1970 MUSTANG "BOSS 302" felújítása

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2012.01.07 10:13

:taps: :stang:

Nagyon szépen alakul!

Avatar
jockey
Úrvezető
Hozzászólások: 252
Csatlakozott: 2010.10.04 17:28
Tartózkodási hely: Szigethalom

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: jockey » 2012.01.08 13:54

Apám te nem alszol soha????? :klassz:
oszi írta:9 négyzetméter zajlappal , és 2 nappal később .
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: medbali » 2012.01.08 19:27

Az a fekete rácsos mintás az milyen zajlap? Milyen megfontolásból került "Dyna" csak a kardánalagútra a tűzfalfoz meg kicsi a tetőhöz?
- 1972 Chevy Nova 6.0

Avatar
oszi
Úrvezető
Hozzászólások: 446
Csatlakozott: 2010.07.24 19:12
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: oszi » 2012.01.08 23:59

A fényesen vékony alumínium lemez van , amitől hőtükörként is használható.
A tetőről bizopnyítottan (többször használtam már) nam esik le , hő-hangszigetel , és fittyet hány a napsütésre.
A kardánalagútban fut a dupla kipufogó , így kevésbé melegít a szőnyeg nyáron .
A tűzfalat a kipufogófonat és a motor-váltó , melege-hangja miatt , meg mert az itthon kapható 50x50-es alumíniumos zajlapon olyan vastag és rideg az alu, hogy a tagolt-zegzugusságára nem lehet rányújtani szakadásmentesen .
És azért nem az egész , mert qrva drága. ( amúgy sokkal puhább-képlékenyebb , és gépházfedél belső oldalán , percekig ellenállt a légszűrő nélkül lángoló karburátornak , még egy apró hólyag sem lett a fényezésen .)
Bár az új fenéklemezen epoxi műgyanta bevonatra fújtam a kaucsuk gumi rücsit , és erre az edzős fekete záró festéket , a lapok illesztését még fekete kasznitömítővel is kihúztam . 32 kiló plussz , az idő ellen , majd a motrjánál ezt a "túlsúlyt" , vissza kompenzálom .
Aki teheti , inkább nyáron zajlapozzon , akkor lágyabb , nekem a hőlégfújó is kevés volt , gázlámpával lágyítottam a szívét . ( ez persze benne kuporogva mókás ) Viszont ettől marad autópályán is beszélgetős .
OSZI

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2012.01.11 15:14

Remekül alakul :taps:

Avatar
Stierg
Úrvezető
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.09.26 21:30

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: Stierg » 2012.01.11 22:25

naygon jol nez ki , eloben lattam , meg sokkal szebb mint a kepeken .
nagy gratula oszi :taps:

Avatar
oszi
Úrvezető
Hozzászólások: 446
Csatlakozott: 2010.07.24 19:12
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: oszi » 2012.01.20 22:14

A jobbos ajtón már cseréltek korábbaN KOMPLETT BORÍTÁST ,csak kár hogy
tiszta rozsda-homok-szir-szar volt , pedig amúgy hibátlan .
Kép
Az üveg hátulján lévő gumi fém sínje , beesett az ajtóba , majd az utána
sikertelenül felragasztott új is követte . Biztos kedves hagokat adott volna fékre-gázra-kanyarodásra.
Kép
Jó kis móka az ajtót belülről felcsiszolni , mivel nem lehet kifordítani mint egy zoknit .
Kép
Az alapozót sem könnyű belülre fújni .
Viszont az amerikából-jöttem zajlap , láss csodát , pont ajtónyi .
Kép

Kép
OSZI

Avatar
oszi
Úrvezető
Hozzászólások: 446
Csatlakozott: 2010.07.24 19:12
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: oszi » 2012.01.20 22:26

Bár a futóművének döntő többsége új lesz , de azért a "maradék" sem fog szégyenkezni .
Kép

Kép

Kép
OSZI

Avatar
oszi
Úrvezető
Hozzászólások: 446
Csatlakozott: 2010.07.24 19:12
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: oszi » 2012.01.20 22:39

Hogy a kipufogó végeket majd ne keljen alacsonyan "alálógatni " , a gyári lapos
téglalap formának csináltunk helyet .
Kép
OSZI

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2012.01.21 13:17

Újból :taps:

Milyen lesz a motor?

Avatar
oszi
Úrvezető
Hozzászólások: 446
Csatlakozott: 2010.07.24 19:12
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: oszi » 2012.01.22 12:02

A MOTOR , eredeti 60.000 mérföldes , és " NAGYON ERŐS " .

A végére hagytuk , ( nem a szétszedését , ) a mi lesz vele kérdést ,
hogy az összes többi javítás költségei , már biztos ne változzanak ,
és így a motorra fordítható összeg ezeknek tükrében dőljön el .
Mivel a többszörösét csináltuk annak mint ami tervben volt ,
sajna a "tróger" kitt elúszott a sok egyéb , de sorrendileg - logikailag ,
előbbre való dolgok miatt .

A MOTOR :

Alapméretes ugyan , de csak a 4. túlméretet adja ki ! Eladása előtti "ráncfelvarrás" gyanánt , hengerfej leszedés nélkül cseréltek rajta szelepszár simmeringeket , hogy ne füstölje az olajat , és raktak új
vezérmű láncot , hogy némi erő legyen benne . Amúgy full csapágyas
az olajteknő alja , fél centi vastagon olajiszap és koksz .
ERRE AZT ÍRTÁK , NAGYON JÓ KONDÍCIÓJÚ . . .
Kép

Kép

Kép

Kép
OSZI

Avatar
oszi
Úrvezető
Hozzászólások: 446
Csatlakozott: 2010.07.24 19:12
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: oszi » 2012.01.22 12:11

Olyan csúny , hogy nem is akar megjelenni .

Végül marad 302-es , nem lesz löket módosított , de azért kap új hengerfejeket
, teflonos flat top dugókat és egyéb nem (OT) publikus jóságokat , hogy azért
a végére mégiscsak BOSS - lehessen .
Amúgy kedden megy a fényezőhöz , így hogy ne legyek szomorú Nélküle , befejezem addig a 69 - est .
Kép
OSZI

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: medbali » 2012.01.22 15:22

Cleveland hengerfejeket neki hogy mégiscsak BOSS legyen :laza:
- 1972 Chevy Nova 6.0

Avatar
jockey
Úrvezető
Hozzászólások: 252
Csatlakozott: 2010.10.04 17:28
Tartózkodási hely: Szigethalom

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: jockey » 2012.01.23 20:14

oszi írta:Olyan csúny , hogy nem is akar megjelenni .

Végül marad 302-es , nem lesz löket módosított , de azért kap új hengerfejeket
, teflonos flat top dugókat és egyéb nem (OT) publikus jóságokat , hogy azért
a végére mégiscsak BOSS - lehessen .
Amúgy kedden megy a fényezőhöz , így hogy ne legyek szomorú Nélküle , befejezem addig a 69 - est .
Kép
Alakul a gép. Még meg van a szelep himba szettem szelep rugókkal nem érdekel esetleg? Hogy szebb legyen. :)
Kép

Avatar
oszi
Úrvezető
Hozzászólások: 446
Csatlakozott: 2010.07.24 19:12
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"

Hozzászólás Szerző: oszi » 2012.02.05 15:16

A hengerfejet mindenképp le kell fényeznem kékre , hogy ne legyen alumínium színű . A szelepek meg nem csak hogy rozsdamentesek , de a szívó több mint 2" . Portolni sincs mit már rajta .

A Ram Air légszűrőház miatt még a gépházfedelet középtályon ki kéne likasztani , de a méregdrága légszűrőház szetthez , nem járt a 1,5 dolláros sablon , amit így utólag vettünk meg , ezért most ultrabrutál szórógitt szürke színben pihenget a fényezőnél , lékelésre várva . :bakker:
OSZI

Válasz küldése