Hátsó híd
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Hátsó híd
Segítsetek, ha tudtok légyszíves. A diffim kikönyökölt, az öntvény darabokra szakadt. Keresek 64 1/2-es mustanghoz hátsó hidat. (8"-os diffi) Esetleg 5let, hogy valahol összehebrálják?
Szeva,
akkor a ház darabokra ? a belseje is ? ezekszerint jobb esetben maga a komplett diffi kéne házastúl (gondolom sperr-es), rosszabb esetben egy komplett híd ?
akkor a ház darabokra ? a belseje is ? ezekszerint jobb esetben maga a komplett diffi kéne házastúl (gondolom sperr-es), rosszabb esetben egy komplett híd ?
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
A szomoru, hogy nem nyomtam a gazt. Beraktam az eredeti hazba egy tracktion lock nevu szerekezetet (ami mintegy speerkent uzemelt), kopottak voltak mar a feltengelyek is. Ez volt az utolso eredeti alkatresz a kocsiban, bar ebben is voltak tomitesek csapagyak cserelve. Valoszinu, a traction lock-ot nem birta. Igen a kardan feloli oldalon az ontveny szetesett. Most keresgelek komplett hid utan. A gondom az, hogy ennek a hidjat csak 64-66 kozott raktak mustangba, utana egy szammal nagyobbat. A nagyobb haz viszont szelesebb, ergo nem fer el az enyem alatt.
A traction lock konkrétan a sperr.ivanivan írta:A szomoru, hogy nem nyomtam a gazt. Beraktam az eredeti hazba egy tracktion lock nevu szerekezetet (ami mintegy speerkent uzemelt), kopottak voltak mar a feltengelyek is. Ez volt az utolso eredeti alkatresz a kocsiban, bar ebben is voltak tomitesek csapagyak cserelve. Valoszinu, a traction lock-ot nem birta. Igen a kardan feloli oldalon az ontveny szetesett. Most keresgelek komplett hid utan. A gondom az, hogy ennek a hidjat csak 64-66 kozott raktak mustangba, utana egy szammal nagyobbat. A nagyobb haz viszont szelesebb, ergo nem fer el az enyem alatt.
Például a 8.8-asnak el kéne férnie, csak nem tudom mennyire zavarna be az OT-ba.
Egyébként a 8"-os híd nem ritkaság, sok egyéb típusba tették. Most nem akarok hülyeségeket mondani, de páldául a régebbi, kocka Ranger alatt is az van vagy pl. Mercury modellek, tudtommal.
Igazából a sperr miatt a 8.8"-os lenne az ideális megoldás. Elég komoly terhelésbírása van, nem véletlen, hogy még más márkák alá is boldogan berakják a tunerek. Mivel gyári cucc mindent lehet hozzá kapni (persze főleg rendelés utján).
Megjött egy eredeti 8as hátsó híd. Bekerült a mustang alá. Közben a kardán kiegyensúlyózásra került. A traction lockot nem tettem vissza.
Az OT egyébként nem érdekel, mert magyar rendszámos az autó, s már így is megbuknék, mert előre bekerült egy szervó-tárcsa fékszerkezet, a kormány sem az eredeti. Az eredeti 3 gangos manuális 5 gengosra cserélődött. Bár megvannak az eredeti kerekek, mások kerültek fel.
Ez a híd kérdés azért bosszant, mert sperest szerettem volna.
Az OT egyébként nem érdekel, mert magyar rendszámos az autó, s már így is megbuknék, mert előre bekerült egy szervó-tárcsa fékszerkezet, a kormány sem az eredeti. Az eredeti 3 gangos manuális 5 gengosra cserélődött. Bár megvannak az eredeti kerekek, mások kerültek fel.
Ez a híd kérdés azért bosszant, mert sperest szerettem volna.
Naaa... fasza végre...
És írhatnál milyen váltó, fék, kerék került rá... sőt nyomass képet is...
SŐT lehetne topicod a fórumozók autói között is...
És írhatnál milyen váltó, fék, kerék került rá... sőt nyomass képet is...
SŐT lehetne topicod a fórumozók autói között is...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Bocsi Urak, ritkán járok erre. Igérem, ezentúl többször.
Váltó 5 gangos Borg warner.
Teljes fútómű Grab-a-track cuccra lecserélve.
Koni lengéscsillapítók, verseny rugók elöl, 5 leveles a gyari 4 leveles helyett hátul. Ez azt eredményezte, hogy az a bizonyos ami autó hintázás teljesen megszünt, sőt kicsit talán kemény is lett.
Edelbock karbi, az eredeti 260CID motor teljesen felújítva. Sok pénz ment a külcsínre is, mivel nincs eredeti húzat, tömítés, mászerfel, stb, mert minden új.
Ivan
Váltó 5 gangos Borg warner.
Teljes fútómű Grab-a-track cuccra lecserélve.
Koni lengéscsillapítók, verseny rugók elöl, 5 leveles a gyari 4 leveles helyett hátul. Ez azt eredményezte, hogy az a bizonyos ami autó hintázás teljesen megszünt, sőt kicsit talán kemény is lett.
Edelbock karbi, az eredeti 260CID motor teljesen felújítva. Sok pénz ment a külcsínre is, mivel nincs eredeti húzat, tömítés, mászerfel, stb, mert minden új.
Ivan
Igen a traction lockot kimondottan a 8-as hídhoz vettem újonnan. Bele is illett, minden reszelés nélkül.
Aztán egyszer csak szétesett a difi öntvénye.
Amikor megjött az új híd (használt, eredeti) s betettük, kiderült, hogy a kardán is üt. A kardént is elvittem, felszabályoztattam, most máér remélem nem lesz semmi gond.
Minek is a sperr, amikor nem erőcsúsztatással kanyarodok, nem füstöltetem a gumikat.
Ja, fékek teljesen lecserélve SSBC gyártmányra, szervodobos verzióra
Aztán egyszer csak szétesett a difi öntvénye.
Amikor megjött az új híd (használt, eredeti) s betettük, kiderült, hogy a kardán is üt. A kardént is elvittem, felszabályoztattam, most máér remélem nem lesz semmi gond.
Minek is a sperr, amikor nem erőcsúsztatással kanyarodok, nem füstöltetem a gumikat.
Ja, fékek teljesen lecserélve SSBC gyártmányra, szervodobos verzióra