Egyetertek
Esetleg szanko,az befer a hatso ulesre.
Bar, ha valaki nem Vaughn Gittin ugysem tud felmenni a Mustanggal a havas uton a sipalyahoz,igy mindegy, hogy befer-e a silec,vagy nem
USA autó napi használatban
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
-
- Kabóca
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013.03.03 7:54
Re: USA autó napi használatban
Jólvan, nem hülye vagyok csak érdeklődtem, véleményem szerint az nem árt ha vesz valaki 10m autót az majdnem mindenre jó legyen, amúgy ahogy Tomi mondta ( felvettem a kapcsolatot egy youtube-os sráccal akinek idei convertible van) és tényleg a csomagtartó tetőre szokta szerelni a cuccot és ugy viszi. A Skoda Octavia se rossz, nekünk is olyan van , pár nappal ezelött huztuk haza (benne ) a 250l mélyhűtő ládát .
Re: USA autó napi használatban
Csak arra próbáltunk rávilágítani, hogy a Mustang csodás autó, de pontosan ismerni kell a korlátokat (mint minden sportautónak). A napi használhatósága a kialakítása, hátsókerék meghajtása, sportosra hangoltsága miatt erősen limitált. Egyébként a BMW 6-os, vagy Audi A5-ös esetében ugyanezek a gondok vannak (nincs hátsó lábtér, kicsi, nem bővíthető ülés ledöntéssel a csomagtartó stb. Tehát mérlegelni kell, hogy ezeket bevállalod-e. Ha all in one autót szeretnél, arra tényleg egy SUV az igazi, ha bevállalod, hogy nem fér be a síléc, nem tudod elhozni a szekrényt az ikeából stb. boldog leszel a Mustanggal.
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: USA autó napi használatban
Nem tudom, melyik topicba kellett volna írnom, igazából mint kíváncsiságból érdeklődöm, van-e valaki, aki keni-vágja az önsúly-összsúly korlátokat,stb.-t.
Kérdésem:
Adott AUTÓ, jele legyen X, aminek önsúlya 2,6t, Én is benne ülök, így legyen 2,7t.
Megengedett legnagyobb össztömege 3,5t, tehát kb. 800 kg az a hasznos teher, amit a platón elvihetnék, ezt eddig értem.
Na de mi van, ha már utánfutót kötnék (legyen Y)? Akkor X+Y önsúlya sem érheti el a 3,5t-t? Vagy onnantól már B+E?
Tudom, hogy valahol a neten kitudom bogarászni, inkább azért kérdem itt, hátha valaki tudja ezt közérthetően elmagyarázni.
Kérdésem:
Adott AUTÓ, jele legyen X, aminek önsúlya 2,6t, Én is benne ülök, így legyen 2,7t.
Megengedett legnagyobb össztömege 3,5t, tehát kb. 800 kg az a hasznos teher, amit a platón elvihetnék, ezt eddig értem.
Na de mi van, ha már utánfutót kötnék (legyen Y)? Akkor X+Y önsúlya sem érheti el a 3,5t-t? Vagy onnantól már B+E?
Tudom, hogy valahol a neten kitudom bogarászni, inkább azért kérdem itt, hátha valaki tudja ezt közérthetően elmagyarázni.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: USA autó napi használatban
Szerintem kicsi utánfutó mehet B-vel akkor is, ha túlléped a 3,5 t-t (750 kg-ig). Afölött B+E
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: USA autó napi használatban
Ha nem kerülne annyiba, mint a sima B, megcsinálnám a B+E kategóriát is.somi írta:Szerintem kicsi utánfutó mehet B-vel akkor is, ha túlléped a 3,5 t-t (750 kg-ig). Afölött B+E