Fék
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
Ilyen volt nekem is a gyári fék.Kergettük egymást haver kocsijával és nekem 20 percen belül bepuhult a fék.
gyári=SZAR
gyári=SZAR
Re: Tárcsaméret megválasztása
Én is mindenhol ezt olvastam, na de ennyire?? Amúgy hatalmas a gyári nyereg.
Anno a capris időkben is azt mondta mindenki, hogy szar a fék, amit én is osztottam, amíg nem vezettem egyet gyári szintre felújított rendszerrel - volt meglepetés, hogy tömör tárcsákkal, hátsó dobbal is szuperül fog, könnyen adagolható, és simán lehet bokkoltatni.
Anno a capris időkben is azt mondta mindenki, hogy szar a fék, amit én is osztottam, amíg nem vezettem egyet gyári szintre felújított rendszerrel - volt meglepetés, hogy tömör tárcsákkal, hátsó dobbal is szuperül fog, könnyen adagolható, és simán lehet bokkoltatni.
MANiA
'91 Mustang GT
'87 Mustang GT - élet-halál közt
'91 Mustang GT
'87 Mustang GT - élet-halál közt
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
EBC marhaságokkal utcai ródeózgatós szinten teljesen kielégíti egyenlőre az igényeimet.Meglátjuk hamarosan hogy gokartpályán mit fog produkál.Adok neki 5 kört és szintén túl fog izzani.Természetesen azt a porvédő marhaságot a tárcsa mögül likvidáltam.Kezet fognák azokkal a tervezőkkel akik azt oda kitalálták.Totál aránytalanul melegszik a tárcsa két oldala egymáshoz viszonyítva ezért ugye aránytalanul is kopik meg feleslegesen fel is hevül a belső fele.
Re: Tárcsaméret megválasztása
És nagyobb tárcsát sem tudsz felrakni, amíg nem cserélsz csonkállványt... 8(
MANiA
'91 Mustang GT
'87 Mustang GT - élet-halál közt
'91 Mustang GT
'87 Mustang GT - élet-halál közt
Re: Tárcsaméret megválasztása
4csavaros futóművel 1 dolgot tudsz csinálni... Hátra felteszed a 87-88 Tbird TurboCoupe tárcsás fékeit, vagy a Lincoln Mark VII tárcsás fékeit. Ennyi.
Akkor elől 11" lesz, hátul 10.4" asszem.
Valójában a hátsó fék alapból nagyon keveset fog, szóval szinte mindegy.
Amit tudsz csinálni, hogy jelentős fékhatás nővekedés legyen: JÓ betétek, fém felxi csövek, szétszedni, megpucolni azt ennyi.
Illetve még felteheted előlre a Lincoln Mark VII/ Mustang SVO nagyobb dugós (73mm) nyergeit. Nagyot fog, ezért gyakran javasolják hozzá a hátsó tárcsásítást... ahhoz akkor kell 4 tárcsás főfékhenger.
Váltás 5lyukúra.
Kell előlre csonkállvány, nyergek, tárcsák, szerelék, flexi csövek
Hátra féltengelyek, adapter amire a nyergeket fogod, tárcsák, nyergek, flexi csövek, kézifékbowden, szerelék.
Kell még főfékhenger és módosított fém fékcsövek, meg persze kerekek... így tömörben.
Előlre a csonkállvány miat ajánlott egy caster/camber plate is (dőlés/utánfutás állító tárcsa) és egy nagyon rendes futóműállítás.
Előlre a 13"-os 2dugós Cobra/Bullitt fék jó, 4dugós Cobra R fék/ Brembo big brake kit fasza... 6dugós AP szet bruuutál.
Hátra bőven jó a 12" gyári szet, egy 13"-os Baer meg űber.
4lyukon maradni megfizethető.
5re váltani azé elég drága... de megéri.
Asszem ennyi.
Akkor elől 11" lesz, hátul 10.4" asszem.
Valójában a hátsó fék alapból nagyon keveset fog, szóval szinte mindegy.
Amit tudsz csinálni, hogy jelentős fékhatás nővekedés legyen: JÓ betétek, fém felxi csövek, szétszedni, megpucolni azt ennyi.
Illetve még felteheted előlre a Lincoln Mark VII/ Mustang SVO nagyobb dugós (73mm) nyergeit. Nagyot fog, ezért gyakran javasolják hozzá a hátsó tárcsásítást... ahhoz akkor kell 4 tárcsás főfékhenger.
Váltás 5lyukúra.
Kell előlre csonkállvány, nyergek, tárcsák, szerelék, flexi csövek
Hátra féltengelyek, adapter amire a nyergeket fogod, tárcsák, nyergek, flexi csövek, kézifékbowden, szerelék.
Kell még főfékhenger és módosított fém fékcsövek, meg persze kerekek... így tömörben.
Előlre a csonkállvány miat ajánlott egy caster/camber plate is (dőlés/utánfutás állító tárcsa) és egy nagyon rendes futóműállítás.
Előlre a 13"-os 2dugós Cobra/Bullitt fék jó, 4dugós Cobra R fék/ Brembo big brake kit fasza... 6dugós AP szet bruuutál.
Hátra bőven jó a 12" gyári szet, egy 13"-os Baer meg űber.
4lyukon maradni megfizethető.
5re váltani azé elég drága... de megéri.
Asszem ennyi.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
Igen,ezt már én is átrágtam egy ideje.A legegyszerűbb megolds minden spekuláció helyett a következő,persze nem 100 forint.Cserébe az lesz aminek kell lennie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mustang- ... 53e2e5d032" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mustang- ... 53e2e5d032" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tárcsaméret megválasztása
Az a szett kb 7-800 000 (ha legális úton jön) mire ideér. Sok sikert a vásárláshoz...
MANiA
'91 Mustang GT
'87 Mustang GT - élet-halál közt
'91 Mustang GT
'87 Mustang GT - élet-halál közt
Re: Tárcsaméret megválasztása
Ez eléggé horror. Ennyiből simán veszel nématből egy 5.0 SN95-öt. Aztán gyí!
Szerintem jobban megéri. Akkor még motorod, váltód, diffid is lesz, sok egyéb mellett.
Ha pedig kiárulod akkor elég olcsó lesz a történet.
Szerintem jobban megéri. Akkor még motorod, váltód, diffid is lesz, sok egyéb mellett.
Ha pedig kiárulod akkor elég olcsó lesz a történet.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
Igen,valószínű hogy én is inkább veszek egy komplett tragacsot és ami nem kell azt eladom.De az új alkatrész az új alkatrész egy ideje hiszek ebben a mondásban
Re: Tárcsaméret megválasztása
Na ja. Csak ezt az eladó is mondja amikor fancsali arcal turkál az ember a tárcájában.markoati írta:Igen,valószínű hogy én is inkább veszek egy komplett tragacsot és ami nem kell azt eladom.De az új alkatrész az új alkatrész egy ideje hiszek ebben a mondásban
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tárcsaméret megválasztása
igaz igazBandit írta:Na ja. Csak ezt az eladó is mondja amikor fancsali arcal turkál az ember a tárcájában.markoati írta:Igen,valószínű hogy én is inkább veszek egy komplett tragacsot és ami nem kell azt eladom.De az új alkatrész az új alkatrész egy ideje hiszek ebben a mondásban
Re: Tárcsaméret megválasztása
Lenne egy olyan kérdésem hogy:
Elől Wilwood 12.2" tárcsa + 4 dugattyús nyergek vannak, hátul az Explorer 11.25" tárcsa + gyári egydugattyús nyergek.
Mekkora furatú 4 tárcsáshoz való főfékhengert vegyek? Sok mindent hallottam / olvastam már és ott tartok mint az elején szóval kétségek közt.
Jó lesz-e az új főfékhenger a gyári rásegítővel vajon? Nagyobb rásegítőt nem tudok felrakni mert nem fog elférni a szelepfedelektől.
Vákuumom a tengely miatt gyakorlatilag nem sok lesz szerintem. Erre mi lenne a jó megoldás? Vákuum reserve tartáy vagy egy elektronyos vácuum pumpa?
Hagyjam a szervóféket és alakítsam manuálisra? Nagyon szar lenne? Erről is megoszlanak a vélemények mindenhol.
Elől Wilwood 12.2" tárcsa + 4 dugattyús nyergek vannak, hátul az Explorer 11.25" tárcsa + gyári egydugattyús nyergek.
Mekkora furatú 4 tárcsáshoz való főfékhengert vegyek? Sok mindent hallottam / olvastam már és ott tartok mint az elején szóval kétségek közt.
Jó lesz-e az új főfékhenger a gyári rásegítővel vajon? Nagyobb rásegítőt nem tudok felrakni mert nem fog elférni a szelepfedelektől.
Vákuumom a tengely miatt gyakorlatilag nem sok lesz szerintem. Erre mi lenne a jó megoldás? Vákuum reserve tartáy vagy egy elektronyos vácuum pumpa?
Hagyjam a szervóféket és alakítsam manuálisra? Nagyon szar lenne? Erről is megoszlanak a vélemények mindenhol.
- 1972 Chevy Nova 6.0
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Tárcsaméret megválasztása
Ráadásul egy ilyen setupnál hogy lehet megmondani hogy milyen főfékhenger kell? És milyen elosztó?
Vagy valamilyen állítható lesz?
Ettől függetlenül a vákum tartály vagy az elektromos pumpa is jó megoldásnak tűnik. Vagy hát ez inkább együtt.
A manuális fék meg csak a dugattyú áttételezésén múlik. Nm feltétlenül jelenti azt hogy két lábbal kell taposni.
Meg hát akinek ilyen brutál váltója lesz, az tud taposni is.
Vagy valamilyen állítható lesz?
Ettől függetlenül a vákum tartály vagy az elektromos pumpa is jó megoldásnak tűnik. Vagy hát ez inkább együtt.
A manuális fék meg csak a dugattyú áttételezésén múlik. Nm feltétlenül jelenti azt hogy két lábbal kell taposni.
Meg hát akinek ilyen brutál váltója lesz, az tud taposni is.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
Re: Tárcsaméret megválasztása
Lesz benne egy "combination valve kit" amivel be lehet majd lőni hogy hogy fogjanak a fékek.MrMach1 írta:Ráadásul egy ilyen setupnál hogy lehet megmondani hogy milyen főfékhenger kell? És milyen elosztó?
Vagy valamilyen állítható lesz?
Ettől függetlenül a vákum tartály vagy az elektromos pumpa is jó megoldásnak tűnik. Vagy hát ez inkább együtt.
A manuális fék meg csak a dugattyú áttételezésén múlik. Nm feltétlenül jelenti azt hogy két lábbal kell taposni.
Meg hát akinek ilyen brutál váltója lesz, az tud taposni is.
A váltó elvileg nem taposós lesz (remélem) mert hidraulikus lesz nem hagyományos.
Most levelezgetek egy mókussal a Master Power Brakes-től. Ő 1"-os furatú főfékhengert ajánl meg egy vákuum pumpát biztos ami biztos.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Tárcsaméret megválasztása
A tárcsa belső felén lévő fékalaplappal kapcsolatban .
Nem azért kopik gyorsabban a belső betét , mert nem egyformán éri a levegő , hanem mert az 1 dugattyús - úszónyerges - gyári fék , mindig erősaebben hat a dugattyú felöli betétre , mint a rozsdás-fékporos-beverődött csúszó külső betétre .
Más . LEXUS , tudom nem autó , de vajon vezettetek már bármelyik típusából ? Én többet is . Először nem értettem miért nem ég fel a fék , aztán megláttam .
A fékalaplap eleje befelé domborított légbeömlő tölcsér , elején rostéllyal a kavicsok ellen , és szemben az első spoiler által összegyűjtött-bevezetett légcsatornával .
Nem azért kopik gyorsabban a belső betét , mert nem egyformán éri a levegő , hanem mert az 1 dugattyús - úszónyerges - gyári fék , mindig erősaebben hat a dugattyú felöli betétre , mint a rozsdás-fékporos-beverődött csúszó külső betétre .
Más . LEXUS , tudom nem autó , de vajon vezettetek már bármelyik típusából ? Én többet is . Először nem értettem miért nem ég fel a fék , aztán megláttam .
A fékalaplap eleje befelé domborított légbeömlő tölcsér , elején rostéllyal a kavicsok ellen , és szemben az első spoiler által összegyűjtött-bevezetett légcsatornával .
OSZI