Khmm... Ez nem feltétlenül igaz. Azért nem olyan az autógyártás mint a vendéglátózás. Ott tényleg előfordul 700 %-os haszon.LeMans67 írta:Szerintem 6-8 e dodo max...
Legalább is pl a miénkhez egy teljes váltó, kardán.. szett T56 2.700 dodo, futóműre 1200-t mondtál, fékek 1200, a többi így már belefér. Ezek üzleti árak és nem gyáriak (amin a gyár szerzi be magának a gyártáshoz, mert akkor osszuk el 6-8-al minimum, de ha ezt tudnád, hogy mennyi akkor sírnál. Szerintem egy 40 millios autó költsége max 2-3M tehát elég haszon van rajta. Minden alkatrészre ez igaz...).
Azonban az autógyártás persze jelentős haszonnal dolgozik de legtöbbször a limitált szériák a legnagyobb bukták szigorúan anyagi szemmel nézve. Az mondjuk a márkaimidzs-ben térül meg. Nos ez elég komplex és én sem feltétlenül látom át, de mindenesetre egy autón nincs akkora haszonkulcs mint mondjuk Forma-1 idején a Hungaroringen 3 deci Kólán.