Daily drivers
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Eszkalálok ide is egy szokásos beszólást.
Miért nem a "Szarral gurigázás" címet kapta topic?
Frankón azon vitáztok melyik trágyadomb a nagyobb?
Minek van az amcsi V8 után a legszebb hangja? V12!
5 hengeres autó? Az valami betegség?
Subaru boxer motor? Inkább Porsche!
Ja és daily driver-em egy Mustang! Én rev-vel értek egyet.
Miért nem a "Szarral gurigázás" címet kapta topic?
Frankón azon vitáztok melyik trágyadomb a nagyobb?
Minek van az amcsi V8 után a legszebb hangja? V12!
5 hengeres autó? Az valami betegség?
Subaru boxer motor? Inkább Porsche!
Ja és daily driver-em egy Mustang! Én rev-vel értek egyet.
beszól a néma levente
khm.... lájtos leszek a köz érdekében... nem lehet mindenki annyira kemény mina bandit...
sajnos mi csak hétköznapi lúzerek vagyunk...
ez akko jó is így, bandit sem nem van megbántva és örül, hogy vídija keménységűnek és a FÓTÓARCnak tituláljuk, mi meg szénné röhögjük magunkat rajta...
khm.... lájtos leszek a köz érdekében... nem lehet mindenki annyira kemény mina bandit...
sajnos mi csak hétköznapi lúzerek vagyunk...
ez akko jó is így, bandit sem nem van megbántva és örül, hogy vídija keménységűnek és a FÓTÓARCnak tituláljuk, mi meg szénné röhögjük magunkat rajta...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Na, lenyomom egy kicsit a német fölényt. Peugeot 206 SW, full fapad (van benne 75 ló, 1.4 motor, manuális klíma, tekerős ablak hátul). Szeretjük a pözsót, kényelmes, még ez a kicsi is tágas. Két kutya befér szépen hátra. Egy baja van neki: minden 65 ezredik kilométerre jut egy komplett futómű csere Bár ez a tapasztalat az előző 306-osból jön, de már hallom ennek is a jobb elejét. Van benne 46 ezer kilométer. Többi darabja megbízható. 150 ezerig. Nem szoktunk tovább várni.
Folyt. köv. itt.
Én is hallottam már 14-et benyelő 1.8-as Mondeóról, de az átlag inkább 8, a 2.5-nél manuálban 9-10, automatában 12-13.
Bármi eset sokat, ha valami szenzor meghülyül.
1.2 nem volt Escortból, max 1.3, az meg karbis. Azt szerintem ne hasonlítsuk egy modernebb elektronikához.LeMans írta: Én nem tudom mit csinál Muki úr, de anno az unokatesóm céges 1,2 kombi Escortja sem ment 10 (inkább 11) alá, de a párjának az 1,6-osa sem (városban).
Én is hallottam már 14-et benyelő 1.8-as Mondeóról, de az átlag inkább 8, a 2.5-nél manuálban 9-10, automatában 12-13.
Bármi eset sokat, ha valami szenzor meghülyül.
Hm ez érdekes, mert az első cégese 1,2 volt, elvileg ha jól emlészem ez állt a papírjaiban és a következő lett csak 1,3. Mondjuk én nem értek hozzá, mert nem voltam oda érte, bár az 1,6-al nem lehetett összehasonlítani...Schmidi írta:
1.2 nem volt Escortból, max 1.3, az meg karbis. Azt szerintem ne hasonlítsuk egy modernebb elektronikához.
- Chromlo
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 944
- Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
- Tartózkodási hely: Vecsés
Na akkor énis.
Mercedes Benz 609 4.0 D Otómentő
Nem akartam addig irni róla amig nincs tapasztalat. Mostmár kezdem kiismerni. 3 hete vásároltam, közel 1000 km tettem bele azóta.
Eddig csak jó tapasztalatom volt.
Kissebb hiányosságai vannak, amik orvosolhatók, meghát nem egy mai gyermek (1992), de már most hozzámnött, nagyon szeretek vele járni.
Fogysztását tekintve 10-13 L ami szerintem méretéhez képest nem sok. 2810kg önsúlyú, 5600kg összsúlyú.
Durván egy évnyi utannajárás után sikerült megtalálni őt, mert az összes hasonló nagyon lepusztult állapotban van. Megvétele elött körüljártam a dolgot úgyfest, hogy örökdarab meg egy kicsi, egyedüli hibája a hátsóhíd gyengeség.
Alkatrész van hozzá dögivel, dontott, és gyári egyaránt, utángyártott nem létezik, a gyári ára viszont megfizethető.
Néhány példa: szelepfedél t. 4000, Oljateknő t. 2700, Komplett oldalindex 3000, Kormányössz. gömbfej 2300, Fékbetét garnitura 19000.
Mindenkinek tudom ajánlani a márkát és a típust, hozzáteszem, nem vagyok egy Merci fan, de tényleg jó választás, én nem bántam meg.
Mercedes Benz 609 4.0 D Otómentő
Nem akartam addig irni róla amig nincs tapasztalat. Mostmár kezdem kiismerni. 3 hete vásároltam, közel 1000 km tettem bele azóta.
Eddig csak jó tapasztalatom volt.
Kissebb hiányosságai vannak, amik orvosolhatók, meghát nem egy mai gyermek (1992), de már most hozzámnött, nagyon szeretek vele járni.
Fogysztását tekintve 10-13 L ami szerintem méretéhez képest nem sok. 2810kg önsúlyú, 5600kg összsúlyú.
Durván egy évnyi utannajárás után sikerült megtalálni őt, mert az összes hasonló nagyon lepusztult állapotban van. Megvétele elött körüljártam a dolgot úgyfest, hogy örökdarab meg egy kicsi, egyedüli hibája a hátsóhíd gyengeség.
Alkatrész van hozzá dögivel, dontott, és gyári egyaránt, utángyártott nem létezik, a gyári ára viszont megfizethető.
Néhány példa: szelepfedél t. 4000, Oljateknő t. 2700, Komplett oldalindex 3000, Kormányössz. gömbfej 2300, Fékbetét garnitura 19000.
Mindenkinek tudom ajánlani a márkát és a típust, hozzáteszem, nem vagyok egy Merci fan, de tényleg jó választás, én nem bántam meg.