Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
J.D.: teljesen igazat adok neked, szerintem se fontos a végsebesség, elég a 180. (Bár már mentem 200zal a Mustanggal Németországban. ) Viszont láttam már egy-két V6ost tulajt, akit ez nagyon zavart. Szal ezért jó ezzel tisztában lenni.
-
- Kabóca
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2012.06.21 0:08
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Valószínűbb hogy 2010-es lesz (ha élőben tetszeni fog), ami még a régi motor, mert bő millával olcsóbb, ráadásul kéziváltós.
Igazából az enyhén sérült autók értékesésére lettem volna kíváncsi, de majd ha lesz egy kis időm akkor nézelődök az e-bay-en. Mondjuk jó lenne tudni, hogy pl. egy 7 millás autó esetén mennyit tesz ki belőle a behozatal + magyar forgalomba helyezés (így lehetne tudni, hogy mennyibe kerülhetett kb. amcsiba, és azon az áron lehetett-e volna venni hibátlan darabot).
A 180-as végsebesség nekem még belefér, pályán is 150-ig nyomom max., addig még nem büntetnek, ha kameráznak, csak akkor ha megállít helyszíni bírságra. Külföldön szoktam gyorsabban de a 180 még oda is bőven elég, max nem kell erősködni más autókkal, mert 180nál elfogyok
Igazából az enyhén sérült autók értékesésére lettem volna kíváncsi, de majd ha lesz egy kis időm akkor nézelődök az e-bay-en. Mondjuk jó lenne tudni, hogy pl. egy 7 millás autó esetén mennyit tesz ki belőle a behozatal + magyar forgalomba helyezés (így lehetne tudni, hogy mennyibe kerülhetett kb. amcsiba, és azon az áron lehetett-e volna venni hibátlan darabot).
A 180-as végsebesség nekem még belefér, pályán is 150-ig nyomom max., addig még nem büntetnek, ha kameráznak, csak akkor ha megállít helyszíni bírságra. Külföldön szoktam gyorsabban de a 180 még oda is bőven elég, max nem kell erősködni más autókkal, mert 180nál elfogyok
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Szállítás 2000 $ba bele kell, hogy férjen. Persze kérdés, hogy milyen messze van az autó a kikötőtől. EUban van 10 % vám, M.o.-on 27 % áfa + regadó.
Kb így kell számolnod:
(vételár + szállítás) * 1,1 * 1, 27 + regadó + forgalomba helyezés
Manapság gyakorlatilag lehetetlen itthon USA kocsit forgalomba helyeztetni. Ezért sokkal egyszerűbb lenne egy EU forgalmis kocsit venni és honosíttatni.
Nem szívesen vennék sérült autót. Ha a kocsi megvásárlása nagyon megterheli a kasszádat, akkor a fenntartás sem lesz egyszerű.
Kb így kell számolnod:
(vételár + szállítás) * 1,1 * 1, 27 + regadó + forgalomba helyezés
Manapság gyakorlatilag lehetetlen itthon USA kocsit forgalomba helyeztetni. Ezért sokkal egyszerűbb lenne egy EU forgalmis kocsit venni és honosíttatni.
Nem szívesen vennék sérült autót. Ha a kocsi megvásárlása nagyon megterheli a kasszádat, akkor a fenntartás sem lesz egyszerű.
-
- Kabóca
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2012.06.21 0:08
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Sérült alatt én olyat értek, mint pl. törött lökhárító, ajtó, lámpa stb., amit egy az egyben lehetett cserélni, tehát műszakilag nem lehet kihatása az autóra (ahogy írtam is nem kellet hozzá vágni, húzópadozni stb. az autót).TomiTomi írta:Szállítás 2000 $ba bele kell, hogy férjen. Persze kérdés, hogy milyen messze van az autó a kikötőtől. EUban van 10 % vám, M.o.-on 27 % áfa + regadó.
Kb így kell számolnod:
(vételár + szállítás) * 1,1 * 1, 27 + regadó + forgalomba helyezés
Manapság gyakorlatilag lehetetlen itthon USA kocsit forgalomba helyeztetni. Ezért sokkal egyszerűbb lenne egy EU forgalmis kocsit venni és honosíttatni.
Nem szívesen vennék sérült autót. Ha a kocsi megvásárlása nagyon megterheli a kasszádat, akkor a fenntartás sem lesz egyszerű.
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
A saját tapasztalatom a 2010 4000 v6 -os om 190km/h nál szabályoz le. Addig megy mint a rakéta egyenletes vonó erővel.A futómű stabil jól fekszi az utat. Semmilyen vibráció nincs, nem ráz be semmi. A fék is teszi a dolgát. nem is értem miért van leszabályozva, illetve egyéb tiltások is vannak benne. Le lehet cserélni a gyári szoftvert egy másikra ami oldja ezeket a tiltásokat meg ad egy kis plusz hp-t a motornak. 400$ ebay-en egy kis komputerrel és alvázszám szerint adják. Szerintem csupán azért van leszabályozva hogy ne szorongassa meg a v8-ast.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Ugye nem is a 4 l-es motorra írtam, hogy rezonanciája van. Ez a 3,7-es hibája.jockey írta:A saját tapasztalatom a 2010 4000 v6 -os om 190km/h nál szabályoz le. Addig megy mint a rakéta egyenletes vonó erővel.A futómű stabil jól fekszi az utat. Semmilyen vibráció nincs, nem ráz be semmi. A fék is teszi a dolgát. nem is értem miért van leszabályozva, illetve egyéb tiltások is vannak benne. Le lehet cserélni a gyári szoftvert egy másikra ami oldja ezeket a tiltásokat meg ad egy kis plusz hp-t a motornak. 400$ ebay-en egy kis komputerrel és alvázszám szerint adják. Szerintem csupán azért van leszabályozva hogy ne szorongassa meg a v8-ast.
Leszabályozva meg azért van, mert nincs úgy megépítve az autó, hogy bírja a nagyobb sebességet. Ezt a videót ajánlom figyelmedbe. Persze mindenkit azt tesz, amit akar.
A szoftver tuningnak is vannak veszélyei. A németeknél több V8as motor felmondta a szolgálatot, mert a tuning után túl szegény keveréket kapott, és nem bírta a kinti autópályasebességeket. Kérdés, hogy +10-25 LE, amit nem is érezni vezetés közben, megéri-e. Persze itt is mindenki azt tesz, amit akar.
A modellévre egyező egyik V8ast sem tudja megszorongatni. Amúgy egy negyedmérföldes gyorsulási versenyen a 300 LEs motorral olyan 160-170 km/h-s célsebességet lehet elérni, ezt pont engedik még a V6osnak. Szal gyorsulásra gyári állapotban is jó.
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Zavarni engem is zavar, de teszek rá.TomiTomi írta:J.D.: teljesen igazat adok neked, szerintem se fontos a végsebesség, elég a 180. (Bár már mentem 200zal a Mustanggal Németországban. ) Viszont láttam már egy-két V6ost tulajt, akit ez nagyon zavart. Szal ezért jó ezzel tisztában lenni.
Az eltöltött km-eim 99.82%-át úgyis 160-170 alatt töltöttem vele.
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Ezzel meg én értek egyet. Szerintem abszolút nem ér annyit. Persze függ, ki MIRE szeretné használni az alapban hobbiautót. Nekem jó lenne, ha 3-4 év múlva se kellene még motorgenerál (Kakucsring persze bejátszik, meg 1-2 tempós krúz. ).TomiTomi írta:
Ugye nem is a 4 l-es motorra írtam, hogy rezonanciája van. Ez a 3,7-es hibája.
Leszabályozva meg azért van, mert nincs úgy megépítve az autó, hogy bírja a nagyobb sebességet. Ezt a videót ajánlom figyelmedbe. Persze mindenkit azt tesz, amit akar.
A szoftver tuningnak is vannak veszélyei. A németeknél több V8as motor felmondta a szolgálatot, mert a tuning után túl szegény keveréket kapott, és nem bírta a kinti autópályasebességeket. Kérdés, hogy +10-25 LE, amit nem is érezni vezetés közben, megéri-e. Persze itt is mindenki azt tesz, amit akar.
A modellévre egyező egyik V8ast sem tudja megszorongatni. Amúgy egy negyedmérföldes gyorsulási versenyen a 300 LEs motorral olyan 160-170 km/h-s célsebességet lehet elérni, ezt pont engedik még a V6osnak. Szal gyorsulásra gyári állapotban is jó.
Nekem csak az állóhelyben való 4000 rpm tiltás (only aut.váltónál gondolom) nem hiányzik. De azért nem fogok ilyenre költeni. Nyilván nem poénból van benne, meg hogy engem idegesítsenek vele.
Deee, ez már kissé OFF, sorry!
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
A tuning után van egy jó erős autóm, Sokkal jobban gyorsul, mint korábban, a végsebesség ugyanúgy 220 körül van, mint a gyári 94-es V8-nál. Azonban, egy-két tempósabb kigyorsítást kivéve ugyanúgy használom mint eddig, autópályán is 140 körül megyek. Gyakorlatilag alig van olyan forgalmi helyzet, amikor ki lehet használni a plusz erőt. Ráadásul, tényleg rengeteg a trafipax is.
Szóval, V8-ast, azért vesz az ember, illetve azért ruház be tuningra, mert ez a szenvedélye és megéri neki a ráfordítást az a néhány pillanatnyi élmény, amit a kigyorsítások és a motorhang jelent. Ha valakinek tetszik a Mustang formája, szeretne egy sportos autót, nem V8 rajongó, maradéktalanul boldog lesz a V6-al. Teljesítményben még a régi is tud annyit, ami az örömteli autózáshoz kell.
Szóval, V8-ast, azért vesz az ember, illetve azért ruház be tuningra, mert ez a szenvedélye és megéri neki a ráfordítást az a néhány pillanatnyi élmény, amit a kigyorsítások és a motorhang jelent. Ha valakinek tetszik a Mustang formája, szeretne egy sportos autót, nem V8 rajongó, maradéktalanul boldog lesz a V6-al. Teljesítményben még a régi is tud annyit, ami az örömteli autózáshoz kell.
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
100%-ig egyetértek. Pont.
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Az enyém csak 136,8km/h -át ért el Tökölön de ezt is nagyon élveztem.
Persze 200km/h fölött még én se mentem vele. Az anyagminőséget szabad szemmel nem látom, de elég masszívnak tűnik nekem az autó. Szerintem bírnia kéne magasabb tempót is,nem mintha ki használnám de mégis a tudat.(ez mégis csak egy MUSTANG) A 1,3-as Suzukim 196km/h végsebességre volt képes.(mondjuk féltem is benne)
Persze 200km/h fölött még én se mentem vele. Az anyagminőséget szabad szemmel nem látom, de elég masszívnak tűnik nekem az autó. Szerintem bírnia kéne magasabb tempót is,nem mintha ki használnám de mégis a tudat.(ez mégis csak egy MUSTANG) A 1,3-as Suzukim 196km/h végsebességre volt képes.(mondjuk féltem is benne)