Winkler 68-as Cougar-ja
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
http://belsoseg.blog.hu/2012/07/02/a_co ... n=totalcar" onclick="window.open(this.href);return false;
Hm,.. mi ez a zagyvaság? Érti ezt valaki, vagy csak én nem érteni magyar?
"áthegesztik a fékpedál forgópontját, ugyanis azért volt a fék annyira adagolhatatlan, mert szervós fékhez tartozott a szervótlan pedálja."
"szervós fékhez tartozott a szervótlan pedálja."
Fordítsa le ezt nekem légyszi valaki
Azt akarná jelenteni hogy a szervó rásegítéses kocsijában egy nem szervósé volt berakva?
Hát izé... nem akarok bele vau-vau a nagyok dolgába de azért megnézném magamnak azt a pedált. Az egy gyári szervó fékes tárcsás kocsi, ugyan ki a bánat rakna bele egy nem szervós fékpedált (ami tudomásom szerint csak dobfékesen volt) és milyen megfontolásból?
Persze minden lehetséges de nekem ez akkor is olyan furán hangzik.
Hm,.. mi ez a zagyvaság? Érti ezt valaki, vagy csak én nem érteni magyar?
"áthegesztik a fékpedál forgópontját, ugyanis azért volt a fék annyira adagolhatatlan, mert szervós fékhez tartozott a szervótlan pedálja."
"szervós fékhez tartozott a szervótlan pedálja."
Fordítsa le ezt nekem légyszi valaki
Azt akarná jelenteni hogy a szervó rásegítéses kocsijában egy nem szervósé volt berakva?
Hát izé... nem akarok bele vau-vau a nagyok dolgába de azért megnézném magamnak azt a pedált. Az egy gyári szervó fékes tárcsás kocsi, ugyan ki a bánat rakna bele egy nem szervós fékpedált (ami tudomásom szerint csak dobfékesen volt) és milyen megfontolásból?
Persze minden lehetséges de nekem ez akkor is olyan furán hangzik.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Csak hogy lássuk miről van szó. Szervós vs. nem szervós a különbség szemmel látható.medbali írta:http://belsoseg.blog.hu/2012/07/02/a_co ... n=totalcar
Hm,.. mi ez a zagyvaság? Érti ezt valaki, vagy csak én nem érteni magyar?
"áthegesztik a fékpedál forgópontját, ugyanis azért volt a fék annyira adagolhatatlan, mert szervós fékhez tartozott a szervótlan pedálja."
"szervós fékhez tartozott a szervótlan pedálja."
Fordítsa le ezt nekem légyszi valaki
Azt akarná jelenteni hogy a szervó rásegítéses kocsijában egy nem szervósé volt berakva?
Hát izé... nem akarok bele vau-vau a nagyok dolgába de azért megnézném magamnak azt a pedált. Az egy gyári szervó fékes tárcsás kocsi, ugyan ki a bánat rakna bele egy nem szervós fékpedált (ami tudomásom szerint csak dobfékesen volt) és milyen megfontolásból?
Persze minden lehetséges de nekem ez akkor is olyan furán hangzik.
Nem szervós:
szervós:
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
En leginkabb tomi velemenyevel ertek egyet.Ez egy hobbi , aminel van olcsobb es van dragabb is , csak elsore majd mindeki azt gondolja hogy sokkal olcsobb mint a valosagTomiTomi írta:Engem Winkler filmjében az zavar, ahol arról beszél, hogy nem szabad veterán autókkal foglalkozni. S ezt azzal indokolja, hogy nem érnek annyit, amit ráköltünk. Szerintem sok hobbi van a világon, ami pénzbe kerül...
Kálváriáját jól megértem, hisz hasonlón mentem keresztül, én is sok pénzt költöttem feleslegesen. Mondjuk azt nem értettem soha nála, hogy miért nem fordult márkatársakhoz, miért nem konzultált velük.
Alkatrészhelyzet: saját tapasztalat lapján azt mondanám, hogy nem igazán jó. Utángyártott, felújított alkatrészek minősége sokszor kívánni valót hagy maga után. A NOS cuccok meg öregek. Szal az egyszer javított elemet újra, meg újra kell javíta(t)ni. Ez tényleg elég frusztráló tud lenni.
szerintem mindenki atmegy az autovasarlas lekesedese es a valos hiba mentes autokazas kozti hosszabb rividebb idoszakon , amit azert neha nem annyira konnyu elviselni , es csodalkoznek ha senki nem fizette volna meg a sajat tanulo penzet .
Szerintem ,ellentetben winklerrel , nem a vetaran auto vasarlas a gond , hanem az amikor az ember nem vesz egy nagy levegot es nem latja be hogy csak akkor lesz jo autoja ha raszanja a megfelelo idot es penzt , es tanacsot ker ahogy mi a legcelravezetobb ut .Ami azert nem nagy ujdonsag mert majdnem minden igy tortenik az elet mas teruletein is , neha valoban nehz sot frusztralo de nem nagyon van mas ut , arrol nem beszelve hogy neha az ut szebb , mint a cel ahova vezet
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Hát Winkli rászánja a pénzt meg az időt is ezt látjuk, halljuk.Stierg írta:Szerintem ,ellentetben winklerrel , nem a vetaran auto vasarlas a gond , hanem az amikor az ember nem vesz egy nagy levegot es nem latja be hogy csak akkor lesz jo autoja ha raszanja a megfelelo idot es penzt , es tanacsot ker ahogy mi a legcelravezetobb ut .Ami azert nem nagy ujdonsag mert majdnem minden igy tortenik az elet mas...
A baj az hogy nem ássa bele magát az autójába. Nem kérdez, nem érdeklődik, nem hajtja a kíváncsiság hogy hogy tudná jobbá tenni az autóját.
Ebből látszik hogy komolytalanság az egész egy színjáték egy show a trolloknak.
Most pedig kitöröltem egy félórás eszmefuttatást erről az egész Winkler kontra Cougar kontra szerelők jelenségről mert nem szeretnék tüzet szítani.
Sajnálom hogy eladtam azt a kocsit komolyan, őszintén...
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
ne sajnald , rakd ossze az ujat , es elvezdmedbali írta:Hát Winkli rászánja a pénzt meg az időt is ezt látjuk, halljuk.Stierg írta:Szerintem ,ellentetben winklerrel , nem a vetaran auto vasarlas a gond , hanem az amikor az ember nem vesz egy nagy levegot es nem latja be hogy csak akkor lesz jo autoja ha raszanja a megfelelo idot es penzt , es tanacsot ker ahogy mi a legcelravezetobb ut .Ami azert nem nagy ujdonsag mert majdnem minden igy tortenik az elet mas...
A baj az hogy nem ássa bele magát az autójába. Nem kérdez, nem érdeklődik, nem hajtja a kíváncsiság hogy hogy tudná jobbá tenni az autóját.
Ebből látszik hogy komolytalanság az egész egy színjáték egy show a trolloknak.
Most pedig kitöröltem egy félórás eszmefuttatást erről az egész Winkler kontra Cougar kontra szerelők jelenségről mert nem szeretnék tüzet szítani.
Sajnálom hogy eladtam azt a kocsit komolyan, őszintén...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Úgy látom pont kerül a Cougar történetének végére. Legalábbis a Winklernél:
Égéstér: Viszlát Cougar, helló kajak, repülőgép
Akinek van egy kis türelme a sok szóf...st végighallgatni, az megtudhatja belőle, hogy Winkler rádöbbent, hogy sosem lesz új autó a Cougarból és mindig törődni kell vele és ezért most eladja.
Égéstér: Viszlát Cougar, helló kajak, repülőgép
Akinek van egy kis türelme a sok szóf...st végighallgatni, az megtudhatja belőle, hogy Winkler rádöbbent, hogy sosem lesz új autó a Cougarból és mindig törődni kell vele és ezért most eladja.
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Én azt hittem előbb feladja, jó sokáig kitartott...TomiTomi írta:Úgy látom pont kerül a Cougar történetének végére. Legalábbis a Winklernél:
Égéstér: Viszlát Cougar, helló kajak, repülőgép
Akinek van egy kis türelme a sok szóf...st végighallgatni, az megtudhatja belőle, hogy Winkler rádöbbent, hogy sosem lesz új autó a Cougarból és mindig törődni kell vele és ezért most eladja.
- 1972 Chevy Nova 6.0
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Szerintem pont akkor adja fel, amikortól használni lehetne.. Persze azért nem olyan gondtalanul mint egy modern autót, de szerintem elfogadható macerával.
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Valamilyen szinten megértem. Mindenkinél van egy pont ami után már a háta közepére se kívánja a beleölt pénz és idő ellenére a dédelgetett álmot, és lassan az álomból rémálom lesz...
- 1972 Chevy Nova 6.0
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
A szomorú az, hogy nagy valószínűséggel külföldre adja el a Cougart.
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Hát, itthon nincs gerjedés a Cougarokra. A győri évek óta fent van a hahun.TomiTomi írta:A szomorú az, hogy nagy valószínűséggel külföldre adja el a Cougart.
Ezután a "sikersztori" után szerintem a totálcar műsorban sem lesz többet usa autó bemutató, pedig azokat szerettem...
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Vannak mazohista emberek, akik pénzt ölnek egy gépbe és mikor már majdnem kész akkor elengedik a kezét és keresnek egy másik "áldozatot"
Szerintem az elején kell eldönteni, hogy akarja az ember és akkor nem számít semmi, vagy csak jópofa gép, de akkor meg ne öljön bele sok pénzt, csak élvezze (mondjuk nekem ez nem menne).
Szerintem egy ilyen korú gépet, ha valaki napira használható állapotba szeretne rakni, akkor szét kell szedni és mindent ami már haldoklik, ki KELL cserélni. Ezután viszont sokkal megbízhatóbb lesz, mint egy mai elektronikával tele tűzdelt autó, mivel kevesebb a meghibásodás.
Ráadásul ezek a régi gépek ilyen ócska utakta készültek, mint ami jelenleg felénk van
Szerintem az elején kell eldönteni, hogy akarja az ember és akkor nem számít semmi, vagy csak jópofa gép, de akkor meg ne öljön bele sok pénzt, csak élvezze (mondjuk nekem ez nem menne).
Szerintem egy ilyen korú gépet, ha valaki napira használható állapotba szeretne rakni, akkor szét kell szedni és mindent ami már haldoklik, ki KELL cserélni. Ezután viszont sokkal megbízhatóbb lesz, mint egy mai elektronikával tele tűzdelt autó, mivel kevesebb a meghibásodás.
Ráadásul ezek a régi gépek ilyen ócska utakta készültek, mint ami jelenleg felénk van
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Bizonyos típusoknál még csak-csak járható (pl első gen. Mustang), de legtöbbnél nem. Sok utángyártott alkatrész sajna elég silány minőségű és ritka típusoknál nincs választék. (Winkler példaként a szélvédő kédert említette az Égéstérben.) Szvsz ez a pontja az ötletednek sajna nem műkszik és bele kell törődni, hogy nem érhető el az a minőség, amilyen a kocsi eredetileg volt.LeMans67 írta:ki KELL cserélni.
Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Olyan kédert veszel amilyet akarsz, ha van a gyáridból egy db akkor bemész az autós boltba és keresel olyan vagy hasonló profilt, ha nincs akkor meg csináltatsz akár itthon is...ez azért nem akkora gond. Amúgy a kédernél a lényeg, hogy tömítsen, tehát ha kicsit más attól még működik... (szvsz a Mustang kéder uaz, nem hinném, hogy a Ford külön mást készített volna, nem jellemző az amikra)TomiTomi írta:Bizonyos típusoknál még csak-csak járható (pl első gen. Mustang), de legtöbbnél nem. Sok utángyártott alkatrész sajna elég silány minőségű és ritka típusoknál nincs választék. (Winkler példaként a szélvédő kédert említette az Égéstérben.) Szvsz ez a pontja az ötletednek sajna nem műkszik és bele kell törődni, hogy nem érhető el az a minőség, amilyen a kocsi eredetileg volt.LeMans67 írta:ki KELL cserélni.