Tuning hengerfej
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Tuning hengerfej
A prolong használt. hibátlanul működik! Az már kérdés, hogy a +60 lóerőhöz "hozzá kell-e igazítani"?
Re: Tuning hengerfej
60-80 lóerő? Lada 1500.
Re: Tuning hengerfej
Vagy Suzuki
Aztán, ha jól sikerül a tuning, már csak egy radar detektor kell, hogy ne fizessem ki a felújítás dupláját
Re: Tuning hengerfej
Még egy fontos kérdés: ha már meglesz a + 60-80 lóerő, milyen fék tuning kellene, hogy meg is álljon. 17-es kerék van rajta, így elég nagy tárcsa aláfér. (csakhogy ne úgy álljak meg, mint egy lada)
Re: Tuning hengerfej
Fék tuning? Ez kell neked:
Első Cobra fék szet
Plusz fémszövésű fékcsövek mindenhova, azt ennyi.
Ha többet akarsz beleölni, akkor az első kit van 4dugós Brembo nyergekkell, de az olyan 1200 dodo.... itthon egy használt első 4dugós féknyereg szet olyan 100-160ezer... ha van.
Nah, ez az Brembo big brake kit
Első Cobra fék szet
Plusz fémszövésű fékcsövek mindenhova, azt ennyi.
Ha többet akarsz beleölni, akkor az első kit van 4dugós Brembo nyergekkell, de az olyan 1200 dodo.... itthon egy használt első 4dugós féknyereg szet olyan 100-160ezer... ha van.
Nah, ez az Brembo big brake kit
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Re: Tuning hengerfej
Koszi!
A cobra jónak néz ki. A bremboba valszeg akkor lenne érdemes fektetni ha nem +60,70 hanem +200 lóerőt szeretnek
A cobra jónak néz ki. A bremboba valszeg akkor lenne érdemes fektetni ha nem +60,70 hanem +200 lóerőt szeretnek
Re: Tuning hengerfej
Akkor ha elkezded, rögtön a fékkel - esetleg futómővel is - érdemes kezdeni.
Aztán kipu. Nem kell megőrülni! 60-65 mm elég oldalanként, de akkor egységessen. Sehol se legyen kisebb. Ha pedig túl nagy az átmérő akkor nyomatékot bukhatsz. Jöhet rá egy tuti leömlő.
Pl. egy K&N betétszűrő elég lesz kezdetnek + egy 65mm-es folytószelep és egy hasonló átmérőjű MAF szenzor. A gyújtással elmehetsz egészen 12-13fokig, ha ott még nem csörög be, akkor fokonként mehetsz feljebb.
Ez 20-35 ló körül dob, a tuning cuccok minőségétől függően. Kezdetnek nem rossz szerintem, ráadásul egy komolyabb tuningnak jó alapja.
No és még nem is kell bankot rabolni hozzá.
Aztán kipu. Nem kell megőrülni! 60-65 mm elég oldalanként, de akkor egységessen. Sehol se legyen kisebb. Ha pedig túl nagy az átmérő akkor nyomatékot bukhatsz. Jöhet rá egy tuti leömlő.
Pl. egy K&N betétszűrő elég lesz kezdetnek + egy 65mm-es folytószelep és egy hasonló átmérőjű MAF szenzor. A gyújtással elmehetsz egészen 12-13fokig, ha ott még nem csörög be, akkor fokonként mehetsz feljebb.
Ez 20-35 ló körül dob, a tuning cuccok minőségétől függően. Kezdetnek nem rossz szerintem, ráadásul egy komolyabb tuningnak jó alapja.
No és még nem is kell bankot rabolni hozzá.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
Re: Tuning hengerfej
KÖszönöm!!!!
Re: Tuning hengerfej
Most olvasgattam némi szakirodalmat és ott az első lépések között hozták a hengerfejcserét a tuning útján. Ahány konyha annyiféleképpen főznek.
Van is a V8-on egy jó ajánlat: http://v8cars.hu/hirdetes.php?hirdeto=505" onclick="window.open(this.href);return false;
Ezt a hengerfejet mint jó tuningalapot emlegetik.
De önmagában nem sokat ér. Kell hozzá kipuffogó oldal, szívó oldal és üzemanyagellátás is!
Van is a V8-on egy jó ajánlat: http://v8cars.hu/hirdetes.php?hirdeto=505" onclick="window.open(this.href);return false;
Ezt a hengerfejet mint jó tuningalapot emlegetik.
De önmagában nem sokat ér. Kell hozzá kipuffogó oldal, szívó oldal és üzemanyagellátás is!
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
Re: Tuning hengerfej
Köszi!!!!
Re: Tuning hengerfej
A "tuning" legegyszerűbb formája, ha az ember olyan országban tankol, ahol üzemanyagot adnak a kutakon.
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
Re: Tuning hengerfej
Sajnos, mire oda-vissza megyek pont el is fogyasztja.
Nálunk rossz, de legalább drága. Még jó, hogy nem dízel Mustangjaink vannak, tankolhatnánk 400 felett...
Nálunk rossz, de legalább drága. Még jó, hogy nem dízel Mustangjaink vannak, tankolhatnánk 400 felett...
Re: Tuning hengerfej
Sziasztok!
Hát, nekikezdtünk. Pontosabban Oszi kezdett neki, motor ki, előre új fékrendszer, hátsó tárcsa felszabályozása, bemaratása. Ford-Racing hengerfejek, Ford-Racing veztengely és kap új csapágyakat, gyűrűket, szóval, lesz egy új motorom+Oszi javaslatára kerül alá a kasztni merevségét jelentősen javító merevítő.
Szóval, egy erős, jól vezethető, jól megálló gépem lesz hamarosan.
Hát, nekikezdtünk. Pontosabban Oszi kezdett neki, motor ki, előre új fékrendszer, hátsó tárcsa felszabályozása, bemaratása. Ford-Racing hengerfejek, Ford-Racing veztengely és kap új csapágyakat, gyűrűket, szóval, lesz egy új motorom+Oszi javaslatára kerül alá a kasztni merevségét jelentősen javító merevítő.
Szóval, egy erős, jól vezethető, jól megálló gépem lesz hamarosan.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Tuning hengerfej
Mér nem nyitsz a pónidnak egy topikot?