Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.Bandit írta:De azért ami tény az tény.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Te, Bandit, az pözso volt, aki a 30-as években kitálálta. Most eléggé mellényúltál a példáddal.Bandit írta:Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.Bandit írta:De azért ami tény az tény.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.
Meglehet, a francia "autógyártás" nem érdekel.TomiTomi írta:Te, Bandit, az pözso volt, aki a 30-as években kitálálta. Most eléggé mellényúltál a példáddal.Bandit írta:Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.Bandit írta:De azért ami tény az tény.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.
Az nem baj, hogy nem érdekel, de akkor nem kéne beszéni róla. De az tény, hogy totalcarnál még simán nyithatsz francia autós blogot.Bandit írta:Meglehet, a francia "autógyártás" nem érdekel.
Én típusokat (206 vs. Fairlane) hoztam példának, tehát nem nyúltam mellé SZVSZ. Ráadásul az 1900-as évek eleji Rolls-nak is le lehetett venni a kemény tetejét. De nem rakta el autómatikusan, mint ahogy Pug se, de 2 szolga lekapta 10 perc alatt. Ú de innovatív...
Max. majd én is megyek cikkírónak a totalcar-hoz, vagy a Gyulai Bazsa helyett műsorvezetőnek.
Komoly cégeknél anno erre találták ki a HardTop modelleket, amiben friss levegő van, de nem csap rá az elöl ülőkre a szél, aztán az autó gyártás fejlődött és elértük a mai kort, amikor ha a hátsó ablakot ereszted le országúton, akkor dübörög az autó...StangMan írta:De szeretem amikor becsap a friss szellő az autóba... ennyi... ezért jó a tolótető...
bukó-nyílóablaknál buktatva 140-150 semmi... totálisan nemzavaróLeMans67 írta:maikor ha a hátsó ablakor ereszted le országúton, akkor dübörög az autó...
igen, meg dugóban 76fokban... de ennyi...LeMans67 írta:Légkondi nagyon hasznos télen a párátlanításban...
Annyian beszélnek itt baromságokat. Az is baj ha asszimilálódni akarok?TomiTomi írta: Az nem baj, hogy nem érdekel, de akkor nem kéne beszéni róla. De az tény, hogy totalcarnál még simán nyithatsz francia autós blogot.
Azért, hogy legyen honnan indulnod, kattínts ide: CC tető történelem A nyertes Peugeot 401 Eclipse 1934-ből elektromos tetővel.