Fék
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Fék
Srácok,
Vettem egy Explorer 8.8" sperres tárcsfékes hidat amit a Cougar alá akarunk betenni.
Ez az Explorer híd 11.25" tárcsamérettel egydugattyús nyereggel rendelkezik. A Cougarnak elöl szintén ez a 11.25" a mérete szintén egydugattyús nyereggel.
Az Explorer hídra most vettem EBC sport fúrt-mart tárcsákat + greenstuff betéteket. Előre redstuff betéteket szeretnék meg lehet kap az is egy EBC sport fúrt-mart tárcsát.
Szerintetek életképes ez a kombó így hogy elől hátul egyforma a tárcsméret csak a betétek lesznek jobbak elől?
Vagy mindenképpen vegyek előre nagyobbat pl. 11.75"-os tárcsákat 4 dugattyús nyergekkel? Nagyobbat nem akarok mert 15"-os felni lesz.
Vettem egy Explorer 8.8" sperres tárcsfékes hidat amit a Cougar alá akarunk betenni.
Ez az Explorer híd 11.25" tárcsamérettel egydugattyús nyereggel rendelkezik. A Cougarnak elöl szintén ez a 11.25" a mérete szintén egydugattyús nyereggel.
Az Explorer hídra most vettem EBC sport fúrt-mart tárcsákat + greenstuff betéteket. Előre redstuff betéteket szeretnék meg lehet kap az is egy EBC sport fúrt-mart tárcsát.
Szerintetek életképes ez a kombó így hogy elől hátul egyforma a tárcsméret csak a betétek lesznek jobbak elől?
Vagy mindenképpen vegyek előre nagyobbat pl. 11.75"-os tárcsákat 4 dugattyús nyergekkel? Nagyobbat nem akarok mert 15"-os felni lesz.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Tárcsaméret megválasztása
Figy, alapjáraton a hátsó fék alig fog valamit... szóval ebből a szempontból a két tárcsa aránya tök mindegy. Az " almost 12" " nem rossz, gyakorlatilag egy jó túra kategória. Ha nagyon akarsz, persze költhetsz 13"-asokra... jó dolog.
Kell majd új szervódob, főfékhenger, és majd kell egy fékerőelosztó is, hogy majd jól be tudd lőni, hogy mennyi fékhatás jusson hátra...
Kell majd új szervódob, főfékhenger, és majd kell egy fékerőelosztó is, hogy majd jól be tudd lőni, hogy mennyi fékhatás jusson hátra...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Re: Tárcsaméret megválasztása
Ok, köszi.StangMan írta:Figy, alapjáraton a hátsó fék alig fog valamit... szóval ebből a szempontból a két tárcsa aránya tök mindegy. Az " almost 12" " nem rossz, gyakorlatilag egy jó túra kategória. Ha nagyon akarsz, persze költhetsz 13"-asokra... jó dolog.
Kell majd új szervódob, főfékhenger, és majd kell egy fékerőelosztó is, hogy majd jól be tudd lőni, hogy mennyi fékhatás jusson hátra...
- 1972 Chevy Nova 6.0
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
Valaki meg tudja mondani hogy pontosan mennyi fajta tárcsaméret létezik az 1983-1993 Mustangnál?jJa és hogy melyik tárcsa párosul,melyik motorral(v8,sor4)
köszi
köszi
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
Fiúk,lányok
szakmai válaszra lenne szükségem.milyen erősen kell meghúzni az első kerékagy csavarját?
köszi
(megjöttek az EBC lyuggatott tárcsáim)
szakmai válaszra lenne szükségem.milyen erősen kell meghúzni az első kerékagy csavarját?
köszi
(megjöttek az EBC lyuggatott tárcsáim)
Re: Tárcsaméret megválasztása
Úgy szokás, hogy meghúzzák a népek - de nem tépik meg. Aztán 1-1,5 fordulatot vissza engednek.markoati írta:Fiúk,lányok
szakmai válaszra lenne szükségem.milyen erősen kell meghúzni az első kerékagy csavarját?
köszi
(megjöttek az EBC lyuggatott tárcsáim)
Addig húzd a koronás anyát amíg egy leheletnyit nem szorul tárcsa ha megpörgeted. Onnan engedj vissza egy negyed-fél fordulatot.
Nagy baj nem leet belőle mert a csapágynak mindig van egy kis játéka.
Kérdés: mennyi volt és mit küldtek a készletben? Nekem is kelleni fog két tárcsa.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT" onclick="window.open(this.href);return false;
ezt a cuccot vettem meg.Gyáritól érzékenyebben fékez vele a kocsi.Meglátjuk majd hogy bírja a strapát.Szar nem lesz szerintem.EBC nem olyan rossz márka.
ezt a cuccot vettem meg.Gyáritól érzékenyebben fékez vele a kocsi.Meglátjuk majd hogy bírja a strapát.Szar nem lesz szerintem.EBC nem olyan rossz márka.
Re: Tárcsaméret megválasztása
Jó képű, de nem is olcsó. Miket küldtek a csomagban?markoati írta:http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT
ezt a cuccot vettem meg.Gyáritól érzékenyebben fékez vele a kocsi.Meglátjuk majd hogy bírja a strapát.Szar nem lesz szerintem.EBC nem olyan rossz márka.
Csapágyakat is?
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
Csak a tárcsák jöttek a csomagban.Nem olcsó,viszont határozottan többet bír mint a sima gyári tárcsa.A csapágyak elég erősek szerintem.Jó sokat kibírnak.
Még keresek hozzá valami erősebb féknyergeket és jó is lesz a fék.Majd ha megnyerem a lottót akkor meg veszek komplett első futóművet hozzzá ami jó 1300 dollár+Willwood fékek meg blablabla
Még keresek hozzá valami erősebb féknyergeket és jó is lesz a fék.Majd ha megnyerem a lottót akkor meg veszek komplett első futóművet hozzzá ami jó 1300 dollár+Willwood fékek meg blablabla
Re: Tárcsaméret megválasztása
Akkor nem viszik túlzásba.markoati írta:Csak a tárcsák jöttek a csomagban.Nem olcsó,viszont határozottan többet bír mint a sima gyári tárcsa.A csapágyak elég erősek szerintem.Jó sokat kibírnak.
Még keresek hozzá valami erősebb féknyergeket és jó is lesz a fék.Majd ha megnyerem a lottót akkor meg veszek komplett első futóművet hozzzá ami jó 1300 dollár+Willwood fékek meg blablabla
Tényleg nem olcsó fék, ez tény. Kiváncsi leszek a tapasztalataidra.
A willwood nem rossz, de én nem hiszem, hogy eszméletlen igénybevételt produkálnék ami indokoltá tenné számomra.
Ár/érték arányban sokkal jobbakat lehet találni.
Persze high-end cuccok közül a Willwood a legjobbak között van.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
Majd időnként meg akarom pályán is kergetni a szekeret.Itt van mellettem az skring és az nagyon igényli a féketBandit írta:Akkor nem viszik túlzásba.markoati írta:Csak a tárcsák jöttek a csomagban.Nem olcsó,viszont határozottan többet bír mint a sima gyári tárcsa.A csapágyak elég erősek szerintem.Jó sokat kibírnak.
Még keresek hozzá valami erősebb féknyergeket és jó is lesz a fék.Majd ha megnyerem a lottót akkor meg veszek komplett első futóművet hozzzá ami jó 1300 dollár+Willwood fékek meg blablabla
Tényleg nem olcsó fék, ez tény. Kiváncsi leszek a tapasztalataidra.
A willwood nem rossz, de én nem hiszem, hogy eszméletlen igénybevételt produkálnék ami indokoltá tenné számomra.
Ár/érték arányban sokkal jobbakat lehet találni.
Persze high-end cuccok közül a Willwood a legjobbak között van.
Re: Tárcsaméret megválasztása
markoati írta:Bandit írta: Majd időnként meg akarom pályán is kergetni a szekeret.Itt van mellettem az skring és az nagyon igényli a féket
Mivel ez a vas nekem napira van, nem gyilkolom teljesen agyon. Már...
Egyébként én rendelnék csapágyakat a helyedben. Nekem a régi vasamon széthullott egyszer. Nem nagyon volt előjele, hanem csak az egyik fékezésnél megroppant és kiköpködte pikk-pakk a görgők felét. Cseréhettem tárcsát, csokállványt, csapágyat, sőt sasszeget is.
Mire le tudtam tenni a gépet, 500-1000 métert kellett gurulnom. Minden elolvadt és összesült. Mindez olyan 20 km/h-nál.
Elég olcsó a csapágy. A "valószínűleg"-nél és a "szerintem"-nél szebb a "biztos".
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
Re: Tárcsaméret megválasztása
Még valami: fék ügyben faggasd ki Martint is adott esetben. Ő upgrade-elt SN95-ös Cobra fékekre. Lehet egy-két jó tippje vagy cucca.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
Köszi a tippeket!Figyelembe veszem minden képpen
Re: Tárcsaméret megválasztása
Nektek mennyire jó a gyári fék amúgy? Az enyémmel gyakorlatilag egyet tudtam fékezni tavaly a dragon, és elpuhult...
Már a spájzban van egy pár SN95 kerékagy+csonkállvány kombó, de azt csak a teljes futómű-upgrade-el együtt tudom betenni, az meg nem holnap lesz...
Előre a gyári 13" Cobra rendszerre szavazok.
Már a spájzban van egy pár SN95 kerékagy+csonkállvány kombó, de azt csak a teljes futómű-upgrade-el együtt tudom betenni, az meg nem holnap lesz...
Előre a gyári 13" Cobra rendszerre szavazok.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára MANiA 2011.03.27 19:05-kor.
MANiA
'91 Mustang GT
'87 Mustang GT - élet-halál közt
'91 Mustang GT
'87 Mustang GT - élet-halál közt