Nem tudom, biztos igaza van, hisz őa szaki, de én elég macerás pasi vagyok Stang szerint és még is, ez a gép NEKEM tetszik.TomiTomi írta:Egy igazi európai újságíró. TC meg fordította.
FoMoCo hírek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Amerikába megy a Ford Transit Connect
A Ford vezetése a modellpaletta globalizálódását ígéri tavaly óta, és a folyamat lassan be is indul, ha nem is úgy, ahogy vártuk. A Ford Transit Connect lesz hosszú ideje az első modell, amelyet Európában és Észak-Amerikában gyakorlatilag azonos formában lehet majd kapni.
A Törökországban gyártott kompakt áruszállító modellt elsősorban kisebb vállalkozásoknak szánja a Ford, amelyek eddig jóval nagyobb fogyasztású, minimum 4 literes motorral hajtott furgonokat használtak. A Connectet Észak-Amerikában kétliteres benzinmotorral fogalmazzák majd, amellyel európai szemmel nézve egyáltalán nem lesz takarékos: városban 12,4, országúton pedig 9,8 liter benzint fogyaszt. Ennek ellenére valóban vonzó alternatíva lehet a dupla ekkora étvágyú Ford Ecoline modellekkel, vagy a GMC és a Dodge hasonló furgonjaival szemben. A Transit Connectet 2009-ben kezdik el az Egyesült Államokba importálni, miután elvégezték rajta az amerikai forgalomba helyezéshez szükséges módosításokat.
A Ford utolsó modellje, amelyet Európában és Észak-Amerikában egyszerre kínáltak, a Focus első generációja volt 2000 és 2004 között, de a jövőben valósznűleg több ilyen típus is előfordul a detroiti nagyvállalat kínálatában. A Fiestát felváltó Ford Verve lehet az egyik új világautó, bár ezt is mindenütt a helyi igényekhez igazítják. Európában a három- és ötajtós csapott hátú változatokat kínálják majd, míg az amerikai kontinensen és Ázsiában a lépcsős hátú kivitel lesz kapható.
Forrás: Totalcar
A Ford vezetése a modellpaletta globalizálódását ígéri tavaly óta, és a folyamat lassan be is indul, ha nem is úgy, ahogy vártuk. A Ford Transit Connect lesz hosszú ideje az első modell, amelyet Európában és Észak-Amerikában gyakorlatilag azonos formában lehet majd kapni.
A Törökországban gyártott kompakt áruszállító modellt elsősorban kisebb vállalkozásoknak szánja a Ford, amelyek eddig jóval nagyobb fogyasztású, minimum 4 literes motorral hajtott furgonokat használtak. A Connectet Észak-Amerikában kétliteres benzinmotorral fogalmazzák majd, amellyel európai szemmel nézve egyáltalán nem lesz takarékos: városban 12,4, országúton pedig 9,8 liter benzint fogyaszt. Ennek ellenére valóban vonzó alternatíva lehet a dupla ekkora étvágyú Ford Ecoline modellekkel, vagy a GMC és a Dodge hasonló furgonjaival szemben. A Transit Connectet 2009-ben kezdik el az Egyesült Államokba importálni, miután elvégezték rajta az amerikai forgalomba helyezéshez szükséges módosításokat.
A Ford utolsó modellje, amelyet Európában és Észak-Amerikában egyszerre kínáltak, a Focus első generációja volt 2000 és 2004 között, de a jövőben valósznűleg több ilyen típus is előfordul a detroiti nagyvállalat kínálatában. A Fiestát felváltó Ford Verve lehet az egyik új világautó, bár ezt is mindenütt a helyi igényekhez igazítják. Európában a három- és ötajtós csapott hátú változatokat kínálják majd, míg az amerikai kontinensen és Ázsiában a lépcsős hátú kivitel lesz kapható.
Forrás: Totalcar
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kihalófélben a Mercury
A teljes cikk itt.a5 írta:Úgy tűnik, hogy a Mercury napjai meg vannak számlálva. A régimódi amerikai autókat gyártó vállalat jelentős veszteséget termel a Fordnak, és a trendek változásával jövője még borúsabbra fordul, valószínűleg eltűnik az autóipar süllyesztőjében.
Hát tényleg nincsenek túl eredeti modelljei. Azért kár lenne a márkáért.
na ja, a Mercuryt én is olvastam a BluOvalNews-on...
Sajnos ez van... 50év azt szeva... sokba kerül az azonos típus Mercury-sítása...
amúgy is szar a helyzet, odaát is, a píz meg kell... szomorú lenne, ha az Olds után a Mercury is eltünne a süllyesztőben, de sajnos nagyon arrafelé haladunk...
Sajnos ez van... 50év azt szeva... sokba kerül az azonos típus Mercury-sítása...
amúgy is szar a helyzet, odaát is, a píz meg kell... szomorú lenne, ha az Olds után a Mercury is eltünne a süllyesztőben, de sajnos nagyon arrafelé haladunk...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Zöldlámpa a 2009es Ford Shelby GT500KR-nek
Az igényre való tekintettel a Ford zöldlámpát adott a Ford Shelby GT500KR gyártásához 2009-re, így további 746 db-ot gyártanak belőle.
Ebből 571 amerikai megrendelőkhöz kerül, a többi Kanadába és külföldre.
Ezzel összesen 1571db-ra rúg a hivatalos Ford Shelby GT500KR-ek száma, pontosan annyit, mint amennyit az ereditből is értékesítettek.
Érdekesség még, hogy az év elején egy Barrett-Jackson aukción egy egyedi darab, üvegtetős Ford Sheby GT500KR-t 550ezer dollárért értékesítettek.
A felajánlott autó utáni összeg természetesen egy alapítványhoz, a Gyerekkori Diabétesz Kutatási Alapítvány számlájára folyt be.
Butiful, butiful, butiful, butiful...
Az igényre való tekintettel a Ford zöldlámpát adott a Ford Shelby GT500KR gyártásához 2009-re, így további 746 db-ot gyártanak belőle.
Ebből 571 amerikai megrendelőkhöz kerül, a többi Kanadába és külföldre.
Ezzel összesen 1571db-ra rúg a hivatalos Ford Shelby GT500KR-ek száma, pontosan annyit, mint amennyit az ereditből is értékesítettek.
Érdekesség még, hogy az év elején egy Barrett-Jackson aukción egy egyedi darab, üvegtetős Ford Sheby GT500KR-t 550ezer dollárért értékesítettek.
A felajánlott autó utáni összeg természetesen egy alapítványhoz, a Gyerekkori Diabétesz Kutatási Alapítvány számlájára folyt be.
Butiful, butiful, butiful, butiful...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ez nem hivatalos hír, de azért foglalkoztatja odaát a médiát...
Vajon meddig él még a Mercury?
A Ford jelenlegi helyzetében nem jó Mercurynak lenni. (Az autópiacra amúgy is jellemző) Csökkenő eladások, korosodó választék "átcimkézett" Fordokból és semmi jel arra, hogy komolyabb gondot fordítana a Ford erre a brandjére.
Mint említettem semmiféle hivatalos közlemény nem jelent meg a márkával kapcsolatban, és az ilyen jellegű kérdésekre dacosan csak annyi a válasz, hogy a Ford kiáll a márkája mellett, és tanulmányokat folytat, hogy melyik márkáját milyen irányba vigye tovább. De a számok és az események egyértelműen mutatják, hogy a Fordnak a Lincoln sokkal fontosabb, mint a Mercury. Egyedi modellek, fejlesztések, hírek... egyértelműen történnek vele a dolgok.
Mercuryval kapcsolatban ezt nem lehet elmondani. Semmiféle egyediséget nem mutat a márka, túl hosszú ideje csak átemblémázott Ford modellekről szól a történet...
Kinti szakértők szerint a Mercury egy ideje már "gépen" van. Az utolsó önálló szívdobbanása a 2003-2004es Mercury Marauder volt.
Szerintük akár 3-4 éven belül is az Oldsmobile sorsára juthat...
Ez sajnálatos lenne...
Vajon meddig él még a Mercury?
A Ford jelenlegi helyzetében nem jó Mercurynak lenni. (Az autópiacra amúgy is jellemző) Csökkenő eladások, korosodó választék "átcimkézett" Fordokból és semmi jel arra, hogy komolyabb gondot fordítana a Ford erre a brandjére.
Mint említettem semmiféle hivatalos közlemény nem jelent meg a márkával kapcsolatban, és az ilyen jellegű kérdésekre dacosan csak annyi a válasz, hogy a Ford kiáll a márkája mellett, és tanulmányokat folytat, hogy melyik márkáját milyen irányba vigye tovább. De a számok és az események egyértelműen mutatják, hogy a Fordnak a Lincoln sokkal fontosabb, mint a Mercury. Egyedi modellek, fejlesztések, hírek... egyértelműen történnek vele a dolgok.
Mercuryval kapcsolatban ezt nem lehet elmondani. Semmiféle egyediséget nem mutat a márka, túl hosszú ideje csak átemblémázott Ford modellekről szól a történet...
Kinti szakértők szerint a Mercury egy ideje már "gépen" van. Az utolsó önálló szívdobbanása a 2003-2004es Mercury Marauder volt.
Szerintük akár 3-4 éven belül is az Oldsmobile sorsára juthat...
Ez sajnálatos lenne...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tiszta V8-as dízelmotoron dolgozik a Ford
Az európai stílusú, 4,4 literes nyolchengerest állítólag a legnagyobb Ford terepjárókba és pick-upokba szánják, méghozzá a jelenleg használt 5,4 literes benzines csúcs-V8-as helyére.
A motor, amelyet a napokban mutattak be az amerikai Ford kereskedőknek Las Vegasban, állítólag 340 lóerő, és 580 Nm csúcsnyomaték leadására képes, miközben a fogyasztása minimum 16%-kal alacsonyabb a jelenleg használt benzinmotorokénál, még olyan hatalmas, dobozdorma vashegyekbe építve is, mint a Ford F-150 pick-up vagy az Expedition terepjáró.
A nitrogén-oxid-kibocsátás csökkentésére a Ford karbamid tartalmú adalékkal működő redukciós katalizátort is fejleszt a motorhoz – valószínűleg ennek köszönhető, hogy az új V8-as dízelmotor csak 2010 májusától kerül szériagyártásba.
Forrás: Totalcar
Az európai stílusú, 4,4 literes nyolchengerest állítólag a legnagyobb Ford terepjárókba és pick-upokba szánják, méghozzá a jelenleg használt 5,4 literes benzines csúcs-V8-as helyére.
A motor, amelyet a napokban mutattak be az amerikai Ford kereskedőknek Las Vegasban, állítólag 340 lóerő, és 580 Nm csúcsnyomaték leadására képes, miközben a fogyasztása minimum 16%-kal alacsonyabb a jelenleg használt benzinmotorokénál, még olyan hatalmas, dobozdorma vashegyekbe építve is, mint a Ford F-150 pick-up vagy az Expedition terepjáró.
A nitrogén-oxid-kibocsátás csökkentésére a Ford karbamid tartalmú adalékkal működő redukciós katalizátort is fejleszt a motorhoz – valószínűleg ennek köszönhető, hogy az új V8-as dízelmotor csak 2010 májusától kerül szériagyártásba.
Forrás: Totalcar
- Chromlo
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 944
- Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
- Tartózkodási hely: Vecsés
Nem hinném, hogy ez lenne a valódi oka. Hasonló rendszert használnak nálunk is teherautókon az Euro... motoroknál, jó pár éve.TomiTomi írta:
A nitrogén-oxid-kibocsátás csökkentésére a Ford karbamid tartalmú adalékkal működő redukciós katalizátort is fejleszt a motorhoz – valószínűleg ennek köszönhető, hogy az új V8-as dízelmotor csak 2010 májusától kerül szériagyártásba.
Forrás: Totalcar
nem típusonként, hanem a márka összes autója átlagának... (CAFE = Corporate Average Fuel Economy)... vagyis ha a Ford autó mind 1litert fogyasztanak majd, akkor a 700lovas Mustangom nyugodtan fogyatszhat 15-öt...TomiTomi írta:...amikorra az amerikai autóknak 35 mpg (6,7 l/100 km)-os átlagfogyasztással kell rendelkezniük a CAFE szerint.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ismét dobog majd a 5.0 szív....
Ismét dobog majd az 5.0 szív????
A stuff.co.nz úgy tudja, hogy 2010ben nem csak az új Mustang érkezik, de visszatér a Five Point Oh is, az 5literes motor, amit a Ford 96ban cserélt le a 4.6os Modular motorjára.
Igaz, nem a régi pushrod motor lesz, hanem nagy valószínűséggel a 4.6os motor felfúrt változata.
Arról persze még fogalmunk sincs, hogy ez csak egyes különleges kiadásokba kerül bele (Boss, Mach 1, Bullit) vagy a 4.6-ost váltja-e le a GT széria motorjaként.
Több kérdés is felmerülhet. Addigra itt lesz a Camaro, esetleg a Firebird is, itt a Challenger, új emissziós és szigorodó fogyasztási normák... semmi hivatalos nem jelent még meg...
De természetesen jó lenne látni a jó öreg 5.0 feliratot, nem is gondolva még olyan teljesítményre, mint amit a Saleen Parnelli Jones Editionjában teljesit a 302-es...
Szóval majd meglássuk.... addig is jó eljátszani a gondolattal
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: