy nem egyszerű hozzá cuccokat találni.doGmAI írta:A Lincoln Versailles/Ford Granada hátsó hídja bolt-on a M-II-re. Az is tárcsás, ráadásul a legendás 9"-es. (Persze hol találsz Versailles-t) Granadát meg tavaly lehetett nyerni például tombolán...
http://www.mustangmonthly.com/techartic ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A hosszú áttétel egyértelműen cserés + ebbe is meg kell venni a limited slip support-ot. A fékeit szidják hogy szarabb mint egy dobfék. Elolvastam rengeteg kinti fórumon talált okosságot.
Sok emberke aki megcsinálta ezt a cserét nincs megelégedve vele.
Mindezeket összevetve szerintem ez az Explorer híd a nyerő.
Mindent dokumentálni fogok és felteszem ide ha belefogunk
Arra a kék Granada-ra gondolsz fehér belsővel? Az nem 76-os volt és V6?
- 1972 Chevy Nova 6.0
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Az európai és az USA Explorer az ugyanaz?
Amúgy meg nagyon érdekel engem is a téma. Valami hasonlón töprengek én is.
Az "5 sebességes Tremec váltó" a T5 lenne? Mert gondolom erősebbre nemigen lesz szükséged.
Az újabb T5-ök, a tűgörgös, erősebb kivitelűek simán bírnak 400 Newtonméter felett. Pl. a 199.
A T56, a 3550 és a TKO is sokkal többet bírna, de nagyobb is nehezebb is, meg belefaragni a kicsi Mustang kardán alagútjába sem könnyű.
Ha érdekel, elküldöm amit váltó témában találtam.
Amúgy meg nagyon érdekel engem is a téma. Valami hasonlón töprengek én is.
Az "5 sebességes Tremec váltó" a T5 lenne? Mert gondolom erősebbre nemigen lesz szükséged.
Az újabb T5-ök, a tűgörgös, erősebb kivitelűek simán bírnak 400 Newtonméter felett. Pl. a 199.
A T56, a 3550 és a TKO is sokkal többet bírna, de nagyobb is nehezebb is, meg belefaragni a kicsi Mustang kardán alagútjába sem könnyű.
Ha érdekel, elküldöm amit váltó témában találtam.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Van itt egy kicsi összefoglaló T5 témában:
http://www.allfordmustangs.com/Detailed/349.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
És hogy a futómű témakörhöz is passzoljak:
http://www.allfordmustangs.com/Detailed/349.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
És hogy a futómű témakörhöz is passzoljak:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára MrMach1 2010.12.12 8:56-kor.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
Re: Futómű
Szerintem technikailag azonosak. A V6 ugyanúgy a 8.8-as híddal volt szerelve. Legalábbis mindenhol ezt találtam.MrMach1 írta:Az európai és az USA Explorer az ugyanaz?
Amúgy meg nagyon érdekel engem is a téma. Valami hasonlón töprengek én is.
Az "5 sebességes Tremec váltó" a T5 lenne? Mert gondolom erősebbre nemigen lesz szükséged.
Az újabb T5-ök, a tűgörgös, erősebb kivitelűek simán bírnak 400 Newtonméter felett. Pl. a 199.
A T56, a 3550 és a TKO is sokkal többet bírna, de nagyobb is nehezebb is, meg belefaragni a kicsi Mustang kardán alagútjába sem könnyű.
Ha érdekel, elküldöm amit váltó témában találtam.
- 1972 Chevy Nova 6.0