EU Ford
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: EU Ford
Petrolicious: Német gyűjtő európai Ford flottája
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: EU Ford
Everyday Driver: Ford Focus RS vs Golf R, STI, Evo X
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: EU Ford
Motor Trend: 2017 Ford Focus RS vs. 2017 Volkswagen Golf R
Re: EU Ford
Nem semmi, hogy +0,3 L és +58 hp kell az RS-nek, hogy 0,2 sec-el gyorsabb legyen (4,7 illetve 4,9 a 0-100 a két gépnél). A 1/4 mérföldnél meg kb azonosak, 13,1-13,4 között mindkét autóra...(a különféle oldalak eltérő időket hoznak).
Vagy váltó vagy végáttétel fura a Focusnál, mert ennyivel erősebb gépnek sokkal jobban kellene mennie szerintem...
Vagy váltó vagy végáttétel fura a Focusnál, mert ennyivel erősebb gépnek sokkal jobban kellene mennie szerintem...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: EU Ford
Új Ford Fiesta specifikációi: 1,5 l-es, 3 hengeres turbómotor, 180 LE, túltöltéssel 200 LE és 6,7 s alatt gyorsul 100ra.
http://www.autoblog.com/2017/02/24/new- ... er-197-hp/
http://www.autoblog.com/2017/02/24/new- ... er-197-hp/
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: EU Ford
Totalcar: Életed legjobban elköltött negyedmilliója
Új Fiesta Active és ST bemutatója. Utóbbi miatt igen lelkes az újságíró.
Új Fiesta Active és ST bemutatója. Utóbbi miatt igen lelkes az újságíró.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: EU Ford
Carfection: Ford Fiesta ST
Az angoloknak is bejön.
Az angoloknak is bejön.
Re: EU Ford
Azért érdekes ez a 3 hengeres motor (Wartburg és a hangja is hasonlít, csupán a kipufogóval kicsit javítottak rajta ), én biztos jobban örülnék egy 4 hengeresnek, tuti élettartamban tovább bírja majd, de ezek már nem erről szólnak, 2-3 évet menjen el, akkor jó...
Érdekes az árazása (1,5T 200 paci 3 hengerből, 6 seb kézi):
- VW Polo GT (4 henger 2,0T, 200 LE, DSG): kb. +500 GBP (német EUR árból számolva csak 303 GBP, mert ott olcsóbb) mint egy GTI Polo ami 4 hengeres, DSG-vel az árában... viszont az lassabb 0,2 sec-el 6,7 sec
- Peu. 208 GTI (de ez is 4 henger 1,6T, 208 LE, 6 seb kézi): 6,5 sec, +680 GBP, de ebben az árban sok minden benne van
Kíváncsi leszek mennyire veszik majd, de ugye veszik a Mondeot 1,0T-vel is (biztos takarékos, mikor lépést akarnak tartani a sorral, mert 0-100 12 sec taposva ) A valós fogyasztás meg olyankor az egekben, de ez nem számít...
Érdekes az árazása (1,5T 200 paci 3 hengerből, 6 seb kézi):
- VW Polo GT (4 henger 2,0T, 200 LE, DSG): kb. +500 GBP (német EUR árból számolva csak 303 GBP, mert ott olcsóbb) mint egy GTI Polo ami 4 hengeres, DSG-vel az árában... viszont az lassabb 0,2 sec-el 6,7 sec
- Peu. 208 GTI (de ez is 4 henger 1,6T, 208 LE, 6 seb kézi): 6,5 sec, +680 GBP, de ebben az árban sok minden benne van
Kíváncsi leszek mennyire veszik majd, de ugye veszik a Mondeot 1,0T-vel is (biztos takarékos, mikor lépést akarnak tartani a sorral, mert 0-100 12 sec taposva ) A valós fogyasztás meg olyankor az egekben, de ez nem számít...