Ford Airstream concept car - az "érdekes" forma
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Ford Airstream concept car - az "érdekes" forma
Akkor lássuk kiből mit vált ki ez a "csoda". Én sjanos, mint a címben is láétszik erősen elfogult vagyok negatív értelemben ezzel az elképzeléssel szemben, de mint tudjuk elkeltek már ennél rondább autók is. Lehet, hogy van igény ilyenre is?
Ford Airstream
Lássuk hát ezt az autót: a Ford Design csapata alkotta ezt a gyakorlatias concept autót az Airsteam gárdájával. Ez a gép a családi autók és a SUV-ok keresztezéséből jött létre. Aki nem tudná az Airstream egy fogalom amerikában. A régi filmekben látható ezüst színű lakókocsikat nevezték így,
melyek kissé szopott formával rendelkeztek. A példa egy 1966-os változat, de valójában szinte a mai napig lehet ilyet kapni, csak a belső kialakítása követi a modern igényket. Akit érdekel megtalálhatja akár a 2008-as modelleket is....http://www.airstream.com/products/
Az amerikai sajtóban viccesen csak egy űrhajó és egy tükör keresztezésének nevezték.
Az első két hely mögött egy hatalmas kanapé foglalja el a helyet. Az autó közepén található egy érdekesség, az akár 360°-ban is forgatható kijelző, amin nézhető akár DVD, video játék vagy akár simán egy virtuális kandallóként is működik, ami elég érdekesen fest a piros belső térben.
Új "design"és erőre kihegyezett motor kialakítással készült a jármű. Akkor most, hogy a formát kiveséztük, talán térjünk rá erre az erőműre. HySereies Drive-nak nevezik. Gyakorlatilag akkumulátor működteti, melyekhez hdrogén üzemanyag cellák csatlakoznak a menetközbeni töltéshez. A Ford szerint ez a megoldás városi és autópályás használat esetén 41 mile/gallon. A teljes elektromos rendszer 25 mérföldre elég. de a hidrogénnel kiegészítve már 280 mérföldre nő a hatótáv.Az üzemanyag cella automatikusan töltődik, ha eléri a 40%-os határt. Természetesen működik 110/200 VAC-ról is, így otthon a háéózatra csatlakoztatható.
A Ford szerint a HySeries kialakítás 50%-al kisebb, mint a simán üzemanyagcellás társai, de élettartalma a kétszerese.
Formájából és belső kialakításából adódóan akár szállításra is kíválóan alkalmas. A Ford gyár szerint, ha elég érdeklődés lesz rá, akkor akár meg is valósulhat...
Ford Airstream
Lássuk hát ezt az autót: a Ford Design csapata alkotta ezt a gyakorlatias concept autót az Airsteam gárdájával. Ez a gép a családi autók és a SUV-ok keresztezéséből jött létre. Aki nem tudná az Airstream egy fogalom amerikában. A régi filmekben látható ezüst színű lakókocsikat nevezték így,
melyek kissé szopott formával rendelkeztek. A példa egy 1966-os változat, de valójában szinte a mai napig lehet ilyet kapni, csak a belső kialakítása követi a modern igényket. Akit érdekel megtalálhatja akár a 2008-as modelleket is....http://www.airstream.com/products/
Az amerikai sajtóban viccesen csak egy űrhajó és egy tükör keresztezésének nevezték.
Az első két hely mögött egy hatalmas kanapé foglalja el a helyet. Az autó közepén található egy érdekesség, az akár 360°-ban is forgatható kijelző, amin nézhető akár DVD, video játék vagy akár simán egy virtuális kandallóként is működik, ami elég érdekesen fest a piros belső térben.
Új "design"és erőre kihegyezett motor kialakítással készült a jármű. Akkor most, hogy a formát kiveséztük, talán térjünk rá erre az erőműre. HySereies Drive-nak nevezik. Gyakorlatilag akkumulátor működteti, melyekhez hdrogén üzemanyag cellák csatlakoznak a menetközbeni töltéshez. A Ford szerint ez a megoldás városi és autópályás használat esetén 41 mile/gallon. A teljes elektromos rendszer 25 mérföldre elég. de a hidrogénnel kiegészítve már 280 mérföldre nő a hatótáv.Az üzemanyag cella automatikusan töltődik, ha eléri a 40%-os határt. Természetesen működik 110/200 VAC-ról is, így otthon a háéózatra csatlakoztatható.
A Ford szerint a HySeries kialakítás 50%-al kisebb, mint a simán üzemanyagcellás társai, de élettartalma a kétszerese.
Formájából és belső kialakításából adódóan akár szállításra is kíválóan alkalmas. A Ford gyár szerint, ha elég érdeklődés lesz rá, akkor akár meg is valósulhat...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2007.11.16 12:10-kor.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nekem tetszik. Megbotránkoztató is a topik címe.
Háttérként is használom. Ha még valakit érdekelnének nagy felbontású képek: 2007-es Ford Airstream Concept
Háttérként is használom. Ha még valakit érdekelnének nagy felbontású képek: 2007-es Ford Airstream Concept
Megváltoztattam, bár...TomiTomi írta:Nekem tetszik. Megbotránkoztató is a topik címe.
Hm néha elgondolkozom, hogy mik nem tetszenek neked..
Nekem nem a megbotránkoztatással van gondom, hanem, ha azt írják praktikus, akkor miért csinálnak fura oldal ablakokat? Nehéz lemosni a benzinkúznál, ami nem kocka...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kíváncsian várjuk az eredményt.LeMans67 írta:Azt hiszem rosszabb napjaimon autókat fogok rajzolni..
Ez nem csak neked olyan.LeMans67 írta:Nekem olyan, mint egy motoros lakókocsi,
A meghajtásnak nincs köze a ma szériában gyárthatóhoz.LeMans67 írta: de pár ötlet ettől függetlenül tetszik: a meghajtása, csak nagyon kis hatótávolságra jó... a jobb oldali oldal ajtó! a hátsó nyitás...
A korai (valszeg még a mai is) VW buszokon is jobb oldalt volt az ajtó, nem?
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Somi a formáról értekezik, Te a motorjáról. Azért jól elvagytok.LeMans67 írta:Ha gyártásba kerülne jelen pillanatban, akkor szerintem csak annak jó akinek van pénze és ki akar tünni, de nem érdekli, hogy milyen téren...Ez a hatótáv még mindig kevés, de ez van...somi írta:nagy autónak kicsi, kicsinek meg nagy. Mire jó?
Célközönség nem lehetne az, aki régebben Econoline lakó-/tárgyalóbuszt vett?