Jó kis cikk csak pár alap dolog nem stimmel, ami autós újságírónál ciki
![Mosoly :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Audi RS3 2,5 T 367 LE-s (ami ugye több, mint a 350, ráadásul 4,3 sec-es rajtja van és nem idei - 2016-os autó) és tudja a Drift gomb kivételével az összes dolgot...
Másik ilyen gép a Golf R (vagy Audi S3), ami 2,0 T és "csak" 300 Le, de ebből tudja a 4,9 sec-es gyorsulást (Focus RS 4,7 sec) és a Drift gomb kivételével mindent, akár KOMBI kivitelben is! Ráadásul a Golf R még olcsóbb is....
Ezeket a dolgokat leszámítva nem rossz cikk, fura mód még technikai dolgokról is lehetett olvasni benne. Bár pont a lényegről nem ír, hogy az elektronikus nyomaték osztogatás mennyire borítja be a gyomrot?
Eléggé jól gyorsul! Érdekes autó, jó lenne egy kifejezetten az élmény vezetésről szóló beszámoló, hogy milyen az út fekvése, kanyarokban a stabilitása mennyire fognak a fékek? (aránytalanul nagy fékek vannak, ami nem rossz dolog, de innentől érdekes lehet a tömeg adat...vagy a pályázás miatt ekkora? )
Amúgy hihetetlen, hogy eljutottunk oda, hogy ilyen kis és olcsóbb kategóriás gépek 5-ön belül lépnek 0-100-ra. Egy jól felszerelt Mondeo is drágább...