Nekem pont az tetszik ebben az autóban, hogy ha leveszed a csíkokat róla, akkor van egy sleeper-ed..TomiTomi írta:Nem csúnya, biztos jól is megy, de formatervezésileg hiányzik nekem a 300C/Magnum (Ford Interceptor tanulmány) amerikaiassága.
2007- Ford Falcon
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
2007- Ford Falcon MkII - ahogy a Ford megálmodta
2007 Ford Falcon MkII
Anno a MadMax-ben híressé vált Falcon modellek 2007-es gyári kivitelével fglalkozunk ebbe a topicban. A gyár három féle kialakításban álmodta meg a modellt. Az alap a négyajtós szedán, aztán a kombi és a nagy tengeren túl oly népszerű Ute (pick up) formában. Itt most az első két változattal foglalkozunk. A típust sokféle felszereltségi csoportban árulják, de a kombikat, csak az első kettőben (pedig milyen jó lenne egy izom kombi):
Falcon XT (kombi is)
Ára:
- $34.990,
- $37.720 kombi
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm
- E-Gas I6 motor (LPG-re alkalmas) - opcionális (kombi)
A váltó:
- öt sebességees kézi váltó (kombi)
- négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel és stabilizáló programmal (DSC) - opcionális (kombi)
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel és stabilizáló programmal (DSC)
Alap felszerreltség:
- ABS,
- fékerő szabályozó (EBD),
- független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- CD 100 watt teljesítménnyel és hozzá LCD kijelző,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl,
- első elektromos ablakemelők,
- légkondicionálló
Falcon Futura (kombi is)
Ára:
- $39.290,
- $41.375 kombi
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm
- E-Gas I6 motor (LPG-re alkalmas) - opcionális (kombi)
Váltó:
- négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel - (kombi)
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD),
- független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- CD 100 watt teljesítménnyel és hozzá LCD kijelző,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl és oldalt,
- első és hátsó elektromos ablak emelők,
- légkondicionálló,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- 16"-os könnyűfém felnik
- színre fújt tükör házak,
- szervos pedálok
Falcon XR6Ára:
- $37.990
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm
Váltó:
- hat sebességes kézi vagy négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel,
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD),
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- CD 100 watt teljesítménnyel és hozzá LCD kijelző,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl és oldalt,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- légkondicionálló,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- 17"-os XR könnyűfém felnik,
- színre fújt tükör házak,
- szervos pedálok
- oldalszoknyák, első, hátsó kötények és hátsó szárny,
- bőrkormánykerék,
- könnyűfém pedál takarók,
- XR békaformájú lámpák
opcionális:
- bőrbelső,
- a ZF váltó választása esetén adják még a 18"-os XR felniket, kétoldali légkondit nagy kijelzővel, 6 db-os CD-t 150 wattos rendszerrel és 150 watt-os sub- woofer-rel.
Falcon XR6 Turbo
- $42.990,
A motor:
- sor6 "Barra 245 T", 4.0L DOHC, 330 LE, 480 Nm
Váltó:
- hat sebességes kézi vagy négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel,
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD), erősített fék,
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- 6 db-os CD-t 150 wattos rendszerrel és 150 watt-os sub- woofer-rel,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- kétoldali légkondicionálló nagy méretű kijelzővel,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- 18"-os könnyűfém felnik,
- színre fújt tükör házak,
- szervos pedálok,
- oldalszoknyák, első, hátsó kötények és hátsó szárny,
- bőrkormánykerék,
- könnyűfém pedál takarók,
- XR békaformájú lámpák
- Turbo csomag0
- sperr diffi
opcionális:
- XR sport bőrbelső,
- a ZF váltó
- oldal légzsák
Falcon XR8
- $43.990
A motor:
-V8 "Boss 260", 5.4L DOHC, 32 szelepes, 350 LE, 500 Nm
Váltó:
- hat sebességes kézi vagy négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel,
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD), erősített fék
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- 6 db-os CD-t 150 wattos rendszerrel és 150 watt-os sub- woofer-rel,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- kétoldali légkondicionálló nagy méretű kijelzővel,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- 18"-os könnyűfém felnik,
- színre fújt tükör házak,
- szervos pedálok,
- oldalszoknyák, első, hátsó kötények és hátsó szárny,
- bőrkormánykerék,
- könnyűfém pedál takarók,
- XR békaformájú lámpák
- sperr diffi
opcionális:
- XR sport bőrbelső,
- a ZF váltó
- oldal légzsák
Fairmont
- $43.195
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm,
- E-Gas I6 motor (LPG-re alkalmas)
Váltó:
- négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel,
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD)
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- 6 db-os CD-tl,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl és oldalt,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- kétoldali légkondicionálló nagy méretű kijelzővel,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- színre fújt tükör házak,
- 6 irányba állítható vezetőülés,
- krómkeretes lámpák,
- króm hűtőrács
opcionális:
- sportos független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- a ZF váltó,
- DVD navigációs rendszer,
- szervos pedálok
Fairmount GHIA
- $46.495
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm,
Váltó:
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD)
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- 6 db-os CD-t 150 wattos rendszerrel és 150 watt-os sub- woofer-rel,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl és oldalt,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- kétoldali légkondicionálló nagy méretű kijelzővel,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- színre fújt tükör házak,
- bőrbelső,
- bőrkonrmány,
- fényes fekete bukolatok,
- 17"-os könnyűfém felnik,
- XR stílusú oldalszoknyák és hátsó lökhárító
- 8 irányba állítható vezetőülés, teljes körű memóriával(ülés, tükrök, ..)
- krómkeretes lámpák
- sötétített első lámpák,
- króm kipufogóvég,
- GHIA csomag
opcionális:
- csomagtartóra szárny,
- DVD navigációs rendszer
Anno a MadMax-ben híressé vált Falcon modellek 2007-es gyári kivitelével fglalkozunk ebbe a topicban. A gyár három féle kialakításban álmodta meg a modellt. Az alap a négyajtós szedán, aztán a kombi és a nagy tengeren túl oly népszerű Ute (pick up) formában. Itt most az első két változattal foglalkozunk. A típust sokféle felszereltségi csoportban árulják, de a kombikat, csak az első kettőben (pedig milyen jó lenne egy izom kombi):
Falcon XT (kombi is)
Ára:
- $34.990,
- $37.720 kombi
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm
- E-Gas I6 motor (LPG-re alkalmas) - opcionális (kombi)
A váltó:
- öt sebességees kézi váltó (kombi)
- négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel és stabilizáló programmal (DSC) - opcionális (kombi)
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel és stabilizáló programmal (DSC)
Alap felszerreltség:
- ABS,
- fékerő szabályozó (EBD),
- független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- CD 100 watt teljesítménnyel és hozzá LCD kijelző,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl,
- első elektromos ablakemelők,
- légkondicionálló
Falcon Futura (kombi is)
Ára:
- $39.290,
- $41.375 kombi
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm
- E-Gas I6 motor (LPG-re alkalmas) - opcionális (kombi)
Váltó:
- négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel - (kombi)
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD),
- független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- CD 100 watt teljesítménnyel és hozzá LCD kijelző,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl és oldalt,
- első és hátsó elektromos ablak emelők,
- légkondicionálló,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- 16"-os könnyűfém felnik
- színre fújt tükör házak,
- szervos pedálok
Falcon XR6Ára:
- $37.990
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm
Váltó:
- hat sebességes kézi vagy négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel,
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD),
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- CD 100 watt teljesítménnyel és hozzá LCD kijelző,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl és oldalt,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- légkondicionálló,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- 17"-os XR könnyűfém felnik,
- színre fújt tükör házak,
- szervos pedálok
- oldalszoknyák, első, hátsó kötények és hátsó szárny,
- bőrkormánykerék,
- könnyűfém pedál takarók,
- XR békaformájú lámpák
opcionális:
- bőrbelső,
- a ZF váltó választása esetén adják még a 18"-os XR felniket, kétoldali légkondit nagy kijelzővel, 6 db-os CD-t 150 wattos rendszerrel és 150 watt-os sub- woofer-rel.
Falcon XR6 Turbo
- $42.990,
A motor:
- sor6 "Barra 245 T", 4.0L DOHC, 330 LE, 480 Nm
Váltó:
- hat sebességes kézi vagy négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel,
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD), erősített fék,
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- 6 db-os CD-t 150 wattos rendszerrel és 150 watt-os sub- woofer-rel,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- kétoldali légkondicionálló nagy méretű kijelzővel,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- 18"-os könnyűfém felnik,
- színre fújt tükör házak,
- szervos pedálok,
- oldalszoknyák, első, hátsó kötények és hátsó szárny,
- bőrkormánykerék,
- könnyűfém pedál takarók,
- XR békaformájú lámpák
- Turbo csomag0
- sperr diffi
opcionális:
- XR sport bőrbelső,
- a ZF váltó
- oldal légzsák
Falcon XR8
- $43.990
A motor:
-V8 "Boss 260", 5.4L DOHC, 32 szelepes, 350 LE, 500 Nm
Váltó:
- hat sebességes kézi vagy négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel,
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD), erősített fék
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- 6 db-os CD-t 150 wattos rendszerrel és 150 watt-os sub- woofer-rel,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- kétoldali légkondicionálló nagy méretű kijelzővel,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- 18"-os könnyűfém felnik,
- színre fújt tükör házak,
- szervos pedálok,
- oldalszoknyák, első, hátsó kötények és hátsó szárny,
- bőrkormánykerék,
- könnyűfém pedál takarók,
- XR békaformájú lámpák
- sperr diffi
opcionális:
- XR sport bőrbelső,
- a ZF váltó
- oldal légzsák
Fairmont
- $43.195
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm,
- E-Gas I6 motor (LPG-re alkalmas)
Váltó:
- négy sebességes automataváltó szekvencionális lehetőséggel,
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel - opcionális
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD)
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- 6 db-os CD-tl,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl és oldalt,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- kétoldali légkondicionálló nagy méretű kijelzővel,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- színre fújt tükör házak,
- 6 irányba állítható vezetőülés,
- krómkeretes lámpák,
- króm hűtőrács
opcionális:
- sportos független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- a ZF váltó,
- DVD navigációs rendszer,
- szervos pedálok
Fairmount GHIA
- $46.495
A motor:
- sor6 "Barra 190", 4.0L DOHC, 255 LE, 383 Nm,
Váltó:
- hatsebességes ZF automataváltó szekvencionális lehetőséggel
Alap felszerreltség:
- ABS, fékerő szabályozó (EBD)
- szabályozható független hátsó kerékfelfüggesztés (IRS),
- 6 db-os CD-t 150 wattos rendszerrel és 150 watt-os sub- woofer-rel,
- kormányról vezérelhető sebesség tartó automatika,
- légzsákok elöl és oldalt,
- első és hátsó elektromos ablakemelők,
- kétoldali légkondicionálló nagy méretű kijelzővel,
- stabilizáló programmal (DSC),
- tolatás érzékelő,
- színre fújt tükör házak,
- bőrbelső,
- bőrkonrmány,
- fényes fekete bukolatok,
- 17"-os könnyűfém felnik,
- XR stílusú oldalszoknyák és hátsó lökhárító
- 8 irányba állítható vezetőülés, teljes körű memóriával(ülés, tükrök, ..)
- krómkeretes lámpák
- sötétített első lámpák,
- króm kipufogóvég,
- GHIA csomag
opcionális:
- csomagtartóra szárny,
- DVD navigációs rendszer
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.05.15 10:47-kor.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22159
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyfelbontású képek a serious wheelsnél.
2007- Ford Falcon FPV BF MkII F6 Typhoo
Kedves olvasók, itt van végre egy újabb fejezet az FPV alkotásaiból . Igen már a címben is jól látható, hogy nem V8-as gépről beszélünk, de azért megvan az erő, erről az Auszik mindig gondoskodnak!
2007 Ford Falcon FPV BF MkII F6 Typhoon
Akkor csapjunk a lovak közé és nézzük ezt az autót. Adott a Fordnak egy egsézen szép motorja, de nem volt elég ennek a cégnek és úgy döntöttek leveszik a gyári turbót és tettek rá egy kicsit alakított másikat. Azért ennél ez egy picit bonyolultabb, de most nem merülünk el ennek a részleteiben, elég annyi, hogy a hihetetlenül sok nyomaték szinte a teljes fordulatszám tartományban a rendelkezésre áll. A turbo életét könnyíti meg a megnövelt hűtés és átalakított vezérlés. Végre egy autó amiben él egy dupla Ram Air rendszer, aminek segítségével az autó turboja a normál gyári XR6 Falcon-nál 50%-al többet teljesít.
Az autó alap váltója egy T56 hatsebességes kéziváltó. Ezzel a megoldással a vezető tökéletesen a kezében tartja az autó erejét, csak győzzön vele garázdálkodni Akinek ez a megoldás nem tetszik, az opcionálisan 8de nem felárért) hozzájuthat a németek által gyártott ZF hatsebességes automataváltóhoz, amely szekvencionális váltóként is használható. Én bizto ezt választanám, mert ha az ember párjja megy el az autóval a közértbe, akkor simán automataként használja, ha pedig elmegyünk a hétvégén a hegyekbe szerpentinezni,m akkor kéziként lehet vele élvezkedni. Természetesen megerősítették az autó differenciálművét és a hidat tartó elemeket is, hogy biztonságosan lehessen az 550 Nm-t az útra ereszteni.
Természetesen az autó külsejét is átdolgozták a motoron végzett alakítások mellett. Megkapta az FPV cég hátsó spojlerét is. Az autóhoz járnak az F6 19"-os könnyűfémfelnik. A legfontosabb alakítás, mielött másba kzdenénk, az amit általában a házi cégek elfleejtenek: a fék. Jelen esetben elöl Brembo négykarmos rendszerre cserélték a gyárit és hátul megtartották a gyári kivitelt. Akinek ez nem elég, az rendelhet előre hatkarmo, hátra négykarmos Brembo fékeket.
Belsejéről érdekes dolgokat írnak. Ők azt mondják az autó belsejében nem kellett az európai fertőzésű korlátokat betartaniuk, így bekerült az autóba egy új tervezésű sportülés, lecserélték a kormányt, széria lett a sebesség tartó automatika. Az ezüst szín megjeleneik az autó külső és belső világában. A biztonság érdekében megerősítették a futómű merevítéseket és elöl és oldalt légzsákot kaptak az elöl ülők. A bőr belső rendelhető az autóhoz
Kétoldali klímával teszik kényelmesebbé az utazást, melyhez egy jó minőségű hangrendszert is szereltek. Középen TFT kijelző fedélzeti számítógéppel, a fölé olajnyomás és turbokijelző került. Természetesen, mint minden FPV autón ezekben is a középkonzolra került az számozása az autónak.
A Control Inc. cég is hozzá segítette az FPV-t az autó megalkotásához. Ők alkották meg az erősített futóművet, a hátsó független kerékfelfüggesztést, a nyomaték érzékeny sperr-t. Így az autóval könnyebb fordulni is (főleg állóh elyzetből szinte egy helyben ) .
A motor adatai:
-sor6 "Ford 270 Turbo", 4,0 L 24 szelep, 360 LE, 550 Nm (2000-4250 rpm között!!!!)
2007 Ford Falcon FPV BF MkII F6 Typhoon
Akkor csapjunk a lovak közé és nézzük ezt az autót. Adott a Fordnak egy egsézen szép motorja, de nem volt elég ennek a cégnek és úgy döntöttek leveszik a gyári turbót és tettek rá egy kicsit alakított másikat. Azért ennél ez egy picit bonyolultabb, de most nem merülünk el ennek a részleteiben, elég annyi, hogy a hihetetlenül sok nyomaték szinte a teljes fordulatszám tartományban a rendelkezésre áll. A turbo életét könnyíti meg a megnövelt hűtés és átalakított vezérlés. Végre egy autó amiben él egy dupla Ram Air rendszer, aminek segítségével az autó turboja a normál gyári XR6 Falcon-nál 50%-al többet teljesít.
Az autó alap váltója egy T56 hatsebességes kéziváltó. Ezzel a megoldással a vezető tökéletesen a kezében tartja az autó erejét, csak győzzön vele garázdálkodni Akinek ez a megoldás nem tetszik, az opcionálisan 8de nem felárért) hozzájuthat a németek által gyártott ZF hatsebességes automataváltóhoz, amely szekvencionális váltóként is használható. Én bizto ezt választanám, mert ha az ember párjja megy el az autóval a közértbe, akkor simán automataként használja, ha pedig elmegyünk a hétvégén a hegyekbe szerpentinezni,m akkor kéziként lehet vele élvezkedni. Természetesen megerősítették az autó differenciálművét és a hidat tartó elemeket is, hogy biztonságosan lehessen az 550 Nm-t az útra ereszteni.
Természetesen az autó külsejét is átdolgozták a motoron végzett alakítások mellett. Megkapta az FPV cég hátsó spojlerét is. Az autóhoz járnak az F6 19"-os könnyűfémfelnik. A legfontosabb alakítás, mielött másba kzdenénk, az amit általában a házi cégek elfleejtenek: a fék. Jelen esetben elöl Brembo négykarmos rendszerre cserélték a gyárit és hátul megtartották a gyári kivitelt. Akinek ez nem elég, az rendelhet előre hatkarmo, hátra négykarmos Brembo fékeket.
Belsejéről érdekes dolgokat írnak. Ők azt mondják az autó belsejében nem kellett az európai fertőzésű korlátokat betartaniuk, így bekerült az autóba egy új tervezésű sportülés, lecserélték a kormányt, széria lett a sebesség tartó automatika. Az ezüst szín megjeleneik az autó külső és belső világában. A biztonság érdekében megerősítették a futómű merevítéseket és elöl és oldalt légzsákot kaptak az elöl ülők. A bőr belső rendelhető az autóhoz
Kétoldali klímával teszik kényelmesebbé az utazást, melyhez egy jó minőségű hangrendszert is szereltek. Középen TFT kijelző fedélzeti számítógéppel, a fölé olajnyomás és turbokijelző került. Természetesen, mint minden FPV autón ezekben is a középkonzolra került az számozása az autónak.
A Control Inc. cég is hozzá segítette az FPV-t az autó megalkotásához. Ők alkották meg az erősített futóművet, a hátsó független kerékfelfüggesztést, a nyomaték érzékeny sperr-t. Így az autóval könnyebb fordulni is (főleg állóh elyzetből szinte egy helyben ) .
A motor adatai:
-sor6 "Ford 270 Turbo", 4,0 L 24 szelep, 360 LE, 550 Nm (2000-4250 rpm között!!!!)
2007 Ford Falcon FPV F6 R Spec Typhoon - kis szériás erőmű
Ha már élveztük a hat hengereseket, folytassuk a sort egy limitált szériás kiadással. Ez az autó a normál Typhoon egy kis szériában készített speciális változata.
2007 Ford Falcon FPV F6 R Spec Typhoon
Kezdjük az alaptörténetnél: 2006-ban a Motor Magazine's Australien újság a Performance kategóriában az év autójának válaszotta a Ford Falcon PFV Typhoon autóját. Erre emlékeznek most egy 300 db-os kis szériás külön kiadással.
Az autóban maradt a 4,0L-es 24 szelepes motor, egy Garret GT3540 Turbo-val. Ezt az összeállítást megtámogatták még egy alumínium air-ti-air intercollerrel. Még mindig a hatsebességes kézi az alap, de felár nélkül választható a ZF6 szekvencionális váltó is LSD-vel. Alap a szokásos négykarmos Brembo fék vagy az opcionálisan rendelhető elöl hat karmos, hátul négy karmos megoldás.
Amiben eltér:
- még erősebb futómű, a jobb kanyarodás érdekében,
- bőrülések szériában,
- MP3 csatlakozási lehetőség
- R Spec tábla.
2007 Ford Falcon FPV F6 R Spec Typhoon
Kezdjük az alaptörténetnél: 2006-ban a Motor Magazine's Australien újság a Performance kategóriában az év autójának válaszotta a Ford Falcon PFV Typhoon autóját. Erre emlékeznek most egy 300 db-os kis szériás külön kiadással.
Az autóban maradt a 4,0L-es 24 szelepes motor, egy Garret GT3540 Turbo-val. Ezt az összeállítást megtámogatták még egy alumínium air-ti-air intercollerrel. Még mindig a hatsebességes kézi az alap, de felár nélkül választható a ZF6 szekvencionális váltó is LSD-vel. Alap a szokásos négykarmos Brembo fék vagy az opcionálisan rendelhető elöl hat karmos, hátul négy karmos megoldás.
Amiben eltér:
- még erősebb futómű, a jobb kanyarodás érdekében,
- bőrülések szériában,
- MP3 csatlakozási lehetőség
- R Spec tábla.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2007.10.19 15:52-kor.
én még mindig kissé bizonytalan vagyok... valszeg jobban eltalált "szárnnyal" is meg lehettt volna oldani... ez olyan mintha a lekapták volna a egy Kárhogysztájlingos autóról, és felszegecselték volna rá...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
hm, hát neked nem jön be, de ez a gép arról szól, hogy mindneki lássa: az FPV csúcs gépe, ami képes arra 4 ajtósban, hogy lenyomja az útról a 4 ajtós gépeket, miközben 40-el gurulnak vele a 50-60 közötti tulajok, akik megengedhetik maguknak...StangMan írta:én még mindig kissé bizonytalan vagyok... valszeg jobban eltalált "szárnnyal" is meg lehettt volna oldani...
khm...nem egy gusztustalan es otromba nagy szarnytol lesz valami sportos es feltuno... foleg ha amugy is az
mármint sportos és feltünő...
mármint sportos és feltünő...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: