Kurgan Motorsports 5.0-ást tesz az 5.0-ás helyére
Kurgan Motorsports egy 2011es Coyote 5,0-ás motort tett az eredeti 5.0-ás helyére. A motor jól befér a sárhányók közé, de a cégnek azért motortartó bakokat, klímát és kormányszervót kellett készítenie.
További infók itt.
Tuning the Fox body...
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tuning the Fox body...
az öregebbik 5.0 motor nem robusztusabb/strapabíróbb blokk mint az új 5.0?
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Tuning the Fox body...
Gyári teljesítménynél vagy ha mindkettő 418 LEs?
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tuning the Fox body...
úgy gondoltam hogy: A régi blokk nem bírja jobban a teljesítmény emelést mint az új? (régi blokk:vastagabb alkatrészek) más hozzá állás tervezéskor
nekem az új motorokkal az az érzésem hogy egyre jobban le vannak spórolva bár lehet tévedek
nekem az új motorokkal az az érzésem hogy egyre jobban le vannak spórolva bár lehet tévedek
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Tuning the Fox body...
Az új motor 418 LEvel jön ki a gyárból, a régi 220 körül volt. Mire azonos teljesítményre érnek, addigra valszeg a régi belét ki kell cserélned...
Mondjuk szvsz nagyon más lehet a karaktere a két motornak. Az új pörgösebb, a régi nyomatékosabb lehet. Azt saccolnám, hogy az új motor azért pár kilóval könnyebb lehet -> jobb lehet vele a póni súlyelosztása.
Mondjuk szvsz nagyon más lehet a karaktere a két motornak. Az új pörgösebb, a régi nyomatékosabb lehet. Azt saccolnám, hogy az új motor azért pár kilóval könnyebb lehet -> jobb lehet vele a póni súlyelosztása.
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: Tuning the Fox body...
Ez tuti így van szerintem is.Könnyebb és pörgősebb. Régi motor meg traktor motor.Strapálhatóbb és puritánabb
Idővel cserélem én is a fejeket Alura meg a szívó részt is.Jobb legyen iciripicirit a súlyelosztás meg ugye némi teljesítmény többlet.Már csak a símaszkot kell felhúznom hogy legyen miből kifizetnem
Idővel cserélem én is a fejeket Alura meg a szívó részt is.Jobb legyen iciripicirit a súlyelosztás meg ugye némi teljesítmény többlet.Már csak a símaszkot kell felhúznom hogy legyen miből kifizetnem
Re: Tuning the Fox body...
Ez disznó
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: