Ez így tényleg közel 1 misi mire itthon van. Hacsak nincs valaki aki "okosba" tudja hazahozni. De ilyet már én sem tudok, rohadt drága hazahozni bármit is.GTPeti írta:Ebayn valto, kuplung stb. 2300 USD es erre jön szállitás, vám, ÁFA es meg be is kell szerelni
Keresek!
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Keresek!
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Keresek!
Akkor nem egyszerűbb megvenni az itthoni 1.3 millióst jól lealkudva és kivenni belőle ami kell nem pedig legózni gondolkodni hogy vajon mi kellhet még.
Az itthoniba minden adott csak át kell pakolni, ha csak egy konzol is segítség az a végére nagy segítség lesz hidd el.
A maradék autót meg mivel magyar papíros tovább lehet adni egy kis szöveggel... 5 kilóért valami vállalkozó kedvű embernek...tuti megveszik mert ennyiért nincs Mustang papírral vizsgával amibe csak egy váltó kell...
Az itthoniba minden adott csak át kell pakolni, ha csak egy konzol is segítség az a végére nagy segítség lesz hidd el.
A maradék autót meg mivel magyar papíros tovább lehet adni egy kis szöveggel... 5 kilóért valami vállalkozó kedvű embernek...tuti megveszik mert ennyiért nincs Mustang papírral vizsgával amibe csak egy váltó kell...
Re: Keresek!
5-ért átveszem váltó nélkül azonnal gondolkodnod se kell mit csinálj vele, aztán bele is rakatnám az egyik Ls-tH Imre írta:Akkor nem egyszerűbb megvenni az itthoni 1.3 millióst jól lealkudva és kivenni belőle ami kell nem pedig legózni gondolkodni hogy vajon mi kellhet még.
Az itthoniba minden adott csak át kell pakolni, ha csak egy konzol is segítség az a végére nagy segítség lesz hidd el.
A maradék autót meg mivel magyar papíros tovább lehet adni egy kis szöveggel... 5 kilóért valami vállalkozó kedvű embernek...tuti megveszik mert ennyiért nincs Mustang papírral vizsgával amibe csak egy váltó kell...
- 1972 Chevy Nova 6.0
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Keresek!
Hullarablók!
-
- Úrvezető
- Hozzászólások: 55
- Csatlakozott: 2013.01.09 22:55
- Tartózkodási hely: Győrújbarát
- Kapcsolat:
Re: Keresek!
Nem akarok beleszólni, de szerintem nem érdemes kézire átalakítani. Egy automataváltóban sokkal több lehetőség van, mint ahogy sokan gondolják.
Én a helyedben azt csinálnám, hogy az AODE-t kicserélném egy 4R70W-re. Nem is muszáj az egészet, mert a 4R cuccait bele lehet pakolni a váltód házába.
Innentől két lehetőség is van. Az egyik, hogy veszel egy váltóvezérlőt (USshift, TCM-2000, stb.), amivel be tudod állítani, hogy mikor váltson, a váltás keménységét és a lockupot. El tudod menteni a különböző beállításokat, lehet hátbarúgós sportmód vagy családdal kényelmesen krúzolós.
A másik lehetőség, ha a kézi váltó közelebb áll a szívedhez és kömény vagy, mint a vídia, akkor belerakatsz egy full manual valve body-t, és akkor kézzel tudod pakolgatni a sebességeket
Nem utolsósorban szerintem olcsóbban kijönne, mintha vennél egy donort, amit aztán csak kerülget az ember
Én a helyedben azt csinálnám, hogy az AODE-t kicserélném egy 4R70W-re. Nem is muszáj az egészet, mert a 4R cuccait bele lehet pakolni a váltód házába.
Innentől két lehetőség is van. Az egyik, hogy veszel egy váltóvezérlőt (USshift, TCM-2000, stb.), amivel be tudod állítani, hogy mikor váltson, a váltás keménységét és a lockupot. El tudod menteni a különböző beállításokat, lehet hátbarúgós sportmód vagy családdal kényelmesen krúzolós.
A másik lehetőség, ha a kézi váltó közelebb áll a szívedhez és kömény vagy, mint a vídia, akkor belerakatsz egy full manual valve body-t, és akkor kézzel tudod pakolgatni a sebességeket
Nem utolsósorban szerintem olcsóbban kijönne, mintha vennél egy donort, amit aztán csak kerülget az ember
Re: Keresek!
Ha átalakítod full manuálra még az se adja a kézi váltó feelingjét, meg is utálnád utcára. Az olyan köztes valami, se ez se az. Volt tiptronik váltós kocsim és manualban soha nem használtam. Valahogy béna az egész.armour írta:Nem akarok beleszólni, de szerintem nem érdemes kézire átalakítani. Egy automataváltóban sokkal több lehetőség van, mint ahogy sokan gondolják.
Én a helyedben azt csinálnám, hogy az AODE-t kicserélném egy 4R70W-re. Nem is muszáj az egészet, mert a 4R cuccait bele lehet pakolni a váltód házába.
Innentől két lehetőség is van. Az egyik, hogy veszel egy váltóvezérlőt (USshift, TCM-2000, stb.), amivel be tudod állítani, hogy mikor váltson, a váltás keménységét és a lockupot. El tudod menteni a különböző beállításokat, lehet hátbarúgós sportmód vagy családdal kényelmesen krúzolós.
A másik lehetőség, ha a kézi váltó közelebb áll a szívedhez és kömény vagy, mint a vídia, akkor belerakatsz egy full manual valve body-t, és akkor kézzel tudod pakolgatni a sebességeket
Nem utolsósorban szerintem olcsóbban kijönne, mintha vennél egy donort, amit aztán csak kerülget az ember
Én szerettem a kézi váltót a Mustangban, sokkal élvezetesebb mint egy automata.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Keresek!
Sziasztok,
köszönöm az ötleteket, tippeket. A tegnap estét éjszakába nyúlóan amerikai fórumok nézegetésével töltöttem. Sajnos, úgy tűnik, ejtenem kell a manuál projektet. Swap kit-ként, vagy donor autó formájában Borg-Warner váltót tudnék csak venni. Ebből még az erősebb, "world-class" változatnak is 300 lóerő a teljesítmény plafon. A kinti Mustangosok tapasztalata szerint nem csak akkor adja meg magát egy erősebb motor mögött, ha rendszeresen gyorsulnak vele, hanem normál használat mellett is, főleg, egy rövid végáttétel mellett, ahol egyesben és kettesben sok a nyomaték. Van megoldás, Tremec TKO-t kell venni. De az már önmagában 2400 USD+a másik bellhousing+flywheel+kuplung+kardán+ a sok apró bigyó, ami a beszereléshez kell. Így 4000 USD lenne a csomag+szállítás, vám, áfa, beszerelés. Így már irreálisan drága lenne ez a projekt.
Az automata váltómmal az a legnagyobb bajom, hogy a 4 fokozat miatt nem lesz az autó versenyképes egy 5,vagy 6 fokozatú, modernebb automata, vagy kézi váltós kocsival. Tudom, hogy Amerikában AODE váltóval és épített AOD-vel mennek 11-es negyedmérföldes időt olyan pro street autók, amik odakint utcai forgalomban is járhatnak, de ott legalább 500 lóerős motor van a váltó előtt és 4.10, vagy 4.56-os végáttétele, amivel cruisingolni, vagy normális módon utcán közlekedni már nem lehet.
A full manual valve bodyt én is néztem, de nem szeretnék, mert az alapproblémát, azt, hogy csak 4 fokozatra van elosztva az erő, nem oldja meg. Amióta benne van a shift kit, egyébként nagyon gyorsan vált a váltóm, szerintem gyorsabban, mint, ahogy azt egy manuális autóban meg tudnám tenni, csak más az élmény, illetve úgy érzem, hogy legalább 20%-ot levesz au automata váltó az erőből.
Két hét múlva kiderül, az új computerrel, hogy megy az autó, lehet, hogy előkerül annyi erő még a motorból, hogy teljesen boldog leszek a 4 fokozatú automatámmal is.
Ha pedig nem, akkor még mindig lehet dönteni, hogy ezt az autót építem tovább, vagy nézek mellé egy másikat, ami modernebb és/vagy manuális.
köszönöm az ötleteket, tippeket. A tegnap estét éjszakába nyúlóan amerikai fórumok nézegetésével töltöttem. Sajnos, úgy tűnik, ejtenem kell a manuál projektet. Swap kit-ként, vagy donor autó formájában Borg-Warner váltót tudnék csak venni. Ebből még az erősebb, "world-class" változatnak is 300 lóerő a teljesítmény plafon. A kinti Mustangosok tapasztalata szerint nem csak akkor adja meg magát egy erősebb motor mögött, ha rendszeresen gyorsulnak vele, hanem normál használat mellett is, főleg, egy rövid végáttétel mellett, ahol egyesben és kettesben sok a nyomaték. Van megoldás, Tremec TKO-t kell venni. De az már önmagában 2400 USD+a másik bellhousing+flywheel+kuplung+kardán+ a sok apró bigyó, ami a beszereléshez kell. Így 4000 USD lenne a csomag+szállítás, vám, áfa, beszerelés. Így már irreálisan drága lenne ez a projekt.
Az automata váltómmal az a legnagyobb bajom, hogy a 4 fokozat miatt nem lesz az autó versenyképes egy 5,vagy 6 fokozatú, modernebb automata, vagy kézi váltós kocsival. Tudom, hogy Amerikában AODE váltóval és épített AOD-vel mennek 11-es negyedmérföldes időt olyan pro street autók, amik odakint utcai forgalomban is járhatnak, de ott legalább 500 lóerős motor van a váltó előtt és 4.10, vagy 4.56-os végáttétele, amivel cruisingolni, vagy normális módon utcán közlekedni már nem lehet.
A full manual valve bodyt én is néztem, de nem szeretnék, mert az alapproblémát, azt, hogy csak 4 fokozatra van elosztva az erő, nem oldja meg. Amióta benne van a shift kit, egyébként nagyon gyorsan vált a váltóm, szerintem gyorsabban, mint, ahogy azt egy manuális autóban meg tudnám tenni, csak más az élmény, illetve úgy érzem, hogy legalább 20%-ot levesz au automata váltó az erőből.
Két hét múlva kiderül, az új computerrel, hogy megy az autó, lehet, hogy előkerül annyi erő még a motorból, hogy teljesen boldog leszek a 4 fokozatú automatámmal is.
Ha pedig nem, akkor még mindig lehet dönteni, hogy ezt az autót építem tovább, vagy nézek mellé egy másikat, ami modernebb és/vagy manuális.
Re: Keresek!
Ha 4.6 2V-s mocid lenne akkor azért könnyebb dolgod lenne mert egy külső váltó vezérlővel szóba jöhetne az 5R55S és a 6R80 is.
Szerintem ezeknek a modular motoroknak ugyan az a váltóharang felfogatása.
Szerintem ezeknek a modular motoroknak ugyan az a váltóharang felfogatása.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Keresek!
Igen, igy van! Igaz, hogy a 5 OH legendás motor, de tény, hogy egy 4.6 modularral konyebben kezelhető sok szempontból.
-
- Úrvezető
- Hozzászólások: 55
- Csatlakozott: 2013.01.09 22:55
- Tartózkodási hely: Győrújbarát
- Kapcsolat:
Re: Keresek!
A 6R80 szerintem a most létező legkirályabb Ford automata váltó, csak még rohadt drága és én nem találtam még hozzá vezérlőtmedbali írta:Ha 4.6 2V-s mocid lenne akkor azért könnyebb dolgod lenne mert egy külső váltó vezérlővel szóba jöhetne az 5R55S és a 6R80 is.
Szerintem ezeknek a modular motoroknak ugyan az a váltóharang felfogatása.
Az a baj, hogy egy bizonyos szint felett irreálisan sokba tud kerülni a projekt és nem biztos, hogy annyit hozna, amennyit elvárna az ember fia.
Hogyha pedig modularra váltanál, akkor nincs mese, coyote-ot bele!
Re: Keresek!
Igen, csak a coyote swap ugy, hogy mindent ide kell szállítani, majdnem annyiba lenne, mintha egy 2011-es GT hozatnek.
Re: Keresek!
2 misiért volt komplett Coyote 6-os kézivel eladó nem is olyan régen itthon. Na azzal valaki jól járt szerintem.GTPeti írta:Igen, csak a coyote swap ugy, hogy mindent ide kell szállítani, majdnem annyiba lenne, mintha egy 2011-es GT hozatnek.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Keresek!
Nincs még 6R80-ra standalone vezérlő, de lehet nem is kell. Szerviznorbiék álltalában a saját gyári vezérlőkkel oldják meg hogy működjön öreg autóban is egy váltó. A GM 6l80/6l90-hez sem találtam még direkt standalone vezérlőt illetve lehet már van, de én se vettem. Norbiék tudják rá a megoldást.armour írta:A 6R80 szerintem a most létező legkirályabb Ford automata váltó, csak még rohadt drága és én nem találtam még hozzá vezérlőtmedbali írta:Ha 4.6 2V-s mocid lenne akkor azért könnyebb dolgod lenne mert egy külső váltó vezérlővel szóba jöhetne az 5R55S és a 6R80 is.
Szerintem ezeknek a modular motoroknak ugyan az a váltóharang felfogatása.
Az a baj, hogy egy bizonyos szint felett irreálisan sokba tud kerülni a projekt és nem biztos, hogy annyit hozna, amennyit elvárna az ember fia.
Hogyha pedig modularra váltanál, akkor nincs mese, coyote-ot bele!
Amúgy a legújabb infó szerint, ( kb 1 hetes hír ) a Baumann Electronic Controls LLC rajta van az ügyön és reményeik szerint még ebben az évben piacra kerülhet a vezérlőjük.
Amúgy nekem van egy PCM2000-es vezérlőm a lomok között asszem az jó az 5R55S-re. Ebayen lőttem nemrég. Alapból jó drága ez is.
Ahogy írtad is a gond az hogy ezek a váltók drágák még, szinte kézi váltó árával vetekszenek, már ha nem drágábbak.
A fene tudja viszont melyiket választanám.
Egy 6-os kézi vagy egy 6-os automata? Ti hogy vagytok vele?
Azt tudni kell hogy ezek az új automaták kurva jók. Engem nagyon meggyőzött. Kormányról kapcsolgatva beszarás,villámgyors váltás motorfék, visszahörgés stb. minden megvan ami kell. Ezek már nagyon hozzák a kézi váltó érzést.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Keresek!
Ez egyetlen hátulütője egy ilyen modern automatának hogy mocskos nehéz. Amíg egy TR6060 kézi váltó 146lbs addig egy 6L90E 240lbs, azért ez eléggé jelentős súlydifferencia. Azt hogy mennyit vesz le lóerőből azt nem tudom.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Keresek!
Megerosithetem, hogy az uj 6-os automata nagyon jo! Jobban gyorsul vele az auto mint a kézi valtoval es sokkal gyorsabban is vált. De azert élményben jobb a kézi valto