Nálam sokat segített, hogy leszigeteltem a csatornák összekötő ileszkedéseit.boldo írta:Amúgy tudja valaki mi a megoldása a szar fűtésnek?
Mi számít szarnak nálad?
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Nálam sokat segített, hogy leszigeteltem a csatornák összekötő ileszkedéseit.boldo írta:Amúgy tudja valaki mi a megoldása a szar fűtésnek?
Téli üzemben levegőcső le ( majdnem, mint a Trabinál ), hűtő egyharmad kartonpapírral kitakar, továbbá országúti közlekedés, hogy meglegyen a folyamatos emelt fordulat .... Így tettünk tavaly a 66-os túra előtt, felsorakoztunk Oszi udvarán vagy három mustanggal egy ilyen jó kis fűtéshatásfok-javításraboldo írta:Amúgy tudja valaki mi a megoldása a szar fűtésnek?
pl az, hogy sokáig tart amíg egyáltalán hajlandó valami langyit fújni, kb 5-6 km. Álló helyzetben melegítésnél is baromi sokára kezd el fűteni, és akkor sem az igazi. pl olyan igazi forró levegőt még nem tapasztaltam eddig... A tippjeim: levegős hűtő(fűtő)rendszer, rossz termosztát(vagy nem megfelelő nyitási fok), illetve mostanában jutott eszembe, hogy ez lehet-e vízpumpa?-ez utóbbi sejtésem szerint gyári, nem lehet esetleg, hogy nem szállít eleget? Egyébként a hűtő és fűtőradiátorok teljesen tiszták, egyrészt ki lettek mosva még tavaly nyár végén, másrészt mindig csak jó minőségű fagyállót raktam bele. Elvileg a hűtőrendszer rendesen ki lett légtelenítve. Mondjuk most nincs akkora nagy szükség rá..Chromlo írta:Nálam sokat segített, hogy leszigeteltem a csatornák összekötő ileszkedéseit.boldo írta:Amúgy tudja valaki mi a megoldása a szar fűtésnek?
Mi számít szarnak nálad?