Teljesítménymérés
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Teljesítménymérés
Teljesítmény- és negyedmérföld-kalkulátor
http://www.torinocobra.com/horsepower.htm
Vigyázz! Amerikai egységekkel működik csak.
http://www.torinocobra.com/horsepower.htm
Vigyázz! Amerikai egységekkel működik csak.
Őőő... ilyen nehéz a géped? Az komoly. Kb. 1500 kg reális szerintem.TomiTomi írta:Mustang: 1730 kg sofőrrel (75 kg) a svájci forgalmi szerint. Arra emlékszem, hogy negyed mérföldön 160 felett volt valamivel a legjobb célsebességem.
3844 lbs + 100 mph -> 300 HP
És 300 a gyári adatom is.
Na és akkor tudni kéne, hogy keréken értendő-e a teljesítmény vagy főtengelyen? A kerék a valószínűbb.
Így viszont már nem reális.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ford doksija szerint a 2005ös Mustang GT Premium kézi váltóval 1590 kg. Az enyém 1655 kg (1730-75) a forgalmi szerint. Szerintem 65 kgnyi extrám simán van. És én is benne ültem gyorsuláskor.
Mivel HPről beszél és nem RWHPről inkább főtengelyre tippelek. És lehet, hogy C4/C6 veszteségével számol... De nem ír semmit, az tény.
Mivel HPről beszél és nem RWHPről inkább főtengelyre tippelek. És lehet, hogy C4/C6 veszteségével számol... De nem ír semmit, az tény.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Teljesítménymérés
Mérőpad veszélye
Állítólag 240 km/h-nál következett be a durrdefekt. Mondjuk Amerikában nem csodálkoznék, ha kisebb sebességre való gumi lett volna rajta...
Állítólag 240 km/h-nál következett be a durrdefekt. Mondjuk Amerikában nem csodálkoznék, ha kisebb sebességre való gumi lett volna rajta...
Re: Teljesítménymérés
Itt egy szuper áttekintés a Dyno mérésekről. Már csak azt kell majd kiderítenem, hogy az milyen pad volt, amin én mérettem
Az is kiderül belőle, hogy miért értelmetlenek a "desktop" dyno-k.
http://www.badasscars.com/index.cfm/pag ... /prd64.htm
Az is kiderül belőle, hogy miért értelmetlenek a "desktop" dyno-k.
http://www.badasscars.com/index.cfm/pag ... /prd64.htm
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Teljesítménymérés
Jó, a desktop dyno irányt mutat, de igen, lehet neki beadni hülyeséget.
Szerintem a negyedmérföld egy elég jó mérés...
És neked most gondod van a méréseddel? Úgy érzed, hogy keveset mutatott és sokkal gyorsabb a kocsid?
Abban viszont teljesen egyetértek a cikkel, hogy RWHPnek van értelme. Elég véletlenszerűnek tűnik, hogy hogyan számolják át a lendkerékre...
Szerintem a negyedmérföld egy elég jó mérés...
És neked most gondod van a méréseddel? Úgy érzed, hogy keveset mutatott és sokkal gyorsabb a kocsid?
Abban viszont teljesen egyetértek a cikkel, hogy RWHPnek van értelme. Elég véletlenszerűnek tűnik, hogy hogyan számolják át a lendkerékre...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Teljesítménymérés
Teljesítményszámítás ETből és célsebességből
Sok oldal kínál számolót hozzá, ezt az egyet találtam, ahol 3 módszerrel lehet számítani:
http://www.stealth316.com/2-calc-hp-et-mph.htm
Sok oldal kínál számolót hozzá, ezt az egyet találtam, ahol 3 módszerrel lehet számítani:
http://www.stealth316.com/2-calc-hp-et-mph.htm
Re: Teljesítménymérés
JópofaTomiTomi írta:Teljesítmény- és negyedmérföld-kalkulátor
http://www.torinocobra.com/horsepower.htm
Vigyázz! Amerikai egységekkel működik csak.
E-szerint 25HP-t
3 Mph- veszített az autóm 402 m-en
21 év alatt!!!
Hát ezzel együtt tudnék élni...
Re: Teljesítménymérés
Az alábbi cikk alapján elgondolkodtató, hogy érdemes-e timingolni. A régebbi Mistangoknal a Dynoval alátámasztott lóerő nyereség 8-17 között volt.
http://www.mustangandfords.com/how-to/e ... lve-fight/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangandfords.com/how-to/e ... lve-fight/" onclick="window.open(this.href);return false;