Láma vagyok , kérdezek...
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Na evvel a kérdéssel megfogtál. A közeljövőben tervezzük az egyik autószerelő ismerősömmel, hogy átmegyünk a telephelyre és akkor jobban megvizsgáljuk plusz szükséges infókat. Azért bízom benne hogy a tulaj olyan motort kínál mellé ami kompatibilis lesz hozzá...
Re: Láma vagyok , kérdezek...
79-80 Mustang műanyag kacatok ingyen elvihetők Diósdról. Fehér Ghia kárpitok, műanyag burkolatok, illetve egyéb belsőtér vacakok Grandéhoz. Március 16.-án viszi el a kukás, már ki van készítve. Esetleg behozom Pestre, ha muszáj. [bővebben »]
zitasist@hotmail.com, 30/445-39-82 [privát üzenet »]
[további hirdetései »]
2012-03-06
a v8 on van most fenn csomo alkatresz a 79es mustanghoz , erdemes rakerdezni mit tudnal az autohoz hasznalni
zitasist@hotmail.com, 30/445-39-82 [privát üzenet »]
[további hirdetései »]
2012-03-06
a v8 on van most fenn csomo alkatresz a 79es mustanghoz , erdemes rakerdezni mit tudnal az autohoz hasznalni
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Köszi szépen az infót!
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Láma vagyok , kérdezek...
- Ha érdekel, hogy néhány százezer forint belelocsolása után még mindig nem ér többet a kocsid mint 4 kiló,
- Ha nincs magyar papírja,
- Ha van magyar papírja de nem motorkódos, vagy netán kakis a papír,
- Ha két szem fruttinál több pénzt kérnek érte,
- Ha fizetned kell azért, hogy valaki belefaragja a másik motort, ami aztán vagy befér vagy nem, vagy üzemképes vagy nem, vagy passzol a váltóval de inkább vagy nem,
Akkor valóban nem éri meg a projekt.
Én első vasnak olyat vennék, amibe bele lehet ülni és menni vele. A miénk ilyen volt, csak viszonyítási alapnak mondom, 400-ért rendezett papíros, V8-as, friss vizsgás, tökéletesen üzemképes, kissé szakadtka külsejű és belsejű kocsit kaptunk. Aztán, ha az embernek van egy ilyenje, akkor szép lassan megismeri a megfelelő embereket, megfelelő alkatrészforrásokat, stb. De belecsapni a lecsóba egy faragnivaló kocsival usaautós kontaktok nélkül, szinte biztosan csalódás lesz.
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Első autónak NEM JAVASOLNÁM!
Bár ha fiatal agilis, ráérős mazochista pénzeszsák vagy, akkor igen!
Viccet félretéve nagyon gondold meg!
A 351 elvileg belefér a fox kaszniba, kicsivel magasabb mint a 302.
Mindent, ismétlem mindent alakítanod kell, váltót, harangot, motortartót, kipufogót tutira.
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Igen, sajnos nekem is úgy tűnik, hogy túl sok macera lenne vele és sajnos pénzeszsák sem vagyok, a mazochizmusomat meg kielégíti a muzsika tv.. Úgyhogy lehet inkább az lesz hogy összeszedem a pénzt valamilyen másik gépre. Ha az idei szezonban még nem is, de a következőben már biztos hogy én is fellelhető leszek valami vassal, addig nem nyugszom!
Köszönöm az infókat, tanácsokat!
Köszönöm az infókat, tanácsokat!
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Mennyi kéne legyen a kompresszió egy 79-es 302 motorban? Nekem 750-850 kpa körül van (ez sem tetszik hogy 1 bar eltérések vannak simán némely hengerek közt). Szerintem ez kevés, mit tudtok erről, mennyi kéne legyen?
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Egyébként van még egy Ford Fairmont is most ami nagyon izgatja a fantáziámat. Tök jó állapotban van mindene, csak az a baj hogy semmi papír nincs hozzá, a regisztrációs díj meg rohadt sok. Aztán lehet a vége az lesz hogy elhozom így ahogy van és akkor "P"-s rendszámmal eltudok menni legalább a találkozókra és későbbiekben ha úgy alakul akkor beregisztráltatom.
Fairmontal kapcsolatban van esetleg valakinek tapasztalata?
Fairmontal kapcsolatban van esetleg valakinek tapasztalata?
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Regisztrálni nem lehet. Nulla papírral OT-t sem fog tudni. Nem tudom, valaki felhívta-e valaha, hogy a semmi papír az tényleg semmi papír-e, de asszem igen. Már pl én is rég szippantottam volna, ha valamire alkalmas lenne a P rendszámon kívül.Wolfy írta:Egyébként van még egy Ford Fairmont is most ami nagyon izgatja a fantáziámat. Tök jó állapotban van mindene, csak az a baj hogy semmi papír nincs hozzá, a regisztrációs díj meg rohadt sok. Aztán lehet a vége az lesz hogy elhozom így ahogy van és akkor "P"-s rendszámmal eltudok menni legalább a találkozókra és későbbiekben ha úgy alakul akkor beregisztráltatom.
Fairmontal kapcsolatban van esetleg valakinek tapasztalata?
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Hát ez tényleg nem túl sok. 302 motornál a minimum 101 PSI= 696.37 kpa.ben88 írta:Mennyi kéne legyen a kompresszió egy 79-es 302 motorban? Nekem 750-850 kpa körül van (ez sem tetszik hogy 1 bar eltérések vannak simán némely hengerek közt). Szerintem ez kevés, mit tudtok erről, mennyi kéne legyen?
750 kpa=108.77 PSI
850 kpa=123.28 PSI
108 PSI-hengerhez könyv szerint max 144 PSI henger tartozhat, úgyhogy ezzel határértéken belül vagy.
Mármint hogy a hengerek között ekkora lehet a max eltérés.
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Ezeket az értékeket kitekert gyertyákkal és teljesen nyitott karburátorral mérted ugye?
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Tegnap beszélgettem az emberkével, és kb annyi az autó története, hogy amikor az első tulaja hazajött vele jól itt hagyta ő meg vissza ment Amerikába és magával vitt mindenféle papírt.somi írta:Regisztrálni nem lehet. Nulla papírral OT-t sem fog tudni. Nem tudom, valaki felhívta-e valaha, hogy a semmi papír az tényleg semmi papír-e, de asszem igen. Már pl én is rég szippantottam volna, ha valamire alkalmas lenne a P rendszámon kívül.Wolfy írta:Egyébként van még egy Ford Fairmont is most ami nagyon izgatja a fantáziámat. Tök jó állapotban van mindene, csak az a baj hogy semmi papír nincs hozzá, a regisztrációs díj meg rohadt sok. Aztán lehet a vége az lesz hogy elhozom így ahogy van és akkor "P"-s rendszámmal eltudok menni legalább a találkozókra és későbbiekben ha úgy alakul akkor beregisztráltatom.
Fairmontal kapcsolatban van esetleg valakinek tapasztalata?
Az okmányirodában itt azt mondták nekem, hogy ha van akár csak egy egyszerű adásvételi szerződés akkor lehet regisztrálni. Most hogy a valóság az pontosan mi, nem tudom mert hallottam evvel kapcsolatban pozitív és negatív véleményt is.
Minden esetre hülyét kapok hogy egy ennyire jó állapotú autót veszni kellene hagyni, csak mert ennyire macerás itthon a papír kérdés...
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Hacsak nem kerül elő valamilyen papír, akkor nem éri meg a végeláthatatlan küzdés.
Azt sem javaslom, hogy "kreáljatok" egy adásvételit, mert, ha mégis kiderül mondjuk, hogy nem itt hagyta az autót a tulaj, hanem évekkel ezelőtt ellopták és parkolt valahol, akkor ugrik a kocsid. Vagy, ha tényleg elvitte a papírt és neki, vagy örökösének eszébe jut, hogy visszajön érte, vagy értékesíteni akarja, akkor szintén ugrik a kocsid.
Azt sem javaslom, hogy "kreáljatok" egy adásvételit, mert, ha mégis kiderül mondjuk, hogy nem itt hagyta az autót a tulaj, hanem évekkel ezelőtt ellopták és parkolt valahol, akkor ugrik a kocsid. Vagy, ha tényleg elvitte a papírt és neki, vagy örökösének eszébe jut, hogy visszajön érte, vagy értékesíteni akarja, akkor szintén ugrik a kocsid.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Akkor lehetne regisztrálni, ha az az adásvételi EU-s lenne. Usa papírral akkor se, ha a fejed tetejére állsz, tudnia kéne az euro4-et, és az összes E-betűs szabványt.
Számomra nyilvánvalónak tűnik, hogy ez a kocsi az euro1-es besorolást sem tudja. Innentől kezdve tökmindegy minden.
Nem véletlenül van az az autó még mindig ott, ahol van, szegény.
Számomra nyilvánvalónak tűnik, hogy ez a kocsi az euro1-es besorolást sem tudja. Innentől kezdve tökmindegy minden.
Nem véletlenül van az az autó még mindig ott, ahol van, szegény.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Láma vagyok , kérdezek...
Ez pl talán megérhet egy telefont. Nem tudom, kié. Ennyiért nyilván egy lapát fos-közeli állapotú, de van papírja és gurul. Formás járgányok ezek.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ta ... us-5602798" onclick="window.open(this.href);return false;
Na, fel is hívtam, Nagykátán van a kocsi, jön-megy állítólag faszán, napi használatban van. Hátsó szélvédő kitörve, első lökös hiányos, kicsi rozsda a bal első sárvédőperemen. Telefonos egyeztetés után bármikor megtekinthető.
Vagy itt van a tesója:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercury ... gs-5550974" onclick="window.open(this.href);return false;
Ha még találok valami érdekeset, az adokveszekbe rakom, mert itt elég off
De a mondandóm lényege az lenne, hogy inkább effélékben gondolkodnék ... már ha figyinges amerikai autókon törjük a fejünket.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ta ... us-5602798" onclick="window.open(this.href);return false;
Na, fel is hívtam, Nagykátán van a kocsi, jön-megy állítólag faszán, napi használatban van. Hátsó szélvédő kitörve, első lökös hiányos, kicsi rozsda a bal első sárvédőperemen. Telefonos egyeztetés után bármikor megtekinthető.
Vagy itt van a tesója:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercury ... gs-5550974" onclick="window.open(this.href);return false;
Ha még találok valami érdekeset, az adokveszekbe rakom, mert itt elég off
De a mondandóm lényege az lenne, hogy inkább effélékben gondolkodnék ... már ha figyinges amerikai autókon törjük a fejünket.