Nagyon szépen alakul!
1970 MUSTANG "BOSS 302" felújítása
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Nagyon szépen alakul!
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Az a fekete rácsos mintás az milyen zajlap? Milyen megfontolásból került "Dyna" csak a kardánalagútra a tűzfalfoz meg kicsi a tetőhöz?
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
A fényesen vékony alumínium lemez van , amitől hőtükörként is használható.
A tetőről bizopnyítottan (többször használtam már) nam esik le , hő-hangszigetel , és fittyet hány a napsütésre.
A kardánalagútban fut a dupla kipufogó , így kevésbé melegít a szőnyeg nyáron .
A tűzfalat a kipufogófonat és a motor-váltó , melege-hangja miatt , meg mert az itthon kapható 50x50-es alumíniumos zajlapon olyan vastag és rideg az alu, hogy a tagolt-zegzugusságára nem lehet rányújtani szakadásmentesen .
És azért nem az egész , mert qrva drága. ( amúgy sokkal puhább-képlékenyebb , és gépházfedél belső oldalán , percekig ellenállt a légszűrő nélkül lángoló karburátornak , még egy apró hólyag sem lett a fényezésen .)
Bár az új fenéklemezen epoxi műgyanta bevonatra fújtam a kaucsuk gumi rücsit , és erre az edzős fekete záró festéket , a lapok illesztését még fekete kasznitömítővel is kihúztam . 32 kiló plussz , az idő ellen , majd a motrjánál ezt a "túlsúlyt" , vissza kompenzálom .
Aki teheti , inkább nyáron zajlapozzon , akkor lágyabb , nekem a hőlégfújó is kevés volt , gázlámpával lágyítottam a szívét . ( ez persze benne kuporogva mókás ) Viszont ettől marad autópályán is beszélgetős .
A tetőről bizopnyítottan (többször használtam már) nam esik le , hő-hangszigetel , és fittyet hány a napsütésre.
A kardánalagútban fut a dupla kipufogó , így kevésbé melegít a szőnyeg nyáron .
A tűzfalat a kipufogófonat és a motor-váltó , melege-hangja miatt , meg mert az itthon kapható 50x50-es alumíniumos zajlapon olyan vastag és rideg az alu, hogy a tagolt-zegzugusságára nem lehet rányújtani szakadásmentesen .
És azért nem az egész , mert qrva drága. ( amúgy sokkal puhább-képlékenyebb , és gépházfedél belső oldalán , percekig ellenállt a légszűrő nélkül lángoló karburátornak , még egy apró hólyag sem lett a fényezésen .)
Bár az új fenéklemezen epoxi műgyanta bevonatra fújtam a kaucsuk gumi rücsit , és erre az edzős fekete záró festéket , a lapok illesztését még fekete kasznitömítővel is kihúztam . 32 kiló plussz , az idő ellen , majd a motrjánál ezt a "túlsúlyt" , vissza kompenzálom .
Aki teheti , inkább nyáron zajlapozzon , akkor lágyabb , nekem a hőlégfújó is kevés volt , gázlámpával lágyítottam a szívét . ( ez persze benne kuporogva mókás ) Viszont ettől marad autópályán is beszélgetős .
OSZI
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Remekül alakul 
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
naygon jol nez ki , eloben lattam , meg sokkal szebb mint a kepeken .
nagy gratula oszi
nagy gratula oszi
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
A jobbos ajtón már cseréltek korábbaN KOMPLETT BORÍTÁST ,csak kár hogy
tiszta rozsda-homok-szir-szar volt , pedig amúgy hibátlan .

Az üveg hátulján lévő gumi fém sínje , beesett az ajtóba , majd az utána
sikertelenül felragasztott új is követte . Biztos kedves hagokat adott volna fékre-gázra-kanyarodásra.

Jó kis móka az ajtót belülről felcsiszolni , mivel nem lehet kifordítani mint egy zoknit .

Az alapozót sem könnyű belülre fújni .
Viszont az amerikából-jöttem zajlap , láss csodát , pont ajtónyi .


tiszta rozsda-homok-szir-szar volt , pedig amúgy hibátlan .

Az üveg hátulján lévő gumi fém sínje , beesett az ajtóba , majd az utána
sikertelenül felragasztott új is követte . Biztos kedves hagokat adott volna fékre-gázra-kanyarodásra.

Jó kis móka az ajtót belülről felcsiszolni , mivel nem lehet kifordítani mint egy zoknit .

Az alapozót sem könnyű belülre fújni .
Viszont az amerikából-jöttem zajlap , láss csodát , pont ajtónyi .


OSZI
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Hogy a kipufogó végeket majd ne keljen alacsonyan "alálógatni " , a gyári lapos
téglalap formának csináltunk helyet .

téglalap formának csináltunk helyet .

OSZI
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Újból
Milyen lesz a motor?
Milyen lesz a motor?
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
A MOTOR , eredeti 60.000 mérföldes , és " NAGYON ERŐS " .
A végére hagytuk , ( nem a szétszedését , ) a mi lesz vele kérdést ,
hogy az összes többi javítás költségei , már biztos ne változzanak ,
és így a motorra fordítható összeg ezeknek tükrében dőljön el .
Mivel a többszörösét csináltuk annak mint ami tervben volt ,
sajna a "tróger" kitt elúszott a sok egyéb , de sorrendileg - logikailag ,
előbbre való dolgok miatt .
A MOTOR :
Alapméretes ugyan , de csak a 4. túlméretet adja ki ! Eladása előtti "ráncfelvarrás" gyanánt , hengerfej leszedés nélkül cseréltek rajta szelepszár simmeringeket , hogy ne füstölje az olajat , és raktak új
vezérmű láncot , hogy némi erő legyen benne . Amúgy full csapágyas
az olajteknő alja , fél centi vastagon olajiszap és koksz .
ERRE AZT ÍRTÁK , NAGYON JÓ KONDÍCIÓJÚ . . .




A végére hagytuk , ( nem a szétszedését , ) a mi lesz vele kérdést ,
hogy az összes többi javítás költségei , már biztos ne változzanak ,
és így a motorra fordítható összeg ezeknek tükrében dőljön el .
Mivel a többszörösét csináltuk annak mint ami tervben volt ,
sajna a "tróger" kitt elúszott a sok egyéb , de sorrendileg - logikailag ,
előbbre való dolgok miatt .
A MOTOR :
Alapméretes ugyan , de csak a 4. túlméretet adja ki ! Eladása előtti "ráncfelvarrás" gyanánt , hengerfej leszedés nélkül cseréltek rajta szelepszár simmeringeket , hogy ne füstölje az olajat , és raktak új
vezérmű láncot , hogy némi erő legyen benne . Amúgy full csapágyas
az olajteknő alja , fél centi vastagon olajiszap és koksz .
ERRE AZT ÍRTÁK , NAGYON JÓ KONDÍCIÓJÚ . . .




OSZI
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Olyan csúny , hogy nem is akar megjelenni .
Végül marad 302-es , nem lesz löket módosított , de azért kap új hengerfejeket
, teflonos flat top dugókat és egyéb nem (OT) publikus jóságokat , hogy azért
a végére mégiscsak BOSS - lehessen .
Amúgy kedden megy a fényezőhöz , így hogy ne legyek szomorú Nélküle , befejezem addig a 69 - est .

Végül marad 302-es , nem lesz löket módosított , de azért kap új hengerfejeket
, teflonos flat top dugókat és egyéb nem (OT) publikus jóságokat , hogy azért
a végére mégiscsak BOSS - lehessen .
Amúgy kedden megy a fényezőhöz , így hogy ne legyek szomorú Nélküle , befejezem addig a 69 - est .

OSZI
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Cleveland hengerfejeket neki hogy mégiscsak BOSS legyen 
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Alakul a gép. Még meg van a szelep himba szettem szelep rugókkal nem érdekel esetleg? Hogy szebb legyen.oszi írta:Olyan csúny , hogy nem is akar megjelenni .
Végül marad 302-es , nem lesz löket módosított , de azért kap új hengerfejeket
, teflonos flat top dugókat és egyéb nem (OT) publikus jóságokat , hogy azért
a végére mégiscsak BOSS - lehessen .
Amúgy kedden megy a fényezőhöz , így hogy ne legyek szomorú Nélküle , befejezem addig a 69 - est .

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
A hengerfejet mindenképp le kell fényeznem kékre , hogy ne legyen alumínium színű . A szelepek meg nem csak hogy rozsdamentesek , de a szívó több mint 2" . Portolni sincs mit már rajta .
A Ram Air légszűrőház miatt még a gépházfedelet középtályon ki kéne likasztani , de a méregdrága légszűrőház szetthez , nem járt a 1,5 dolláros sablon , amit így utólag vettünk meg , ezért most ultrabrutál szórógitt szürke színben pihenget a fényezőnél , lékelésre várva .
A Ram Air légszűrőház miatt még a gépházfedelet középtályon ki kéne likasztani , de a méregdrága légszűrőház szetthez , nem járt a 1,5 dolláros sablon , amit így utólag vettünk meg , ezért most ultrabrutál szórógitt szürke színben pihenget a fényezőnél , lékelésre várva .
OSZI








