Tisztelt Mustang tulajdonosok! Segítségeteket szeretném kérni.
Ebben az évben birtokomba került életem első (feltehetően egyetlen ) Ford Mustang-ja. 1979-es évjárat. Kezdeti nehézségekkel küzdök. A gépkocsi papírjai szerint és az abban szereplő motorkód alapján 2.8-as V6-os motor kéne, hogy benne legyen. Helyette egy soros 4 hengeres van. Az eredeti motor is megvan, de egy másik Mustangban, amit ezzel a géppel együtt tudtam megvásárolni. Egyet fizet kettőt kap volt.
Mivel egyelőre laikus vagyok a témakörben, azt szeretném kérdezni, hogy vajon milyen lehetőségeim vannak ebben a helyzetben? Azt tudom, hogy azonos motorkódú kerülhet bele. De eltérés esetén fennakad a vizsgán. Van lehetőség vajon arra, hogy legálisan kerüljön be más kódú?
A kérdésem másik fele az lenne, hogy ha marad a papírjában szereplő típus, akkor mekkora esély lehet arra, hogy találjak egy komplett motort működő, vagy közel működő állapotban jobb áron, mint amennyiért újra lehetne éleszteni a meglévőt? A jelenlegit úgy kell elképzelni, hogy atomjaira van szedve és ahol csak lehet rozsdás. Értendő ez a darabokra kívül és belül egyaránt.
A válaszokat és segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Dávid
Kezdeti nehézségek vásárlás után.
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Kezdeti nehézségek vásárlás után.
Szervusz és üdv. itt!Dave25 írta:Tisztelt Mustang tulajdonosok! Segítségeteket szeretném kérni.
Ebben az évben birtokomba került életem első (feltehetően egyetlen ) Ford Mustang-ja. 1979-es évjárat. Kezdeti nehézségekkel küzdök. A gépkocsi papírjai szerint és az abban szereplő motorkód alapján 2.8-as V6-os motor kéne, hogy benne legyen. Helyette egy soros 4 hengeres van. Az eredeti motor is megvan, de egy másik Mustangban, amit ezzel a géppel együtt tudtam megvásárolni. Egyet fizet kettőt kap volt.
Mivel egyelőre laikus vagyok a témakörben, azt szeretném kérdezni, hogy vajon milyen lehetőségeim vannak ebben a helyzetben? Azt tudom, hogy azonos motorkódú kerülhet bele. De eltérés esetén fennakad a vizsgán. Van lehetőség vajon arra, hogy legálisan kerüljön be más kódú?
A kérdésem másik fele az lenne, hogy ha marad a papírjában szereplő típus, akkor mekkora esély lehet arra, hogy találjak egy komplett motort működő, vagy közel működő állapotban jobb áron, mint amennyiért újra lehetne éleszteni a meglévőt? A jelenlegit úgy kell elképzelni, hogy atomjaira van szedve és ahol csak lehet rozsdás. Értendő ez a darabokra kívül és belül egyaránt.
A válaszokat és segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Dávid
Nincs motorszám ezeken a motorokon. Motorkód, öntvényszám van, de azok meg mindegyiken megegyeznek.
Előfordulhat, hogy AF-es számot kapott, ugyanis a motorszám hiányát itthon - hatóságilag - így orvosolják.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
- Chromlo
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 944
- Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
- Tartózkodási hely: Vecsés
Re: Kezdeti nehézségek vásárlás után.
Hali.
Szerintem az egyik legkönnyebben járható út, ha szerzel egy Garanada, Capri... 2.8-at. Igy nem tudnak belekötni a motorkódba, mert ezt a kódot adják nálunk nekik. Gondolom akkor a váltója sem eredeti, tehát azt is csereberélni kell majd. Valószínűleg ez a legkönnyebb, és legolcsóbb megoldás.
A motorblokk megegyezik az eredetivel. Karbi, szívósor, generátor, önindító, más, de ez nem feltétlen jelent rosszat. Motorszámot HA NEM OLVASHATÓ, meg cserélik vizsgán kódra, de neked már az van a forgalmiban, tehát gond egy szál se.
Szerintem a kódcsere felejtős. Irgalmatlan sok macera, és ráadásul visszalépés, kisebb köbcentire.
Egyébként.
Szerintem az egyik legkönnyebben járható út, ha szerzel egy Garanada, Capri... 2.8-at. Igy nem tudnak belekötni a motorkódba, mert ezt a kódot adják nálunk nekik. Gondolom akkor a váltója sem eredeti, tehát azt is csereberélni kell majd. Valószínűleg ez a legkönnyebb, és legolcsóbb megoldás.
A motorblokk megegyezik az eredetivel. Karbi, szívósor, generátor, önindító, más, de ez nem feltétlen jelent rosszat. Motorszámot HA NEM OLVASHATÓ, meg cserélik vizsgán kódra, de neked már az van a forgalmiban, tehát gond egy szál se.
Szerintem a kódcsere felejtős. Irgalmatlan sok macera, és ráadásul visszalépés, kisebb köbcentire.
Egyébként.