2015-2017 Ford Mustang GT
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2015-2017 Ford Mustang GT
Motor Trend: 2015 Ford Mustang GT - első teszt
Műszaki adatok
Felépítés: orrmotor, hátsókerékhajtás, 4 személyes, 2 ajtós kupé
Motor: 5,0 l / 440 LE / 542 Nm DOHC 32 szelepes V8
Erőátvitel: 6 sebességes kézi váltó
Tömeg (E / H): 1730 kg (54/46%)
Tengelytáv: 272 cm
Hossz x Szélesség x Magasság: 478 x 192 x 139 cm
0-96 km/h: 4,4 sec
Negyedmérföld: 12,8 sec @ 180,5 km/h
Bremsweg: 96-0 km/h 32,6 m
EPA fogyasztás város/országút/vegyes: 17,7 / 9,4 / 12,4 l/100 km
Alapár: 32 925 $
Tesztautó ára: 46 380 $
Műszaki adatok
Felépítés: orrmotor, hátsókerékhajtás, 4 személyes, 2 ajtós kupé
Motor: 5,0 l / 440 LE / 542 Nm DOHC 32 szelepes V8
Erőátvitel: 6 sebességes kézi váltó
Tömeg (E / H): 1730 kg (54/46%)
Tengelytáv: 272 cm
Hossz x Szélesség x Magasság: 478 x 192 x 139 cm
0-96 km/h: 4,4 sec
Negyedmérföld: 12,8 sec @ 180,5 km/h
Bremsweg: 96-0 km/h 32,6 m
EPA fogyasztás város/országút/vegyes: 17,7 / 9,4 / 12,4 l/100 km
Alapár: 32 925 $
Tesztautó ára: 46 380 $
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2015- Ford Mustang GT
Motor Trend: 2015 Ford Mustang GT vs. 2015 Chevrolet Camaro SS
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2015- Ford Mustang GT
2015 Ford Mustang GT vs 2015 Chevrolet Camaro Z28 vs 2015 Dodge Challenger Hellcat
Nem éppen fair összehasonlítás, de azért a póni egész jól állja a sarat...
Nem éppen fair összehasonlítás, de azért a póni egész jól állja a sarat...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2015- Ford Mustang GT
Megvannak a hivatalos magyar árak
Ford Mustang GT: kezdőár 13 020 000 Ft-tól
Továbbiak: http://www.ford.hu/Konfigurator_szemely ... g/EcoBoost
Ford Mustang GT: kezdőár 13 020 000 Ft-tól
Továbbiak: http://www.ford.hu/Konfigurator_szemely ... g/EcoBoost
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2015- Ford Mustang GT
És mivel a Genfben sem lehetett beszállni az új Mustangba, elegem lett és megbeszéltem egy ismerős kereskedővel, hogy megnézem nála az új Mustangot.
Ahogy a kereskedő srác közeledett felém, valahogyan nem tetszett a kocsi orra. Később arra jöttem rá, hogy nem jön be az 50 éves évfordulós hűtő, jobban tetszik a sima.
Belül nagyon kellemes, kategóriákkal jobb a 2005ös Mustangnál az anyaghasználat. Dizájn is teljesen OK, csak a kormány gombhalmaza ijesztő így elsőre. A szalonban ültem Recaro ülésben, azt elég szűknek éreztem, szerintem a legtöbb mustangosnak elég lesz a széria ülés: annak is jó az oldaltartása és még fűthető/hűthető is.
Miután megnézegettem mindent, elindultam egy félórás próbaútra. Első körforgalomban feltűnt, hogy sokkal stabilabb mint a 2005ös, ültetett Mustangom. Cserébe elég feszes a rugózás, lehet, hogy Pesten már-már zavaró lenne. Svájcban nincs igazán lehetőség a kocsit kihúzatni, azért egyszer 90ig, egyszer meg 130ig húzattam. Jól gyorsul, váltás nélkül is egész rugalmas. Klassz vezetni, egy modern sportkocsi.
Még érdekesnek találtam, hogy a kereskedői tesztautó 10,7 l-es átlagfogyasztást mutatott. Mivel minden kuncsaft huzat rajta egy-két rendeset, szerintem igen jó érték.
Az új Mustang tetszett, de a 2005ösömet nem cserélném el rá: két nagyon különböző karakter. Az új egy modern sportkocsi, a 2005ös egy igazi retró Mustang. Mindenkinek izlése szerint kell választani. Vagy a legjobb, ha van mindkettő...
További képek a képtárunkban itt.
Ahogy a kereskedő srác közeledett felém, valahogyan nem tetszett a kocsi orra. Később arra jöttem rá, hogy nem jön be az 50 éves évfordulós hűtő, jobban tetszik a sima.
Belül nagyon kellemes, kategóriákkal jobb a 2005ös Mustangnál az anyaghasználat. Dizájn is teljesen OK, csak a kormány gombhalmaza ijesztő így elsőre. A szalonban ültem Recaro ülésben, azt elég szűknek éreztem, szerintem a legtöbb mustangosnak elég lesz a széria ülés: annak is jó az oldaltartása és még fűthető/hűthető is.
Miután megnézegettem mindent, elindultam egy félórás próbaútra. Első körforgalomban feltűnt, hogy sokkal stabilabb mint a 2005ös, ültetett Mustangom. Cserébe elég feszes a rugózás, lehet, hogy Pesten már-már zavaró lenne. Svájcban nincs igazán lehetőség a kocsit kihúzatni, azért egyszer 90ig, egyszer meg 130ig húzattam. Jól gyorsul, váltás nélkül is egész rugalmas. Klassz vezetni, egy modern sportkocsi.
Még érdekesnek találtam, hogy a kereskedői tesztautó 10,7 l-es átlagfogyasztást mutatott. Mivel minden kuncsaft huzat rajta egy-két rendeset, szerintem igen jó érték.
Az új Mustang tetszett, de a 2005ösömet nem cserélném el rá: két nagyon különböző karakter. Az új egy modern sportkocsi, a 2005ös egy igazi retró Mustang. Mindenkinek izlése szerint kell választani. Vagy a legjobb, ha van mindkettő...
További képek a képtárunkban itt.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2015- Ford Mustang GT
2016ban lesz ismét California Special
Hogy pontosan mit takar az új verziónál, még nem tudni...
Hogy pontosan mit takar az új verziónál, még nem tudni...