2007- Ford Falcon
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Egész vicces kis aussie verda. Meg ugye praktikus is, mert felférnek a bergécsek a platóra, oszt a sok ausztrál tenyésztőnek már csajok sem kell költeni.LeMans67 írta:A Falcon FPV-ről is írhatnál pár sort, mert igazából itt az lenne a téma. A GTO.-t az off-ban kellene kitárgyalni, a saját topicjában, mert hogy van neki egy apró, kis igénytelen kidolgozottságú, de látom nem olvastad még
No igen, tehát a négyajtó nem tetszik neked, no jó...Nekem azért bejön és még a jobb kormányt is elviselnm, ha hozzám vágnának egyet...Bandit írta:Egész vicces kis aussie verda. Meg ugye praktikus is, mert felférnek a bergécsek a platóra, oszt a sok ausztrál tenyésztőnek már csajok sem kell költeni.
Az Ute kivitel tényleg nem EU paraktikus. Igazából nekem ott a gond, hogy ha nehéz terep és hasonló, mint ami a pick up lényege, akkor miért nem összkerekes? Jó mások az ottani körülmények, sokan még tényleg gazdálkodnak is arra felé, igaz az nem fog szvsz egy tuning gépet venni. (azért megjegyzem kb. olyan, mint egy Mustang, mert annak se ülsz be a hátsó ülésére, mert az csak egy szükség ülés. Jó, legalább van lehetőség beülni, nem úgy mint az UTE-ban, csak hát feléjük simán felülnek a platóra szerintem...
Egyébként ezek a pick-upok bejönnek. Csak kötekedtem.LeMans67 írta: No igen, tehát a négyajtó nem tetszik neked, no jó...Nekem azért bejön és még a jobb kormányt is elviselnm, ha hozzám vágnának egyet...
Az Ute kivitel tényleg nem EU paraktikus. Igazából nekem ott a gond, hogy ha nehéz terep és hasonló, mint ami a pick up lényege, akkor miért nem összkerekes? Jó mások az ottani körülmények, sokan még tényleg gazdálkodnak is arra felé, igaz az nem fog szvsz egy tuning gépet venni. (azért megjegyzem kb. olyan, mint egy Mustang, mert annak se ülsz be a hátsó ülésére, mert az csak egy szükség ülés. Jó, legalább van lehetőség beülni, nem úgy mint az UTE-ban, csak hát feléjük simán felülnek a platóra szerintem...
A jobb-kormány zavarna. Megszoktam, hogy keressem a váltót. Egyik haverom vezetett egy Vauxhall Astra-t, ő példásul állandón váltás helyett a térképzsebben matatott.
Ismerlek, ezért is viccelek fomyatosanBandit írta:Egyébként ezek a pick-upok bejönnek. Csak kötekedtem.
A jobb-kormány zavarna. Megszoktam, hogy keressem a váltót. Egyik haverom vezetett egy Vauxhall Astra-t, ő példásul állandón váltás helyett a térképzsebben matatott.
A megoldás, ha jobbkormányos autóba kell ülni az ember válasszon automatát. Én vezettem 7400 km-t és igazából az volt a furcsa, amikor hazaértünk és beültem a balkormányos autóba...
Nevetni fogsz, de szerintem nem a váltás lehet nehéz. Azt kénytelen vagy csinálni, mert nem megy a gép. Ami fura, hogy ha indexelni akarsz, akkor az a dög ablaktörlő indul és fordítva... Ezek annyira beidegződött automatikus mozdulatok, hogy nehezebb. Nekem egy idő után ment, de amikor fáradt voltam elkezdtem kutyulni... A váltásnál sok dologra kell figyelni, (fokozat kiválasztása, út elötted, közben kormányzás), hogy ez kizökkent az automatizmusból és nem fogsz hibázni...StangMan írta:Mindent meg lehet szokni, igaz elsőre elég vad élmény lehet, hogy a "rossz" kezeddel kell váltani...
2007- Ford Falcon
Kissé megkésve, de írjunk a FPV egyik Cobra elötti modeljéről. Ez az autó sem olyan rossz. Igen, gondolom mindenki monjda már ez a pasi megkattant az Auszi autókért, hát lehet benne valami..
Kezdjük akkor az alap modelljüknél:
2007 Ford Falcon FPV BF MkII GT
A cég "szerényen" csak úgy nevezi az autót, hogy a 21. század Muscle Car-ja. Ebben azért lehet valami, mert sajnos napjainkra teljesen kihaltak az igazi izom gépek és csak lassan kezdneek visszatérni a régi nagy autók méltó utódjai. Jelen esetben a V8-as "Boss 290" motor és a szokásos hatsebességes kézi vagy ZF automataváltó juttatja el az erőt a hátsó kerekeknek. Az autó érdekessége, hogy utazási szempontból nem tér el semmilyen 5 személyes ausztrál szedántól. Akinek a teljesen átalakított orrrész sem elég sportos az opcionálisan megrendelheti a "Boss 290" mortor motorháztetejét. A dupla kipufogó és az első Brembp fékek a 19"-os könnyűfémkerekekkel széria felszerelések.
Az utasok kényelmét a teljes utazási komort jelenti. A sportosan luxus élményét célozták meg az autó belsejének tervezésekor. Ennek elérésére az FPV emberei bőr kormányt, alumínium váltó gombot tettek a rövid váltórúd tetejére, könnyűfém pedálokat, fémszínű borítást helyeztek el váltó körül és a műszerfalon. Természetesen az FPV sport üléseit is beszerelték. A vezető oldali ülés 4 irányba állítható elektromos vezérlésű és LeMans borítású. A bőr burkolat opciós. A középkonzolon található meg a számozott tábla. A hattáras CD és a 150 watt-os lejátszó is hozzá tartozik a két zónás klímával a komfort érzet kialakításához. A kényelmes jól átlátható funkciók elérében egy nagy méretű LCD monitor segít.
Térjünk át arra, hogy mi van a motorháztető alatt. IGEN, a "Boss 290" motor ül ott. Ez az a motor az FPV szerint, ami még tökéletesen kitudja szolgálni a mindennapi komfortot és az utcai "szabályokat betartó" verseny stílust.
Amit a motor nyújtani tud, azt el kell juttatni a hátsó kerekekhez és ebben segít a T56 6 sebességes kézi váltó. Igazi élvezet vele vezetni, hisz teljesen kihasználja a motor nyújtotta nyomatékot. Akinek ez sem lenne elég annak ott a ZF hat sebességes autoamata váltója szekvencionális váltás lehetőséggel. Opcionális, de nem feláras! Ez a váltó nyújtja az igazán tökéletes vezetés élményét, hisz ha kell automata, ha kell akkor rövid úton történtő váltásokkal "szinte" kézi váltóként működik.
Természetesen a felfüggesztést is az autóhoz alakították. Az átalakítások során a GT elől erősített karokat, hátul független kerék felfüggesztést, multilink karokkal erősödött. A nyomaték érzékeny differencilmű segíti a jobb vezetési élményt.
A megállásról az elől erősített 4 karmos Brembo-ra cserélt fékek gondoskodnak. Opcionálisan előre hatkarmos és hátra négykarmos Brembo rendelhető.
A motor adatai:
-V8 "Boss 290", 5,4 L, 32 szelepes, 390 Le, 520 Nm
Kezdjük akkor az alap modelljüknél:
2007 Ford Falcon FPV BF MkII GT
A cég "szerényen" csak úgy nevezi az autót, hogy a 21. század Muscle Car-ja. Ebben azért lehet valami, mert sajnos napjainkra teljesen kihaltak az igazi izom gépek és csak lassan kezdneek visszatérni a régi nagy autók méltó utódjai. Jelen esetben a V8-as "Boss 290" motor és a szokásos hatsebességes kézi vagy ZF automataváltó juttatja el az erőt a hátsó kerekeknek. Az autó érdekessége, hogy utazási szempontból nem tér el semmilyen 5 személyes ausztrál szedántól. Akinek a teljesen átalakított orrrész sem elég sportos az opcionálisan megrendelheti a "Boss 290" mortor motorháztetejét. A dupla kipufogó és az első Brembp fékek a 19"-os könnyűfémkerekekkel széria felszerelések.
Az utasok kényelmét a teljes utazási komort jelenti. A sportosan luxus élményét célozták meg az autó belsejének tervezésekor. Ennek elérésére az FPV emberei bőr kormányt, alumínium váltó gombot tettek a rövid váltórúd tetejére, könnyűfém pedálokat, fémszínű borítást helyeztek el váltó körül és a műszerfalon. Természetesen az FPV sport üléseit is beszerelték. A vezető oldali ülés 4 irányba állítható elektromos vezérlésű és LeMans borítású. A bőr burkolat opciós. A középkonzolon található meg a számozott tábla. A hattáras CD és a 150 watt-os lejátszó is hozzá tartozik a két zónás klímával a komfort érzet kialakításához. A kényelmes jól átlátható funkciók elérében egy nagy méretű LCD monitor segít.
Térjünk át arra, hogy mi van a motorháztető alatt. IGEN, a "Boss 290" motor ül ott. Ez az a motor az FPV szerint, ami még tökéletesen kitudja szolgálni a mindennapi komfortot és az utcai "szabályokat betartó" verseny stílust.
Amit a motor nyújtani tud, azt el kell juttatni a hátsó kerekekhez és ebben segít a T56 6 sebességes kézi váltó. Igazi élvezet vele vezetni, hisz teljesen kihasználja a motor nyújtotta nyomatékot. Akinek ez sem lenne elég annak ott a ZF hat sebességes autoamata váltója szekvencionális váltás lehetőséggel. Opcionális, de nem feláras! Ez a váltó nyújtja az igazán tökéletes vezetés élményét, hisz ha kell automata, ha kell akkor rövid úton történtő váltásokkal "szinte" kézi váltóként működik.
Természetesen a felfüggesztést is az autóhoz alakították. Az átalakítások során a GT elől erősített karokat, hátul független kerék felfüggesztést, multilink karokkal erősödött. A nyomaték érzékeny differencilmű segíti a jobb vezetési élményt.
A megállásról az elől erősített 4 karmos Brembo-ra cserélt fékek gondoskodnak. Opcionálisan előre hatkarmos és hátra négykarmos Brembo rendelhető.
A motor adatai:
-V8 "Boss 290", 5,4 L, 32 szelepes, 390 Le, 520 Nm
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.05.15 10:16-kor.
Talán, mert ez a gép hamarabb volt, mint a fehér GT Cobra, ráadásul még van egy GT-P változat is, amiről majd szintén írok. Külsőre is vannak azért eltérések, de az igazi különbség belül van! Amúgy igazad van: bármelyiknek örülnék.StangMan írta:jól néz ki... pont olyan mint a másik, csak sárga és nem fehér...
2007- Ford Falcon FPV BF MkII GT-P - a V8 GT erősítése
Akinek nem volt elég a GT ereje annak készítették az FPV játékos fejlesztői a GT-P változatot. Lássuk hát ezt az autót.
2007 Ford Falcon FPV BF MkII GT-P
Az autó alap mondata az eladásnál: Akarsz több erőt?
Ez az autó elvileg mindenben szinte azonos a GT modellel, de néhány "apróságban" azért eltér. Lehet, hogy nem is annyira apróságok? Hát lássuk a listát:
Ezen az autón már öt küllős 19"-os könnyűfém felnik vannak és alap a hat karmos Brembo fék elöl és a négy karmos hátul (Ez a fék opcionális volt a GT modellnél). Az autóval való könnyebb parkolást segíti elő a széria tolatásérzékelő. Az FPV csíkok itt alap kivitelben járnak és a hátsó szárnyba egy LED-es féklámpát is elhelyeztek.
Térjünk át a belső különbségekre. Az autó szintén megvehető a Le Mans huzattal, de itt már felár nélkül választható a bőr belső is. a vezető ülés a 4 helyett 6 irányba állítható.
A központi TFT kijelzőn (GT-ben LCD volt) megjelenítették az olajnyomás és hőmérséklet értékeit is. A műszerfalon természetesen megtalálható a GT-P számozott tábla. A vezetés érzését próbálták még kényelmesebbé tenni a széria sebességtartó automatikával és az elektromos ablakokkal.
A vásárlók választhatnak egy hat sebességes KÉZI VÁLTÓ és a GT-ben már megismert ZF hat sebességes (akár, mint egy szekvencionális) automataváltó között. Természetesen duplakipufogó rendszerrel szerelték az autót.
A motor:
- V8, "Boss 290", 5,4 L, 32 szelep, 390 LE, 520 Nm
2007 Ford Falcon FPV BF MkII GT-P
Az autó alap mondata az eladásnál: Akarsz több erőt?
Ez az autó elvileg mindenben szinte azonos a GT modellel, de néhány "apróságban" azért eltér. Lehet, hogy nem is annyira apróságok? Hát lássuk a listát:
Ezen az autón már öt küllős 19"-os könnyűfém felnik vannak és alap a hat karmos Brembo fék elöl és a négy karmos hátul (Ez a fék opcionális volt a GT modellnél). Az autóval való könnyebb parkolást segíti elő a széria tolatásérzékelő. Az FPV csíkok itt alap kivitelben járnak és a hátsó szárnyba egy LED-es féklámpát is elhelyeztek.
Térjünk át a belső különbségekre. Az autó szintén megvehető a Le Mans huzattal, de itt már felár nélkül választható a bőr belső is. a vezető ülés a 4 helyett 6 irányba állítható.
A központi TFT kijelzőn (GT-ben LCD volt) megjelenítették az olajnyomás és hőmérséklet értékeit is. A műszerfalon természetesen megtalálható a GT-P számozott tábla. A vezetés érzését próbálták még kényelmesebbé tenni a széria sebességtartó automatikával és az elektromos ablakokkal.
A vásárlók választhatnak egy hat sebességes KÉZI VÁLTÓ és a GT-ben már megismert ZF hat sebességes (akár, mint egy szekvencionális) automataváltó között. Természetesen duplakipufogó rendszerrel szerelték az autót.
A motor:
- V8, "Boss 290", 5,4 L, 32 szelep, 390 LE, 520 Nm
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.05.15 10:48-kor.