S197 ülések SN95-be??
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
S197 ülések SN95-be??
Srácok van-e valami írásos infó arról hogy az S197 Mustang ülés passzol-é az SN95-be?
Az első gondolom nem nagy probléma, de mi a helyzet a hátsó ülésekkel? Ez érdekelne leginkább.
A neten még eddig nem találtam semmi infót a hátsóra vonatkozóan.
Az első gondolom nem nagy probléma, de mi a helyzet a hátsó ülésekkel? Ez érdekelne leginkább.
A neten még eddig nem találtam semmi infót a hátsóra vonatkozóan.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: S197 ülések SN95-be??
Szia!
Vettél SN95 Mustangot?
Az elsőt be lehet tenni, a hátsót nem. Vagy meghagyod a gyári hátsót, vagy rendelsz egy rear seat delet kittet és kiveszed. Ha S197 ülést raksz, figyelj arra, hogy GT ülést rakjál, mert az S197 V6 és az SN95 GT ülés között kényelemben szinte semmi különbség nincs.
Vettél SN95 Mustangot?
Az elsőt be lehet tenni, a hátsót nem. Vagy meghagyod a gyári hátsót, vagy rendelsz egy rear seat delet kittet és kiveszed. Ha S197 ülést raksz, figyelj arra, hogy GT ülést rakjál, mert az S197 V6 és az SN95 GT ülés között kényelemben szinte semmi különbség nincs.
Re: S197 ülések SN95-be??
Meg szeretném venni a fekete kabriót ami a használtautón van. Persze ha meg tudok egyezni az eladóval.
Kabrióm még nem volt és a 99-04-es Mustang az egyik kedvenc évjáratom. 2010+-ra nem lesz zsé mostanában akárhogy is szeretném.
Kabrióm még nem volt és a 99-04-es Mustang az egyik kedvenc évjáratom. 2010+-ra nem lesz zsé mostanában akárhogy is szeretném.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: S197 ülések SN95-be??
Honnan lehet megismerni hogy V6 vagy GT-e? Fogalmam sincs hogy az enyémek miből lehetnek. Szürke bőr és elektromos ülés.GTPeti írta:Szia!
Vettél SN95 Mustangot?
Az elsőt be lehet tenni, a hátsót nem. Vagy meghagyod a gyári hátsót, vagy rendelsz egy rear seat delet kittet és kiveszed. Ha S197 ülést raksz, figyelj arra, hogy GT ülést rakjál, mert az S197 V6 és az SN95 GT ülés között kényelemben szinte semmi különbség nincs.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: S197 ülések SN95-be??
Szia Bali,
Az egy jól kinéző autó, én is néztem, de nem lenne értelme a már átépített autóm után megvenni és újra kezdeni az építkezést. De, ha megnézed és jó, akkor biztosan sok örömed lesz benne. A Cabriozás nagyon jó dolog, csak ajánlani tudom.
Cougar hogy áll?
A GT üléseknek pl. van fújható deréktámasza, jobb az oldaltartása.
Az egy jól kinéző autó, én is néztem, de nem lenne értelme a már átépített autóm után megvenni és újra kezdeni az építkezést. De, ha megnézed és jó, akkor biztosan sok örömed lesz benne. A Cabriozás nagyon jó dolog, csak ajánlani tudom.
Cougar hogy áll?
A GT üléseknek pl. van fújható deréktámasza, jobb az oldaltartása.
Re: S197 ülések SN95-be??
Régóta tetszik nekem is, csak valahogy eddig nem jött össze.GTPeti írta:Szia Bali,
Az egy jól kinéző autó, én is néztem, de nem lenne értelme a már átépített autóm után megvenni és újra kezdeni az építkezést. De, ha megnézed és jó, akkor biztosan sok örömed lesz benne. A Cabriozás nagyon jó dolog, csak ajánlani tudom.
Cougar hogy áll?
A GT üléseknek pl. van fújható deréktámasza, jobb az oldaltartása.
Ha most otthon lennék akkor már biztos a garázsban állna, így még várhatok mire hazaérek talán meglesz még 2 hét múlva is.
A kocsinak jó gazdája volt régebben (Tihanyi) hacsak nem rúgták le azóta akkor szerintem nem lehet olyan rossz bőrben.
Nem volt dolgunk még kabrióval biztos élveznénk. Az 4.6-os motor is pont elég lenne ahogy van. Meglátjuk.
Szerintem nekem egy V6-ból van akkor az ülésem, sebaj át lehet ezt szivacsozni szerintem.
Cougarra kipufogót varázsolnak jelenleg. kb. pár év múlva kész is lesz
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: S197 ülések SN95-be??
Ennyi idő alatt már kíbai evőpálcikával is összerakhatták volna
Ha egyben van, biztosan nem fogsz benne csalódni. Nekem a tuning előtt 215 lőerő volt és az is adott sok élményt. A 260-al pedig már elég nagyot lép. Nem drága, viszont érdemes megcsináltatni a subframe connectorokat, így nem lesz a cabriókra jellemző kasztni csavarodás. Az egyém gyakorlatilag ugyanolyan merev lett, mint egy kemény tetős Mustang.
Ha egyben van, biztosan nem fogsz benne csalódni. Nekem a tuning előtt 215 lőerő volt és az is adott sok élményt. A 260-al pedig már elég nagyot lép. Nem drága, viszont érdemes megcsináltatni a subframe connectorokat, így nem lesz a cabriókra jellemző kasztni csavarodás. Az egyém gyakorlatilag ugyanolyan merev lett, mint egy kemény tetős Mustang.
Re: S197 ülések SN95-be??
SimánGTPeti írta:Ennyi idő alatt már kíbai evőpálcikával is összerakhatták volna
Ha egyben van, biztosan nem fogsz benne csalódni. Nekem a tuning előtt 215 lőerő volt és az is adott sok élményt. A 260-al pedig már elég nagyot lép. Nem drága, viszont érdemes megcsináltatni a subframe connectorokat, így nem lesz a cabriókra jellemző kasztni csavarodás. Az egyém gyakorlatilag ugyanolyan merev lett, mint egy kemény tetős Mustang.
Egy chip-tuning mit mennyit hoz? Pár dolgot azért csinálnék vele. Persze semmi Kenne Bell és társai
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: S197 ülések SN95-be??
A chipnek akkor van értelme, ha változtatsz a motoron (veztengelyek, hengerfej, másik injektor) egyébként nem érezhető a változás.
Szerintem, először menj vele és élvezd, hogy végre van egy járóképes autód és később állj neki az építésnek.
Ha olcsón szeretnéd javítani az élményfaktort akkor az alábbiakat javasolom:
Ültetőrugó és Einbach, vagy KYB gátlók,
Subframe connector
Előre big brake kit
A gyári 2.73 helyett egy 3.55-ös áttétel (viszont itt más kell a chip, mert az új áttételhez kell programozni a váltót)
Ha nagyobb a keret:
hengerfej, veztengely kombóval 80-100 lóerőt rá tudsz dobni, viszont akkor már a szerelési költség is jelentős.
Szerintem, először menj vele és élvezd, hogy végre van egy járóképes autód és később állj neki az építésnek.
Ha olcsón szeretnéd javítani az élményfaktort akkor az alábbiakat javasolom:
Ültetőrugó és Einbach, vagy KYB gátlók,
Subframe connector
Előre big brake kit
A gyári 2.73 helyett egy 3.55-ös áttétel (viszont itt más kell a chip, mert az új áttételhez kell programozni a váltót)
Ha nagyobb a keret:
hengerfej, veztengely kombóval 80-100 lóerőt rá tudsz dobni, viszont akkor már a szerelési költség is jelentős.
Re: S197 ülések SN95-be??
Isten őrizz hogy most belebonyolódjak bármibe is. !vigyorGTPeti írta:A chipnek akkor van értelme, ha változtatsz a motoron (veztengelyek, hengerfej, másik injektor) egyébként nem érezhető a változás.
Szerintem, először menj vele és élvezd, hogy végre van egy járóképes autód és később állj neki az építésnek.
Ha olcsón szeretnéd javítani az élményfaktort akkor az alábbiakat javasolom:
Ültetőrugó és Einbach, vagy KYB gátlók,
Subframe connector
Előre big brake kit
A gyári 2.73 helyett egy 3.55-ös áttétel (viszont itt más kell a chip, mert az új áttételhez kell programozni a váltót)
Ha nagyobb a keret:
hengerfej, veztengely kombóval 80-100 lóerőt rá tudsz dobni, viszont akkor már a szerelési költség is jelentős.
Ez a 4.6 motor eléggé mellékvágány szerintem amúgy is. Nem sok mindent lehet venni hozzá.
Fék kell az egyértelmű. A 14"-es Baer fékek örömmel szolgálatba fognak állni.
Futómű a subframe connector-ral szintén kell majd. A Steeda cuccát nézegettem épp. Nem is vészes az ára.
És értelmet kapna így a Forgeline felni is bár igazából az a 2005-2014 évjárathoz lenne.
A gyári áttétel tényleg ilyen hosszú??
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: S197 ülések SN95-be??
Nem tuningolható olyan jól, mint az 5.0, de azért van benne tartalék. Viszont, elég stock állapotban is a 260 lóerő.
Úgy láttam, 18-as kerék van a Mustangon, tehát alá fognak menni a 14'es fékek. Ha már megvan, akkor tedd fel, de ha most vennéd, akkor az SSBC big brake kit olcsóbb és az is jól lassít (ilyen van az enyémen is), vagy a Cobra R fékek is jók.
Igen, gyárilag ilyen hosszú az áttétel. Ha kényelmesen akarsz cruisingolni, akkor jó, de ha jókat gyorsulni, csere. Nekem is steeda van, könnyű, tökéletesen illeszkedik és nagyon jól tart. A kerekek azok lennének, amiket egyszer hirdettél?
Úgy láttam, 18-as kerék van a Mustangon, tehát alá fognak menni a 14'es fékek. Ha már megvan, akkor tedd fel, de ha most vennéd, akkor az SSBC big brake kit olcsóbb és az is jól lassít (ilyen van az enyémen is), vagy a Cobra R fékek is jók.
Igen, gyárilag ilyen hosszú az áttétel. Ha kényelmesen akarsz cruisingolni, akkor jó, de ha jókat gyorsulni, csere. Nekem is steeda van, könnyű, tökéletesen illeszkedik és nagyon jól tart. A kerekek azok lennének, amiket egyszer hirdettél?
Re: S197 ülések SN95-be??
Ha mégis egyszert motort tuningolnál, itt egy sor hasznos tipp és alkatrész
Re: S197 ülések SN95-be??
A Baer fék már nyár óta itthon van. A Novába szántam de ahhoz végül C6 Corvette fék lett.GTPeti írta:Nem tuningolható olyan jól, mint az 5.0, de azért van benne tartalék. Viszont, elég stock állapotban is a 260 lóerő.
Úgy láttam, 18-as kerék van a Mustangon, tehát alá fognak menni a 14'es fékek. Ha már megvan, akkor tedd fel, de ha most vennéd, akkor az SSBC big brake kit olcsóbb és az is jól lassít (ilyen van az enyémen is), vagy a Cobra R fékek is jók.
Igen, gyárilag ilyen hosszú az áttétel. Ha kényelmesen akarsz cruisingolni, akkor jó, de ha jókat gyorsulni, csere. Nekem is steeda van, könnyű, tökéletesen illeszkedik és nagyon jól tart. A kerekek azok lennének, amiket egyszer hirdettél?
A felni az amelyiket a topikodban mutattam pár hónapja.
Na de nem is élem annyira bele magam mert még odébb lesz mire hazaérek, lehet el is viszik addig.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: S197 ülések SN95-be??
Kb. 1 éve hirdetik, miért pont most vinnék el:)
A Novával végül mi lett, megépült, vagy eladtad? Cougar április 13-ra járóképes lesz?
A Novával végül mi lett, megépült, vagy eladtad? Cougar április 13-ra járóképes lesz?
Re: S197 ülések SN95-be??
Hát, remélem meg fog várni.GTPeti írta:Kb. 1 éve hirdetik, miért pont most vinnék el:)
A Novával végül mi lett, megépült, vagy eladtad? Cougar április 13-ra járóképes lesz?
Nova meg van még. El fog készülni egyszer az is. Fék-futómű-motor-váltó van már hozzá. De nem kezdtünk bele.
A Cougar járóképes lesz de egyenlőre nem fogom használni. Lejárt már minden vizsgája, OT is műszaki is.
Ha összejön akkor Mustanggal fogok találkozókra menni már ha itthon leszek valamelyiken.
- 1972 Chevy Nova 6.0