FoMoCo hírek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
már akartam irni, de megelőztel... ez lett az SVT oldal helyett... szegény SVT eltűnt a színrőlTomiTomi írta:Új honlapot indított a Ford
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Újra nyereséges a Ford
2008 első negyedévét pozitív egyenleggel zárta a detroiti vállalatóriás, ami az utóbbi évek pénzügyi mélyrepülésének végét jelezheti. A nyereség egyelőre elenyésző a vállalat méretéhez képest – mindössze 100 millió dollárt keresett a Ford 43,5 milliárd dolláros forgalom mellett – de a tavalyi 282 milliós veszteséghez mérve ez is kiváló eredmény.
Az észak-amerikai üzletágon még mindig veszítettek 45 millió dollárt, de ez is hatalmas fejlődés a 2007-es 613 milliós deficithez képest, a Ford of Europe pedig egyenesen szárnyal: 739 millió dolláros negyedéves adózás előtti nyereségéhez hasonló eredményt ebben az évtizedben még nem produkált, és ez a szám még nem tartalmazza a Jaguar és a Land Rover eladásából származó bevételt. A gyári közlemény szerint a nyereséges működés hátterében egy 1,2 milliárd dolláros költségcsökkentési program áll, amelynek a hatásai még mindig csak részben érvényesültek, hiszen a cég még mindig nem találta meg a termékek optimális arányát az észak-amerikai piacon.
Az első negyedév eredményei azt mutatják, hogy a Ford rövid távú költségcsökkentési stratégiája működik, bár hosszabb távon csak új, a jelenlegieknél kelendőbb amerikai típusok kifejlesztésével stabilizálhatja helyzetét a vállalat. Úgy néz ki, Európában, ahol már az évtized elején elkezdték modernizálni a kínálatot és a gyártási eljárásokat, mostanra értek be a fejlesztések, így Amerikában még legalább négy-öt év kemény munkára lesz szükség, hogy hasonló eredményeket érhessen el a Ford vezetése.
Forrás: Totalcar
Mégsem reménytelen a helyzet.
2008 első negyedévét pozitív egyenleggel zárta a detroiti vállalatóriás, ami az utóbbi évek pénzügyi mélyrepülésének végét jelezheti. A nyereség egyelőre elenyésző a vállalat méretéhez képest – mindössze 100 millió dollárt keresett a Ford 43,5 milliárd dolláros forgalom mellett – de a tavalyi 282 milliós veszteséghez mérve ez is kiváló eredmény.
Az észak-amerikai üzletágon még mindig veszítettek 45 millió dollárt, de ez is hatalmas fejlődés a 2007-es 613 milliós deficithez képest, a Ford of Europe pedig egyenesen szárnyal: 739 millió dolláros negyedéves adózás előtti nyereségéhez hasonló eredményt ebben az évtizedben még nem produkált, és ez a szám még nem tartalmazza a Jaguar és a Land Rover eladásából származó bevételt. A gyári közlemény szerint a nyereséges működés hátterében egy 1,2 milliárd dolláros költségcsökkentési program áll, amelynek a hatásai még mindig csak részben érvényesültek, hiszen a cég még mindig nem találta meg a termékek optimális arányát az észak-amerikai piacon.
Az első negyedév eredményei azt mutatják, hogy a Ford rövid távú költségcsökkentési stratégiája működik, bár hosszabb távon csak új, a jelenlegieknél kelendőbb amerikai típusok kifejlesztésével stabilizálhatja helyzetét a vállalat. Úgy néz ki, Európában, ahol már az évtized elején elkezdték modernizálni a kínálatot és a gyártási eljárásokat, mostanra értek be a fejlesztések, így Amerikában még legalább négy-öt év kemény munkára lesz szükség, hogy hasonló eredményeket érhessen el a Ford vezetése.
Forrás: Totalcar
Mégsem reménytelen a helyzet.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ford Mustang az USÁban a legnagyobb darabszámban értékesített kabrio
Bár a Mustang eladásai 33 %-kal csökkentek, még így is első helyen van a 2007-es eladási statisztikában:
1. Ford Mustang Convertible 32 694 db
2. Chrysler Sebring Convertible 20 373 db
3. Toyota Camry Solara 18 090 db
4. Pontiac Solstice 16 615 db
5. Mazda MX5 Miata 15 123 db
Bár a Mustang eladásai 33 %-kal csökkentek, még így is első helyen van a 2007-es eladási statisztikában:
1. Ford Mustang Convertible 32 694 db
2. Chrysler Sebring Convertible 20 373 db
3. Toyota Camry Solara 18 090 db
4. Pontiac Solstice 16 615 db
5. Mazda MX5 Miata 15 123 db
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A XXI. század Ford T-modellje - pályázati felhívás
A pályázat témája a XX. század autójának választott Ford T-modell XXI. századi változatának megalkotása.
1908 októberében kezdődött meg a Ford T-modell gyártása, amely máig tartó világsikert aratott. Erre emlékezve szerte a világon - így Magyarországon is - számos rendezvényt, konferenciát, baráti találkozót szerveznek. A Ford T-modell és az alkotók munkásságának bemutatására rendezi meg a Budapesti Műszaki Főiskola a Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. támogatásával 2008. október 20-21. között a nemzetközi Ford T 2008 konferenciát és kapcsolódó rendezvényeit.
A Budapesti Műszaki Főiskola és a Ford KKE Kft. az első Ford T-modell gyártásának 100. évfordulója alkalmából a XXI. század Ford T-modellje címmel pályázati felhívást tett közzé a Budapesti Műszaki Főiskola és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem hallgatói körében.
A Galamb József és társai által tervezett autó egyszerű kezelhetősége és megbízható konstrukciója, illetve kedvező ára miatt annyira megnyerte a vevők tetszését, hogy a típust 1927-ig gyártották. Az évtizedek alatt több mint 15 millió "Tin-Lizzy", azaz Bádog Böske készült, ahogy akkor becézték a szalagszerű szereléssel és gyártással készült gépkocsit. Az autó elnyűhetetlen szerkezete, megbízhatósága a maga idejében fogalomnak számított.
A pályázat témája a Henry Ford és Galamb József által megálmodott, s később a XX. század autójának választott Ford T-modell XXI. századi változatának megalkotása. A pályázat célja, hogy olyan alkotások szülessenek, amelyek tükrözik az eredeti T-modell sikerét jelentő, fenti jellemzőket.
A két legjobb pályamunkát benyújtó hallgatónak a Ford vendégeként lehetősége nyílik majd arra, hogy a Ford amerikai központjában, Dearborn-ban megnézze, hol és hogyan dolgozott Galamb József, illetve részt vegyen az év legnagyobb, az Indiana állambeli Richmondban megrendezésre kerülő T-Modell partyn, amelyen várhatóan több mint 1000 működő T-Modell lesz majd látható.
Forrás: autostilus.hu
Nem a mai kompakt autók a T-Modell utódai?!
A pályázat témája a XX. század autójának választott Ford T-modell XXI. századi változatának megalkotása.
1908 októberében kezdődött meg a Ford T-modell gyártása, amely máig tartó világsikert aratott. Erre emlékezve szerte a világon - így Magyarországon is - számos rendezvényt, konferenciát, baráti találkozót szerveznek. A Ford T-modell és az alkotók munkásságának bemutatására rendezi meg a Budapesti Műszaki Főiskola a Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. támogatásával 2008. október 20-21. között a nemzetközi Ford T 2008 konferenciát és kapcsolódó rendezvényeit.
A Budapesti Műszaki Főiskola és a Ford KKE Kft. az első Ford T-modell gyártásának 100. évfordulója alkalmából a XXI. század Ford T-modellje címmel pályázati felhívást tett közzé a Budapesti Műszaki Főiskola és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem hallgatói körében.
A Galamb József és társai által tervezett autó egyszerű kezelhetősége és megbízható konstrukciója, illetve kedvező ára miatt annyira megnyerte a vevők tetszését, hogy a típust 1927-ig gyártották. Az évtizedek alatt több mint 15 millió "Tin-Lizzy", azaz Bádog Böske készült, ahogy akkor becézték a szalagszerű szereléssel és gyártással készült gépkocsit. Az autó elnyűhetetlen szerkezete, megbízhatósága a maga idejében fogalomnak számított.
A pályázat témája a Henry Ford és Galamb József által megálmodott, s később a XX. század autójának választott Ford T-modell XXI. századi változatának megalkotása. A pályázat célja, hogy olyan alkotások szülessenek, amelyek tükrözik az eredeti T-modell sikerét jelentő, fenti jellemzőket.
A két legjobb pályamunkát benyújtó hallgatónak a Ford vendégeként lehetősége nyílik majd arra, hogy a Ford amerikai központjában, Dearborn-ban megnézze, hol és hogyan dolgozott Galamb József, illetve részt vegyen az év legnagyobb, az Indiana állambeli Richmondban megrendezésre kerülő T-Modell partyn, amelyen várhatóan több mint 1000 működő T-Modell lesz majd látható.
Forrás: autostilus.hu
Nem a mai kompakt autók a T-Modell utódai?!
A T-Model lényege: olcsó, elérhető jármű, ami bárhol, bármikor javítható, csereszabatos alkatrészekkel, egyszerű (a kor technikai szintjén) strapabíró szerkezet, ami olcsó is volt...TomiTomi írta:Nem a mai kompakt autók a T-Modell utódai?!
Mutass nekem 1 mai autót ami ennek megfelel a túlzsúfolt elektronika korában. Lassan egy izzót nem lehet kicserélni, mert le kell bontani az orrát...