Én meg Téged nem értelek. De próbálom dzsiemül elmondani. A Fordnál a Lincoln a luxusmárka, a Cadillaccal összevethető. Az tény, hogy most nem éppen fénykorát éli e márka, de ez a Caddyvel is így volt a szögletes dizájn előtt. Szerintem a cél jó, most már "csak" a megfelelő termékeket kell kihozni.LeMans67 írta:Én ezt nem értem. Most saját lakásukon belül csinálnak feszültséget? 1: sajna ezek már modern se nem amcsi se nem jó gépek szvsz, 2. gyakorlatilag inkább csinálnának egy Ford minőségi gépet. Igaz az új Mondeo után ez nehéz lenne, mert ott is lespóroltak pár € centet és ezzel elrontották a már majdnem jó hatást...
FoMoCo hírek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hát szerintem, a Caddy is bukó,mivel már nem az ami volt, legalább is nem hozza be EU-ba. Így meg inkább nyomná színvonalsabbra a SAAB-ot, jobban járnának...(Vectra Caddy vicces szvsz)TomiTomi írta:Én meg Téged nem értelek. De próbálom dzsiemül elmondani. A Fordnál a Lincoln a luxusmárka, a Cadillaccal összevethető. Az tény, hogy most nem éppen fénykorát éli e márka, de ez a Caddyvel is így volt a szögletes dizájn előtt. Szerintem a cél jó, most már "csak" a megfelelő termékeket kell kihozni.
Esetleg, ha a Lincoln behozza a kinti modelleket változatlan, akkor jó, de nem szokta egy cég sem, de lássuk a medvét...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Caddy sokat frissült az elmúlt években, de az tény, hogy az európaiaknak készített modell fékezetten izgalmas.LeMans67 írta:Hát szerintem, a Caddy is bukó,mivel már nem az ami volt, legalább is nem hozza be EU-ba. Így meg inkább nyomná színvonalsabbra a SAAB-ot, jobban járnának...(Vectra Caddy vicces szvsz)
Esetleg, ha a Lincoln behozza a kinti modelleket változatlan, akkor jó, de nem szokta egy cég sem, de lássuk a medvét...
Lincolnnál eleve hiányoznak az érdekes modellek, szal ott tényleg azon múlik sok, hogy mit hoznak ki a következő 5 évben. Mondjuk a fenti cikkben benne volt, hogy Lincolnnal nem akarnak Európába jönni, mert nehéz a helyi prémiumok ellen a verseny.
Sajna az amcsik nem tudnak reagálni az EU gépeire, még a Japánok is nehezen szerintem. Csak ez a gyorsaság sajnos a minőség róvásáramegy minden gyártónál! Inkább néznék 5 évig azonos modellt, lde legyen kiforrot és nem meghibásodó...TomiTomi írta:Lincolnnál eleve hiányoznak az érdekes modellek, szal ott tényleg azon múlik sok, hogy mit hoznak ki a következő 5 évben. Mondjuk a fenti cikkben benne volt, hogy Lincolnnal nem akarnak Európába jönni, mert nehéz a helyi prémiumok ellen a verseny.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Inkább abban látom a gondot, hogy az európai prémiumautó-vásárló nagyon konzervatív. Hiába jó a Lexus (technikailag bizonyos szempontból jobb mint az európaiak), mégis kevesen veszik. Szvsz az amerikaiaknak még nehezebb.LeMans67 írta:Sajna az amcsik nem tudnak reagálni az EU gépeire, még a Japánok is nehezen szerintem. Csak ez a gyorsaság sajnos a minőség róvásáramegy minden gyártónál! Inkább néznék 5 évig azonos modellt, lde legyen kiforrot és nem meghibásodó...
Mire jó a Lexus? Iszonyatos árért kapsz egy olyan autót, amiben két EU ember nem fér el egymás mögött (kis cikk, ne csak én szidjam)TomiTomi írta:Inkább abban látom a gondot, hogy az európai prémiumautó-vásárló nagyon konzervatív. Hiába jó a Lexus (technikailag bizonyos szempontból jobb mint az európaiak), mégis kevesen veszik. Szvsz az amerikaiaknak még nehezebb.
http://totalcar.hu/tesztek/lexusis25006!2
Jó tudom az Ls600h-ban ellehet, de az a csúcs gép...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az IS Lexus a 3as béemvé és az A4es ódi konkurrense. Mikor ezeket láttam utoljára, akkor egyikben sem lehetett rendesen hátul ülni. Szal jól sikerült a Lexus.LeMans67 írta:Mire jó a Lexus? Iszonyatos árért kapsz egy olyan autót, amiben két EU ember nem fér el egymás mögött (kis cikk, ne csak én szidjam)
http://totalcar.hu/tesztek/lexusis25006!2
Jó tudom az Ls600h-ban ellehet, de az a csúcs gép...
Amúgy ez már nagyon OFF itt.
Minimálisan magasabb Ford eladások 2007 novemberben, 2006 novemberhez képest
A minimális pozitív változás az új modelleknek (Edge, Taurus X), az Escape-nek (ebből is látszik, hogy nőtt a kereslet a cross-over autók iránt) köszönhető.
Érdekes, hogy a tavly is futott és most is futó Ford modellek közül csak a Crown Victoriából és a Fusionból kelt el több...
A Ford összes márkája (Volvot, Jaguárt... beleértve) adatait nézve csak a Mercury és a Land Rover tudott több autót eladni, mint tavaly novemberben.
A két klasszikus "tepsi" a Crown Victoria és Grand Marquis is jelentősen jobban ment mint tavaly ilyenkor igaz nem beszélünk olyan nagy számokról, de akkor is, egyesek ezeket már őskövületnek hívják, de mégis megvan a fix felvevő bázisuk...
Akit a részletes adatok érdekelnek, kattintson ide: Részletes adatok
A minimális pozitív változás az új modelleknek (Edge, Taurus X), az Escape-nek (ebből is látszik, hogy nőtt a kereslet a cross-over autók iránt) köszönhető.
Érdekes, hogy a tavly is futott és most is futó Ford modellek közül csak a Crown Victoriából és a Fusionból kelt el több...
A Ford összes márkája (Volvot, Jaguárt... beleértve) adatait nézve csak a Mercury és a Land Rover tudott több autót eladni, mint tavaly novemberben.
A két klasszikus "tepsi" a Crown Victoria és Grand Marquis is jelentősen jobban ment mint tavaly ilyenkor igaz nem beszélünk olyan nagy számokról, de akkor is, egyesek ezeket már őskövületnek hívják, de mégis megvan a fix felvevő bázisuk...
Akit a részletes adatok érdekelnek, kattintson ide: Részletes adatok
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Igen, szinte minden visszaesett, az uj cross-over tipusok dobták fel az eladásokat...
na ja, 0.4 % növekedés az tényleg csak bla-bla... de ilyen ínséges időkben az is valami
na ja, 0.4 % növekedés az tényleg csak bla-bla... de ilyen ínséges időkben az is valami
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Indiában terjeszkedik a Ford
Az amerikai óriásvállalat mintegy 500 millió dollárt fektet indiai gyárának bővítésébe a következő két évben.
Hamarosan egy új kisautó-típust kezdenek gyártani a Chennaiban működő gyárban, amelynek kapacitását 2010-re évi 200 ezerre növelik. Emellett egy új motorgyárat is felhúznak, ahol mintegy 250 ezer, kis hengerűrtartalmú, benzin- és dízelüzemű motort állíthatnak elő évente. Egyelőre úgy néz ki, a Ford elsősorban a helyi piac jelentős bővüléseben reménykedve fektet be Indiában, ahol az utóbbi egy-két évben egyre több autógyártó létesít saját üzemet. A cégnek ugyanakkor erős konkurenciával kell szembenéznie, hiszen a Suzuki, a Hyundai és a helyi tulajdonú Tata is igyekszik kihasználni a személyautók iránti egyre növekvő igényeket.
Egyelőre úgy néz ki, a Ford nem tervezi az Indiában gyártott autók exportját.
Forrás: totalcar
Az amerikai óriásvállalat mintegy 500 millió dollárt fektet indiai gyárának bővítésébe a következő két évben.
Hamarosan egy új kisautó-típust kezdenek gyártani a Chennaiban működő gyárban, amelynek kapacitását 2010-re évi 200 ezerre növelik. Emellett egy új motorgyárat is felhúznak, ahol mintegy 250 ezer, kis hengerűrtartalmú, benzin- és dízelüzemű motort állíthatnak elő évente. Egyelőre úgy néz ki, a Ford elsősorban a helyi piac jelentős bővüléseben reménykedve fektet be Indiában, ahol az utóbbi egy-két évben egyre több autógyártó létesít saját üzemet. A cégnek ugyanakkor erős konkurenciával kell szembenéznie, hiszen a Suzuki, a Hyundai és a helyi tulajdonú Tata is igyekszik kihasználni a személyautók iránti egyre növekvő igényeket.
Egyelőre úgy néz ki, a Ford nem tervezi az Indiában gyártott autók exportját.
Forrás: totalcar
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nemzetközi márkát faragnának a Lincolnból
A Ford első embere, Alan Mulally szerint amerikai luxusmárkájuk sikeres lehet más piacokon, így Európa egyes országaiban, Ázsiában és a Közel-Keleten is.
Az ötlet persze nem teljesen új, a General Motor évek óta próbálja lenyomni az európai, közel-keleti és más, nem amerikai vásárlók torkán a Cadillac modelljeit, de épp innen lehet tudni, hogy ez mennyire reménytelen vállalkozás. Ráadásul a Cadillac sokkal inkább szem előtt van, mint a Lincoln: míg az előbbi márkával filmek tucatjaiban találkozhat a közönség, a Lincoln utoljára talán a Kennedy gyilkosság idején kapott nemzetközi figyelmet. Ráadásul a Ford luxusmárkája még Amerikában sem igazán népszerű, és a mostanság bemutatott, fronthajtású Volvo platformra épülő MKS és MKT modellek sem tűnnek igazán alkalmasnak az elnöki autó legendájának újjáélesztésére.
Egyetlen halvány reménysugár látszik: ha az MKR tanulmányt sikerülne anélkül gyártásba küldeni, hogy kiherélnék a látványos formát, akkor talán volna esély, hogy a különlegességet kedvelő luxusautó-vásárlók felfigyeljenek a Lincolnra. Az Audi-BMW-Mercedes trió megszorongatása persze így is távoli álomkép marad csupán, de legalább Amerikában életben lehetne tartani a márkát. Egy ilyen típus bemutatásához azonban egy kis fantázia és bátorság kéne, ami az amerikai Ford döntéseire manapság nemigen jellemző.
Forrás: Totalcar
A Ford első embere, Alan Mulally szerint amerikai luxusmárkájuk sikeres lehet más piacokon, így Európa egyes országaiban, Ázsiában és a Közel-Keleten is.
Az ötlet persze nem teljesen új, a General Motor évek óta próbálja lenyomni az európai, közel-keleti és más, nem amerikai vásárlók torkán a Cadillac modelljeit, de épp innen lehet tudni, hogy ez mennyire reménytelen vállalkozás. Ráadásul a Cadillac sokkal inkább szem előtt van, mint a Lincoln: míg az előbbi márkával filmek tucatjaiban találkozhat a közönség, a Lincoln utoljára talán a Kennedy gyilkosság idején kapott nemzetközi figyelmet. Ráadásul a Ford luxusmárkája még Amerikában sem igazán népszerű, és a mostanság bemutatott, fronthajtású Volvo platformra épülő MKS és MKT modellek sem tűnnek igazán alkalmasnak az elnöki autó legendájának újjáélesztésére.
Egyetlen halvány reménysugár látszik: ha az MKR tanulmányt sikerülne anélkül gyártásba küldeni, hogy kiherélnék a látványos formát, akkor talán volna esély, hogy a különlegességet kedvelő luxusautó-vásárlók felfigyeljenek a Lincolnra. Az Audi-BMW-Mercedes trió megszorongatása persze így is távoli álomkép marad csupán, de legalább Amerikában életben lehetne tartani a márkát. Egy ilyen típus bemutatásához azonban egy kis fantázia és bátorság kéne, ami az amerikai Ford döntéseire manapság nemigen jellemző.
Forrás: Totalcar