2010-2014 Ford Mustang V6
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: 2010- Ford Mustang V6
A dógozóó nép "pony car"-ja a mindennapi használhatóság jegyében...
Háááát, igen...
Háááát, igen...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Re: 2010- Ford Mustang V6
Én szó nélkül a Mustangot vagy a Camarot választanám. A két "sablon kocsi" nem érdekelne
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010- Ford Mustang V6
Borla kipufogó a 2011es-2012es Mustang V6-oson
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010- Ford Mustang V6
A V6os gyárilag 180 km/h-nál leszabályoz. Ez történhet, ha valaki kiszedi a leszabályozást és sokkal gyorsabban megy:
Re: 2010- Ford Mustang V6
Azért szomorú dolog, hogy 180-nál leszabályoz egy 305 lóerős autó és 2 literes dízel mondeók vidáman előzhetnek az autópályán. Az még szomorúbb, hogy egy kis meghajtástól tönkre megy. Ezért vesznek sokan inkább japán autót Amerikában is.
Re: 2010- Ford Mustang V6
Gyönyörű! Ha lesz új Mustangom (is) biztos, hogy cabrio lesz.
Re: 2010- Ford Mustang V6
És biztos, hogy 5.0, nehogy leelőzzenek a Mondeók.
Re: 2010- Ford Mustang V6
Gondolom ezt is úgy kell, ahogy Luke Skywalker annak idején (illetve majd egyszer) kivette (kiveszi) a pöcköt az R2-esbőlTomiTomi írta:.....ha valaki kiszedi a leszabályozást.....
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
Re: 2010- Ford Mustang V6
Az meg végképp a legszomorúbb, amikor hallod, hogy megjön a hangja a kardán-keresztnek, ez a sügér meg csak nyomja tovább. Mindent el lehet törni, még a törhetetlent is.GTPeti írta:........Az még szomorúbb, hogy egy kis meghajtástól tönkre megy. Ezért vesznek sokan inkább japán autót Amerikában is.
Tegnap meg vezettem egy ilyen japánatót. Ezt a Camry nevű förmedvényt. Ráadásul még hybrid is volt. Én nem értek hozzá, ez volt az első H amit vezettem, de ijesztő volt, hogy amikor a fékre lépek, nem történik a világon semmi. Majd amikor a számítógép úgy dönt, hogy átkapcsolja a hajtó motort fékező üzemmódba, akkor majd kiestem a szélvédőn a lassulástól, de addig legalább egy másodpercig semmi nem történt. Sem motorféket, sem normál lassulást nem tapasztaltam.
Úgyhogy eleinte az autó elejéért aggódtam, és kezdtem hatalmas követési távolságokat tartani, majd utána az autó hátulja miatt aggódtam, mert olyan intenzívet fékez, hogy az durva, nálam ez már vészfékezésnek számítana.
Ha minden hybrid így viselkedik, nekem egy se kell.....
Re: 2010- Ford Mustang V6
Nyilván ebben a helyzetben benne volt a vezető hülyesége is. De attól még nem mehetne szét...
A Hybrid technológia sajnos nagyon kiforratlan, de egy hagyományos motorú japán autó, mondjuk egy accord biztosan nem adná fel
A Hybrid technológia sajnos nagyon kiforratlan, de egy hagyományos motorú japán autó, mondjuk egy accord biztosan nem adná fel
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010- Ford Mustang V6
Nem véletlenül szabályozták le a gyárban a V6ost 180nál.
A hibrid itt nagyon OFF, de akkor sem nevezném csak így egyszerűen kiforratlannak.
A hibrid itt nagyon OFF, de akkor sem nevezném csak így egyszerűen kiforratlannak.